Osa hienouksista täysin turhia
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Pre-facelift E-farkku tarvitsee pysäköintiassitentin käyttämiseksi vähintään 1,3 metriä autoa pitemmän parkkitilan.
MB S500e 5/2015 (työmatka-auto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Opel Vivaro L2H1 107 kW 9/2017 (mökkiauto)
Re: Osa hienouksista täysin turhia
No ei mikään auto ole, mutta ei missän autossa ole myöskään 90astetta kääntyvät pyörät ja kaikki pyörät kulmissa.ssuvik kirjoitti:Fiestahan ei ihan suorakaiteen muotoinen ole. Kun kaveri tuosta kertoi, epäilin itsekin ja koitin lypsää totuutta ulos. Kovaa väitti koko ajan että 30cm autoa pidempi rako pitää löytyä.
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Tuo kuulostaa paljon realistisemmalta.TTL kirjoitti:Pre-facelift E-farkku tarvitsee pysäköintiassitentin käyttämiseksi vähintään 1,3 metriä autoa pitemmän parkkitilan.
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Tässä videossa 160,1"= 406.6cm pitkä Fiesta parkkeeraa itsensä 172,1"= 437.1cm taskuun. Se on 30,5cm pidempi kuin auto.
Oon näköjään unohtanut miten tähän suoraan upotetaan video, joten tässä linkki:
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=0ehSVE-mRmI" onclick="window.open(this.href);return false;
Oon näköjään unohtanut miten tähän suoraan upotetaan video, joten tässä linkki:
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=0ehSVE-mRmI" onclick="window.open(this.href);return false;
E350CDI&A180CDI
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Tuossa videossa ei kyllä oikeastaan näytetä miten se tapahtuu, sen verran reilusti sitä on editoitu. Ihan en edelleenkään tuota niele.ssuvik kirjoitti:Tässä videossa 160,1"= 406.6cm pitkä Fiesta parkkeeraa itsensä 172,1"= 437.1cm taskuun. Se on 30,5cm pidempi kuin auto.
Oon näköjään unohtanut miten tähän suoraan upotetaan video, joten tässä linkki:
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=0ehSVE-mRmI" onclick="window.open(this.href);return false;
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Osa hienouksista täysin turhia
tj86430 kirjoitti:Tuossa videossa ei kyllä oikeastaan näytetä miten se tapahtuu, sen verran reilusti sitä on editoitu. Ihan en edelleenkään tuota niele.ssuvik kirjoitti:Tässä videossa 160,1"= 406.6cm pitkä Fiesta parkkeeraa itsensä 172,1"= 437.1cm taskuun. Se on 30,5cm pidempi kuin auto.
Oon näköjään unohtanut miten tähän suoraan upotetaan video, joten tässä linkki:
http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=0ehSVE-mRmI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288473694420.html" onclick="window.open(this.href);return false;

.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Etuvedollahan se on helppoa, pakittaa auton viistoon sinne tilaansa ja renkaat linkkuun, käsijarru tiukalle ja kuovittaa auton suoraan 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Tai stte käsijarrulla pyöräyttää suoraan vauhdistaS202 kirjoitti:Etuvedollahan se on helppoa, pakittaa auton viistoon sinne tilaansa ja renkaat linkkuun, käsijarru tiukalle ja kuovittaa auton suoraan

E350CDI&A180CDI
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Onhan noissa paljon turhia varusteita nykyään, mutta kai täällä maailmassa nykyään moni muukin asia melko turhaa jos oikein miettii..
Itseä Mersuissa juuri kiehtoo se jopa kapinallinen henki joilla autoja tehdään, välillä tuntuu ettei kaikkien varusteiden/ ominaisuuksien ole edes tarkoitus miellyttää ostajaehdokkaita vaan ne tehdään koska niihin uskotaan ja ne osataan myös tehdä
, verrataan vaikka johkin korealaiseen/ kiinalaiseen autoon, missä on juuri tärkeintä että on paljon nappeja ja varusteita ostajien kosiskeluksi... (en tiedä ymmärsikö kukaan pointtiani..)
Esp:stä olin aikanaan samaa mieltä kuin moni tälläkin foorumilla kommentoivista kotivatasista (jollaiseksi siis itsenikin luokittelen), mutta pakko sanoa että kyllä kitkoilla mihin normitalvipyörillä pääsee niin kyllä se tietokone vaan aikas etevä on kun on vielä suotu mahdollisuudella jarrutella yksittäisiä pyöriä...
On kyllä huoletonta ohittaa automaattivaihteisella, voimakkaalla takavetoisella espin kanssa, ja jos ihan vauhdistakin puhutaan millä voi laskea jäiseen ramppiin niin kyllä espiautolla taitaapi ikävä kyllä vanhasta asd- mesestä ohi mennä aikas helposti vaikka olisi aito Vatanen lankun puikoissa....
..toki pitää se poiskytkettävä olla että voi aika- ajoin päästää sen sisäisen vatasen valloilleen!
ja imuovimese pitää kyllä joskus vielä omistaa, sitten tiedän onnistuneeni elämässä, nyt on vasta vain imutakaluukku..
Itseä Mersuissa juuri kiehtoo se jopa kapinallinen henki joilla autoja tehdään, välillä tuntuu ettei kaikkien varusteiden/ ominaisuuksien ole edes tarkoitus miellyttää ostajaehdokkaita vaan ne tehdään koska niihin uskotaan ja ne osataan myös tehdä

