AIRMATIC/Farmarin takapussit topic
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Tänään kun tulin kotiin ja puhuin puhelimessa auto käynnissä ennen kuin nousin avaamaan tallin ovea, tuli näyttöön auton kuva, nuoli ylöspäin ja "malfunction", eli airmaticci herjaili jostain. Tilanne vaan oli vähän outo, ja päällisin puolin auto kyllä näytti olevan ihan oikealla korkeudella. Katsotaanpa huomisaamuna missä asennossa tuo heräilee tallista.
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Ei ollut puhetta kumpaa laittoivat. Osat noin 60 € ja työ 230 €.Kumipää kirjoitti:Kait ne laitto muovisen tilalle rautatangon?
Tangon koodi A2113201889 (39 €).
Kuntoon ainakin tuli.
E220 CDI (S211) Avantgarde -08
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Pakkaset saapui eteläänkin, ja vasen takapää pudonnu muutaman sentin.
Juuri vaihdettu kompuransuodatin, ja tarkasteltu pusseja, eikä mitään päällepäin näkyvää murtumaa, tai tms näkynny.
Pussitko tässä nyt täytyy vaihtaa, vai mitä ?
Saako korjattua, kuten joku oli tehnyt ?
Tuoltako olette tilannet ? http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Ab-Baujahr-062003_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai täältä ? https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti kannataa pikimmiten asiaan reagoida, tai kompura huutaa itsensä hengiltä.




Vai täältä ? https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti kannataa pikimmiten asiaan reagoida, tai kompura huutaa itsensä hengiltä.

S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Vuotaako ja kompura korjaa tilanteen, vai pysyykö vain samassa asennossa ? Jos ei vuoda niin staarilla vaan kohdalleen ja seurailet...tony kirjoitti:Pakkaset saapui eteläänkin, ja vasen takapää pudonnu muutaman sentin.Juuri vaihdettu kompuransuodatin, ja tarkasteltu pusseja, eikä mitään päällepäin näkyvää murtumaa, tai tms näkynny.
Pussitko tässä nyt täytyy vaihtaa, vai mitä ?
Saako korjattua, kuten joku oli tehnyt ?
Tuoltako olette tilannet ? http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Ab-Baujahr-062003_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai täältä ? https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti kannataa pikimmiten asiaan reagoida, tai kompura huutaa itsensä hengiltä.
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Yleensähän pakkaset tekee sen että joku tai jotkut tolpat putoaa kun auto on parkissa. Oliko tästä kyse vai jostain pysyvämmästä pudotuksesta? Jos vain parkissa laskee niin ei mitään Star-kalibrointeja tarvita.tony kirjoitti:Pakkaset saapui eteläänkin, ja vasen takapää pudonnu muutaman sentin.Juuri vaihdettu kompuransuodatin, ja tarkasteltu pusseja, eikä mitään päällepäin näkyvää murtumaa, tai tms näkynny.
Pussitko tässä nyt täytyy vaihtaa, vai mitä ?
Saako korjattua, kuten joku oli tehnyt ?
Tuoltako olette tilannet ? http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Ab-Baujahr-062003_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai täältä ? https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti kannataa pikimmiten asiaan reagoida, tai kompura huutaa itsensä hengiltä.
Jos kyse venttiilin vuotamisesta niin kompurakin lähinnä tekee lisätyötä ajoon lähdettäessä (olettaen että se parkissa tonttiin putoaminen on kuitenkin enemmän satunnaista kuin sääntö). Jos auto putoaa vuotojen takia (letkut, liittimet tai pussit) niin silloin kompura joutuu tekemään vähän koko ajan ylitöitä.
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Yleensähän pakkaset tekee sen että joku tai jotkut tolpat putoaa kun auto on parkissa. Oliko tästä kyse vai jostain pysyvämmästä pudotuksesta? Jos vain parkissa laskee niin ei mitään Star-kalibrointeja tarvita.DBFI kirjoitti:tony kirjoitti:Pakkaset saapui eteläänkin, ja vasen takapää pudonnu muutaman sentin.Juuri vaihdettu kompuransuodatin, ja tarkasteltu pusseja, eikä mitään päällepäin näkyvää murtumaa, tai tms näkynny.
Pussitko tässä nyt täytyy vaihtaa, vai mitä ?
Saako korjattua, kuten joku oli tehnyt ?
Tuoltako olette tilannet ? http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Ab-Baujahr-062003_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai täältä ? https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti kannataa pikimmiten asiaan reagoida, tai kompura huutaa itsensä hengiltä.
Jos kyse venttiilin vuotamisesta niin kompurakin lähinnä tekee lisätyötä ajoon lähdettäessä (olettaen että se parkissa tonttiin putoaminen on kuitenkin enemmän satunnaista kuin sääntö). Jos auto putoaa vuotojen takia (letkut, liittimet tai pussit) niin silloin kompura joutuu tekemään vähän koko ajan ylitöitä.[/quote
Juu, asento korjaantuu normaaliksi kun auton käynnistää. Auto 5-6h parkissa, ja pieni 2-3cm lasku havaittavissa.
Eli ei ilmeisesti tartte heti menettää yöunia, no seuraillaan tilannetta.

