kertokaapa kuka tietää olen vaihtamassa pumppuun tiivisteitä,mutta edelleen vaivaa nuo pienet metallirenkaat tuossa kuvassa o-renkaiden ja nailontuki renkaiden vieressä 1kpl/lohko?
ne kun lensi jonnekin ennen kuin huomasin mistä ne ovat,räjäytyskuvassakaan ei niitä näy.
Siis mihin ne kuuluu ,onko niillä joku tarkoitus,on kai kun ne siellä ovat.kumpaanpäämän sitä "suutinta" ne tulee jos tulee?
cdi kp-pumpun varaosat/kokoaminen uudelleen
cdi kp-pumpun varaosat/kokoaminen uudelleen
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: cdi kp-pumpun varaosat/kokoaminen uudelleen
Tulee siihen kanteen http://i13.photobucket.com/albums/a283/ ... en-1_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (koko threadi tuolla:http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=108601)
Ja lisää mm. kuvia:http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... p?t=105316
Ja lisää mm. kuvia:http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... p?t=105316
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: cdi kp-pumpun varaosat/kokoaminen uudelleen
Alu-O-renkaat tulevat kannen pieneen kuoppaan, jota vasten "mäntäparin" yläosa puristaa.
"mäntäparin" yläosassa on takaiskuventtiilin kohouma... siihen kohtaan.
Ne pienet alu-o-renkaat ovat SE haaste...
Että pysyvät oikeassa kohdassa paikoillaan.
Ei voi käyttää vaseliinia paikoillaan pysymiseen.
On mahdotonta tarkastaa, muuta kuin autoon kiinni ja käyntiin.
Tee aputyökalu, joka puristaa kantta ja painesylinterin yläosaa toisiaan vasten...
Että se O-rengas pysyy paikoillaan.
Otat sen "aputyökalun" irti, kun kannen ruuvit on holölilla (=jousi tekee sen puristuksen).
PS. korkeapaine sylinteri-mäntäparit on koneistettu niin tarkkaan, että eivät siedä kuvumista/sormella koskemista.
Pintahapettuminen alkaa ja leikkaavat kiinni.
Siispä anna olla märkänä naftasta.
"mäntäparin" yläosassa on takaiskuventtiilin kohouma... siihen kohtaan.
Ne pienet alu-o-renkaat ovat SE haaste...
Että pysyvät oikeassa kohdassa paikoillaan.
Ei voi käyttää vaseliinia paikoillaan pysymiseen.
On mahdotonta tarkastaa, muuta kuin autoon kiinni ja käyntiin.
Tee aputyökalu, joka puristaa kantta ja painesylinterin yläosaa toisiaan vasten...
Että se O-rengas pysyy paikoillaan.
Otat sen "aputyökalun" irti, kun kannen ruuvit on holölilla (=jousi tekee sen puristuksen).
PS. korkeapaine sylinteri-mäntäparit on koneistettu niin tarkkaan, että eivät siedä kuvumista/sormella koskemista.
Pintahapettuminen alkaa ja leikkaavat kiinni.
Siispä anna olla märkänä naftasta.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: cdi kp-pumpun varaosat/kokoaminen uudelleen
Jos ne alu-O-renkaat jää vinoon, niin tekee tuhoa kannen tiivistepinnalle Ei auta uusi tiiviste.
Jostain toinen kansi!!!
Rinnakkais topikissa oli taatusti käynyt juuri silleen.
Jostain toinen kansi!!!
Rinnakkais topikissa oli taatusti käynyt juuri silleen.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57