Esp:stä olin aikanaan samaa mieltä kuin moni tälläkin foorumilla kommentoivista kotivatasista (jollaiseksi siis itsenikin luokittelen), mutta pakko sanoa että kyllä kitkoilla mihin normitalvipyörillä pääsee niin kyllä se tietokone vaan aikas etevä on kun on vielä suotu mahdollisuudella jarrutella yksittäisiä pyöriä...
On kyllä huoletonta ohittaa automaattivaihteisella, voimakkaalla takavetoisella espin kanssa, ja jos ihan vauhdistakin puhutaan millä voi laskea jäiseen ramppiin niin kyllä espiautolla taitaapi ikävä kyllä vanhasta asd- mesestä ohi mennä aikas helposti vaikka olisi aito Vatanen lankun puikoissa....
..toki pitää se poiskytkettävä olla että voi aika- ajoin päästää sen sisäisen vatasen valloilleen!
ja imuovimese pitää kyllä joskus vielä omistaa, sitten tiedän onnistuneeni elämässä, nyt on vasta vain imutakaluukku..
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Ihmettelen muuten ainavaan ajonvakautuksesta kommenttia "pitää opetella väistöliikkeen toimet uusiksi".....miksi?
Ajonvakautuksella varustettua ajoneuvoa ohjataan täysin samoin kuin ilman olevaa väistötilanteessa, ajonvakautus vaan huolehtii siitä että auto (ehkä) menee sinne minne sitä ohjataan.
Siellähän se aloittajan tekstissä loistikin...
""Ajonvakaus, siinä piti opetella ääritilanteet uudelleen, eli tavallaan sen ettei saa alitajuisesti yrittää korjata perinteiseen tapaan, vaan olla vaan ja uskoa että tietokone korjaa.""
.
Ajonvakautuksella varustettua ajoneuvoa ohjataan täysin samoin kuin ilman olevaa väistötilanteessa, ajonvakautus vaan huolehtii siitä että auto (ehkä) menee sinne minne sitä ohjataan.
Siellähän se aloittajan tekstissä loistikin...
""Ajonvakaus, siinä piti opetella ääritilanteet uudelleen, eli tavallaan sen ettei saa alitajuisesti yrittää korjata perinteiseen tapaan, vaan olla vaan ja uskoa että tietokone korjaa.""
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: Osa hienouksista täysin turhia
W220 saa jo alle kymppitonnin, melko useassa imuovet on. Ei vaadi älytöntä onnistumistavilerace kirjoitti: ja imuovimese pitää kyllä joskus vielä omistaa, sitten tiedän onnistuneeni elämässä, nyt on vasta vain imutakaluukku..

E350CDI&A180CDI
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Minulla ei ole ässissä liikaa varusteita, päinvastoin, pieni lisä ei tekisi pahaa.. Taidan olla mukavuudenhaluinen 

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Ite oon kaivannut lipputankoja etulokareihin. Sellaset toimivat kuulin juuri puolitutun heittäneen autostaan menemään.... Kaikki ei vaan ymmärrä...
Ne lipputangot oli vielä sellaiset mahdottoman hienot, jotka ulos tullessaan pyörittivät lipun tangon ympäriltä auki ja sisään mennessään pyörittivät lipun takaisin tangon päälle, veti tangon sisään ja laittoi kannen koko komeuden päälle.... Jos tämmöset toimii vanhassa ässässä, niin mikä voisi mennä rikki
Talon pihassa ei mulla lipputankoa ole, mutta näin hoituisi liputuspäivät tyylillä.

Ne lipputangot oli vielä sellaiset mahdottoman hienot, jotka ulos tullessaan pyörittivät lipun tangon ympäriltä auki ja sisään mennessään pyörittivät lipun takaisin tangon päälle, veti tangon sisään ja laittoi kannen koko komeuden päälle.... Jos tämmöset toimii vanhassa ässässä, niin mikä voisi mennä rikki