S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
DBFI kirjoitti:Yleensähän pakkaset tekee sen että joku tai jotkut tolpat putoaa kun auto on parkissa. Oliko tästä kyse vai jostain pysyvämmästä pudotuksesta? Jos vain parkissa laskee niin ei mitään Star-kalibrointeja tarvita.tony kirjoitti:Pakkaset saapui eteläänkin, ja vasen takapää pudonnu muutaman sentin.Juuri vaihdettu kompuransuodatin, ja tarkasteltu pusseja, eikä mitään päällepäin näkyvää murtumaa, tai tms näkynny.
Pussitko tässä nyt täytyy vaihtaa, vai mitä ?
Saako korjattua, kuten joku oli tehnyt ?
Tuoltako olette tilannet ? http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/Ab-Baujahr-062003_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Vai täältä ? https://www.arnottindustries.com/part_M ... id785.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmeisesti kannataa pikimmiten asiaan reagoida, tai kompura huutaa itsensä hengiltä.
Jos kyse venttiilin vuotamisesta niin kompurakin lähinnä tekee lisätyötä ajoon lähdettäessä (olettaen että se parkissa tonttiin putoaminen on kuitenkin enemmän satunnaista kuin sääntö). Jos auto putoaa vuotojen takia (letkut, liittimet tai pussit) niin silloin kompura joutuu tekemään vähän koko ajan ylitöitä.
Mistä millä ja miten lähden vuotoja etsimään.


S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Ruikit vähän saippuavettä letkuliittimiin ja seuraat mitä tapahtuu. Etuiskarien yläpään epoksivalos saattaa ajan saatossa murtua ja alkaa vuotamaan. Siihen kanssa saippuavettä niin näkee vuodot. Omassani oli korjaussarja laitettu etutolppien yläpäähän.
Vaikka vaihdoin omaani uudet tolpat, vajoaa se viikossa tonttiin, enkä siitä niin huolissani ole. PItäisi minunkin käydä nuo kaikki liitokset läpi, mutta muut kiireet estää autotouhut toistaiseksi... Myös venttiiliblokki voi olla vuotopaikka, sekä liitoksista, että ihan viallisten venttiilien kautta.
Jännä homma, että kukaan ei ole maininnut ilmajousi/iskarin vaihto-operaation syyksi kadonnutta vaimennuskykyä
Vaikka vain yksi tolppa autostani vuosi, oli kaikki iskarit ihan loppu.
Vaikka vaihdoin omaani uudet tolpat, vajoaa se viikossa tonttiin, enkä siitä niin huolissani ole. PItäisi minunkin käydä nuo kaikki liitokset läpi, mutta muut kiireet estää autotouhut toistaiseksi... Myös venttiiliblokki voi olla vuotopaikka, sekä liitoksista, että ihan viallisten venttiilien kautta.
Jännä homma, että kukaan ei ole maininnut ilmajousi/iskarin vaihto-operaation syyksi kadonnutta vaimennuskykyä