Talon pihassa ei mulla lipputankoa ole, mutta näin hoituisi liputuspäivät tyylillä.
Re: Osa hienouksista täysin turhia
LopenUupunut kirjoitti:Ihmettelen muuten ainavaan ajonvakautuksesta kommenttia "pitää opetella väistöliikkeen toimet uusiksi".....miksi?
Ajonvakautuksella varustettua ajoneuvoa ohjataan täysin samoin kuin ilman olevaa väistötilanteessa, ajonvakautus vaan huolehtii siitä että auto (ehkä) menee sinne minne sitä ohjataan.
Siellähän se aloittajan tekstissä loistikin...
""Ajonvakaus, siinä piti opetella ääritilanteet uudelleen, eli tavallaan sen ettei saa alitajuisesti yrittää korjata perinteiseen tapaan, vaan olla vaan ja uskoa että tietokone korjaa.""
Samaa myös ihmetellyt, aika heikoissa kantimissa on perstuntuma lankullakin jos tuollainen espivehje jotain opettelua vaatii....ssuvik kirjoitti:W220 saa jo alle kymppitonnin, melko useassa imuovet on. Ei vaadi älytöntä onnistumistavilerace kirjoitti: ja imuovimese pitää kyllä joskus vielä omistaa, sitten tiedän onnistuneeni elämässä, nyt on vasta vain imutakaluukku..Ja onhan tietty muitakin
malleja missä ne on, nuo taitaa olla halvimmasta päästä.
Njoo, mut kyl mä aika onnistunu olen sitten kun raaskin tuollaisella päästellä 40tkm. Vuodessa

Nyt olen katsos vielä kolmenkympin "dieselillä säästää"- ruuhkavuosivaiheessa lastenrattaineni jne

Re: Osa hienouksista täysin turhia
Kieltämättä. Mitähän liputussäänöt sanoo - saako liputuspäivänä kruisailla suomenliput lokareiden päällä hulmuten?RAM kirjoitti:Ite oon kaivannut lipputankoja etulokareihin. Sellaset toimivat kuulin juuri puolitutun heittäneen autostaan menemään.... Kaikki ei vaan ymmärrä...![]()
Ne lipputangot oli vielä sellaiset mahdottoman hienot, jotka ulos tullessaan pyörittivät lipun tangon ympäriltä auki ja sisään mennessään pyörittivät lipun takaisin tangon päälle, veti tangon sisään ja laittoi kannen koko komeuden päälle.... Jos tämmöset toimii vanhassa ässässä, niin mikä voisi mennä rikki![]()
Talon pihassa ei mulla lipputankoa ole, mutta näin hoituisi liputuspäivät tyylillä.
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Tais olla karkeasti ottaen niin, että lippu saa liehua jos kyydissä on se jota lipuilla kunnioitetaan - joku valtiomies tai vainaja siis.tj86430 kirjoitti:Kieltämättä. Mitähän liputussäänöt sanoo - saako liputuspäivänä kruisailla suomenliput lokareiden päällä hulmuten?RAM kirjoitti:Ite oon kaivannut lipputankoja etulokareihin. Sellaset toimivat kuulin juuri puolitutun heittäneen autostaan menemään.... Kaikki ei vaan ymmärrä...![]()
Ne lipputangot oli vielä sellaiset mahdottoman hienot, jotka ulos tullessaan pyörittivät lipun tangon ympäriltä auki ja sisään mennessään pyörittivät lipun takaisin tangon päälle, veti tangon sisään ja laittoi kannen koko komeuden päälle.... Jos tämmöset toimii vanhassa ässässä, niin mikä voisi mennä rikki![]()
Talon pihassa ei mulla lipputankoa ole, mutta näin hoituisi liputuspäivät tyylillä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Suomessa pitää olla vakava syyjos liputtaa mutta USAssa lippu liehuu jopa paskahuussinkatolla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Suomessa jokaisella kansalaisella on oikeus liputtaa niin halutessaan. Pitää vaan muistaa säännöt eli esim. lippu ei saa olla yli yön salossa ja lippu ei saa olla likainen/rikkinäinen. Samat säännöt koskevat niin pihalla, autossa kuin veneessä - tai ihan missä tahansa - olevaa lipputankoa. Eli siitä vaan liputtamaan jos autossa tanko on.atlas kirjoitti:Suomessa pitää olla vakava syyjos liputtaa mutta USAssa lippu liehuu jopa paskahuussinkatolla.
Täällä USAssa lippu todellakin liehuu ihan missä vaan. Melkoinen ero Suomeen liputuskulttuurissa.
Re: Osa hienouksista täysin turhia
Juu... Sen verran olen veneillyt, ettei liputus nyt ihan laitonta suomessakaan voi olla. Oikealla voisi olla vaikka suomen lippu ja vasemmalla pursiseuran viiri
Nuo lipputangot on kyllä tällä hetkellä eniten himoitsemani varuste.
No ehkä kuitenkin edelle menee uusi tummentuva kuskin puolen sivupeili. Siinä kun on tällä hetkellä halpa tummentumaton tarvike.

Nuo lipputangot on kyllä tällä hetkellä eniten himoitsemani varuste.
No ehkä kuitenkin edelle menee uusi tummentuva kuskin puolen sivupeili. Siinä kun on tällä hetkellä halpa tummentumaton tarvike.