Vaikka vain yksi tolppa autostani vuosi, oli kaikki iskarit ihan loppu.
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
tj86430 kirjoitti:Tänään kun tulin kotiin ja puhuin puhelimessa auto käynnissä ennen kuin nousin avaamaan tallin ovea, tuli näyttöön auton kuva, nuoli ylöspäin ja "malfunction", eli airmaticci herjaili jostain. Tilanne vaan oli vähän outo, ja päällisin puolin auto kyllä näytti olevan ihan oikealla korkeudella. Katsotaanpa huomisaamuna missä asennossa tuo heräilee tallista.
mulla herjaili jokusen kuukauden satunnaisesti tätä kunnes perä alkoi vajoamaan alemmas ja alemmas. Kompura oli syöpynyt tiensä päähän.
Näissä kompuroissa on kyllä ihan näppärä itsetuhomekanismi. Suola hapettaa alumiinia ja hiipii pikkuhiljaa o-renkaiden ohi kampikammioon jossa pääsee tuhoamaan muovisen männänrenkaan (alumiinioksidi tippuilee suoraan sylinteriputkeen)
S211.216
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Kattellaan miten tilanne kehittyy. Vielä ei ole ilmoittanut uudestaan.mkos kirjoitti:tj86430 kirjoitti:Tänään kun tulin kotiin ja puhuin puhelimessa auto käynnissä ennen kuin nousin avaamaan tallin ovea, tuli näyttöön auton kuva, nuoli ylöspäin ja "malfunction", eli airmaticci herjaili jostain. Tilanne vaan oli vähän outo, ja päällisin puolin auto kyllä näytti olevan ihan oikealla korkeudella. Katsotaanpa huomisaamuna missä asennossa tuo heräilee tallista.
mulla herjaili jokusen kuukauden satunnaisesti tätä kunnes perä alkoi vajoamaan alemmas ja alemmas. Kompura oli syöpynyt tiensä päähän.
Missäs kilometreissa tuo tapahtui?
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
mittarin mukaan 320tkmtj86430 kirjoitti:Kattellaan miten tilanne kehittyy. Vielä ei ole ilmoittanut uudestaan.mkos kirjoitti:tj86430 kirjoitti:Tänään kun tulin kotiin ja puhuin puhelimessa auto käynnissä ennen kuin nousin avaamaan tallin ovea, tuli näyttöön auton kuva, nuoli ylöspäin ja "malfunction", eli airmaticci herjaili jostain. Tilanne vaan oli vähän outo, ja päällisin puolin auto kyllä näytti olevan ihan oikealla korkeudella. Katsotaanpa huomisaamuna missä asennossa tuo heräilee tallista.
mulla herjaili jokusen kuukauden satunnaisesti tätä kunnes perä alkoi vajoamaan alemmas ja alemmas. Kompura oli syöpynyt tiensä päähän.
Missäs kilometreissa tuo tapahtui?
S211.216
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Mulla ei tule mitää herjaa mittaristoon, vaan aamuisin huomaa silmällä, että vasen takakulma on n 3-4cm alempana ja nousee heti kun startaa. Mittarissa 195tkm
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Sama juttu oli mullakin ja vasen ilmapussi vaihdettiin keväällä. Kilsoja tuolloin noin 215000.tony kirjoitti:Mulla ei tule mitää herjaa mittaristoon, vaan aamuisin huomaa silmällä, että vasen takakulma on n 3-4cm alempana ja nousee heti kun startaa. Mittarissa 195tkm
---------------------------------------
E200 Kompressor -04
E200 Kompressor -04
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Täällä toinen etuiskari heikentynyt ja sen huomaa kyllä ajossakin, eli keikkuu kuin keinulauta. Pussit ei kylläkään vuoda yhtään mistään. Näkeekö iskareiden kunnosta mitään starilla?
W211 E320cdi V6
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
onko kellään tullut tollasta ilmotusta kun Stop, car is too low.. keula on ihan tontissa mutta kun käynnistää niin nousee heti ylös...
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
ilmajousitus mersumiehille kohtuullisen hintainen kauppa löytyy alla olevasta osoitteesta.
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 3&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse tilasin korkeussäädön tuplamankkuventtiilin viime viikon ke aamupäivällä, pe klo 12 ups ovella paketin kanssa ja taas v-klass liikkuu.
hintakin oli kohtuullinen tuplamankku ja uusi kompuranrele posteineen 150€.
http://www.air-suspension-shop.com/inde ... 3&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
Itse tilasin korkeussäädön tuplamankkuventtiilin viime viikon ke aamupäivällä, pe klo 12 ups ovella paketin kanssa ja taas v-klass liikkuu.
hintakin oli kohtuullinen tuplamankku ja uusi kompuranrele posteineen 150€.
Viimeksi muokannut kole75, La 15.12.2012 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joka tapauksessa pitää olla mersu, vaikka vähän vanhempikin!
W638 230 TD V-klass -98
W202 230 KOMPRESSOR -98
W638 230 TD V-klass -98
W202 230 KOMPRESSOR -98
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Mistä tilasit ja mihin hintaan ? Missä vaihdettiin ja mitä työ maksoi ? Kiitos tiedosta nm, vasen persus maassa...MasterJ kirjoitti:Sama juttu oli mullakin ja vasen ilmapussi vaihdettiin keväällä. Kilsoja tuolloin noin 215000.tony kirjoitti:Mulla ei tule mitää herjaa mittaristoon, vaan aamuisin huomaa silmällä, että vasen takakulma on n 3-4cm alempana ja nousee heti kun startaa. Mittarissa 195tkm

S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
tuli kans tossa omaan vaihdettua uusi kompura..vanha ei enää lykännyt tarpeeksi painetta..pyöri kyllä aina satunnaisesti mutta laiskasti..pitäs koittaa avata vanha kompura ja kattoa miltä näyttää
ei muuten ollut paha homma vaihtaa toi n.2h kun uusi oli jo toiminnas..
kyllä toi kompuran suodatin PITÄÄ VAIHTAA JOKA SAATANAN SYKSY ...nimimerkkillä välttyis tältä

kyllä toi kompuran suodatin PITÄÄ VAIHTAA JOKA SAATANAN SYKSY ...nimimerkkillä välttyis tältä

s211 320 cdi avantgarde
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
missäs tuo kompura sijaitsee w220:ssä?
mullakin näkyy välillä temppuilevan toi airmatic. vasen etukulma saattaa tipahtaa kesken ajon ja näyttöön ilmestyy car to low ja nuoli ylös. hetki menee niin nurkka nousee ylös, mutta saattaa jäädä hieman kallelleen. onkohan etuiskari aivan finaalissa, vai voisiko olla jokin muu syy tapahtumaan?
mullakin näkyy välillä temppuilevan toi airmatic. vasen etukulma saattaa tipahtaa kesken ajon ja näyttöön ilmestyy car to low ja nuoli ylös. hetki menee niin nurkka nousee ylös, mutta saattaa jäädä hieman kallelleen. onkohan etuiskari aivan finaalissa, vai voisiko olla jokin muu syy tapahtumaan?
W220 2001 S400 CDI
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Aku Ankka kirjoitti:missäs tuo kompura sijaitsee w220:ssä?

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Kokeileppa Ankka ottaa autoa lokarista kiinni, moottorin ollessa käynnissä. Heijaat sitä nurkkaa sitten yläs alas (pitäisi olla helppoa, kun on varmaan iskarit loppu) ja kuuntelet kuuluuko suhauksia. Jos kuuluu, niin siitä on helppo päätellä itsekin eteen päin.
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
hyvä vinkki, pitääpäs testaa yönpimeydessä.RAM kirjoitti:Kokeileppa Ankka ottaa autoa lokarista kiinni, moottorin ollessa käynnissä. Heijaat sitä nurkkaa sitten yläs alas (pitäisi olla helppoa, kun on varmaan iskarit loppu) ja kuuntelet kuuluuko suhauksia. Jos kuuluu, niin siitä on helppo päätellä itsekin eteen päin.
W220 2001 S400 CDI
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Itse ostin osat Tallinnasta: http://topparts.fi/index.php/e_sarja_w211" onclick="window.open(this.href);return false;. Ja hinnasta sain -20% (Viron alvi tai Taxree)
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Jenkkiversion opetusaineistoa Airmaticista:Aku Ankka kirjoitti:missäs tuo kompura sijaitsee w220:ssä?
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/W ... -13-02.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hyvää Akun päivää.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
yks päivä tuli ilmotus että visit workshop ja auto ei enää nouse ylöspäin, ihan tontissa.. vikakoodiksi anto paineputki epätiivis.. kokeilin kuitenkin ottaa etuiskareihin olevan letkun irti niin ilmaa kyllä tulee tai pumppaa vissiin kaks kertaa ja sitten lopettaa.. millasta ongelmaa se ohjausrele oikein tekee?
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Ohjausrele saattaa jumittua siten, että pumppu pauhaa jatkuvasti -> pumppu hajoaa.
Airmatkkkikuskin perussivistykseen kuuluu ottaa selvää, missä kyseinen rele sijaitsee ja vaihtaa se muutaman vuoden välein uuteen hellan huotteeseen
Airmatkkkikuskin perussivistykseen kuuluu ottaa selvää, missä kyseinen rele sijaitsee ja vaihtaa se muutaman vuoden välein uuteen hellan huotteeseen

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Mistäs tietää että kompura on sökö.? Minkä vikakoodin antaa?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Ainakin *:rila sen saa tutkittua melko hyvinanamankeli kirjoitti:Mistäs tietää että kompura on sökö.? Minkä vikakoodin antaa?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
hah vika löyty, oli kompura sulanu
ihmettelen vaa että miks boschin testeri anto vikakoodiksi paineputkijärjestelmä epätiivis 


Re: AIRMATIC, jos haluat tuhlata kaikki rahasi.
Niinhän ne Boschit tekee...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku