
onko kellään käyttäjäkokemuksia ojennuksen PO Metal kangista mersussa
tai joku muu... sten parnerit vissiin aika heikkoja ollut? ainakin...
Ylitetty joesko kirjoitti: tuota on vaikee ylittää![]()
![]()
:
jeemu kirjoitti:Ylitetty joesko kirjoitti: tuota on vaikee ylittää![]()
![]()
:
Viiminen sarja menosa näillä näkymin Ruotsiin jannu tekee kopioo tosta mun moottorista mut 606. Haiskataa woimaltaj.a kirjoitti:saatiinhan sitä keskustelua.... ei paljon testaamattomat kanget kiinnosta käy niinkun erään foorumilaisen kauppaamilla venajousilla![]()
jeemun lyötävä koneet nippuun ja rullatallille testaamaan... sen jälkeen kauppa käy
millähän pultilla suuniteltu? L19???esko kirjoitti:kummalla luulet olevan parempi jälleenmyynti arvo![]()
![]()
sama firma tekee F1 moottoreihin kankia![]()
http://www.arrowprecision.com/content/c ... cting-rods" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
suomessa 1 jälleenmyyjä![]()
vuonna 2004 suunniteltiin seuraavaa tehonkestoa ;
9000 r/min
1000 Nm
600 hv
varmuuskerrointa taitaa olla![]()
tuota on vaikee ylittää![]()
![]()
tarpeeks perusteita![]()
![]()
se o siinä![]()
on ja monella. hyvin toimii, kunnes ahneus iskee. käsittääkseni kestää sen 200hp/litra. kaikki tilpehöörit muuten kunnossa, eikä ahnehdita, niin kestää n. 200 heppaa per litra moottorilla, mikä ei kierrä yli 7000rpm, eikä väännää yli 250nm/litra, eikä liian alhaalta, mutta jos mennään raakasti ylitte kierroksissa, tai momentissa, tai väännätetään täys vääntö päälle jo 1000rpm, niin jostain laukee.T-D kirjoitti:Onko jollakin kokemusta noista 605 turbon vakio kangista st käytössä?
Keskeltä kangea mitattuna paksuutta on 606 veivisä 14mm ja 603 12mm. Siis jos kahtot kankea sivulta.sourkka_ kirjoitti:om603:sen kanget ja om606 TBO kanget ei äkkiseltään näytä juuri eroavan mutta ku molemmat on kourassa, niin kyllä 606:sen kanget on joka suunnasta kookkaammat, kuitenkaa ero ei mikään iso ole.
Tämä ehkä menee vähän ohi mutta kankia kun miettii niin kannattaa ajatella että minkä takia ne hajoavat.j.a kirjoitti:603tbo kanget notkahtaa jo 3,5kilon jälkeen ja tehoa sietää noin 90hv/reikä leviäkantisen omat hiukan parempia,muttei niillä kuuhun pääse
en lähtisi noihin tavoitteisiin vielä ensimmäisenä kanki kauppaan kun vaan tiedät mitä teet. lämpö tuottaa ongelmia moottorissa. perehdy siihen niin tulee tehokkaita ja halpoja kilometrejä.Mgo- kirjoitti:mites paljo eroa on om603 ja om606 turbokoneitten vakio kangilla? pitäs alottaa rakentamaan om603 konetta ja tavoitteena on yli 400hevosen päästä. ohan nuita vissiin rakenneltu vakiokangilla mutta kuinka pitkään sitte kestäneet se on eri juttu
j.a kirjoitti:esko kirjoitti: vuonna 2004 suunniteltiin seuraavaa tehonkestoa ;
9000 r/min
1000 Nm
800 hv
-muisti teki tepposen,![]()
tarkistelin speksejä
![]()
-tätä se alkava dementia on....
-määritelty teho olikin vähän enemmän![]()
- j.a ; olisko ostopaineita, tarkistellaan kyllä......
olkoo voima kanssasi.........j.a kirjoitti:ei ole,kun on ostettu jo
Ei sillä että heikkoja olis mutta montako yli 1000hp diesel konetta siä o varsinki jos pyttyjä o 4?Kimple 68 kirjoitti:PO-metallin kankia on käytelty kiihdytys puolella varmaan pari kymmentä vuotta. Ja on ne siellä ainakin kestäneet yli tuhannen hevosvoiman 4 sylinterisissä moottoreissa..
Hyvä pointti !. Mutta kannattaa soittaa Pasille suoraan niin osaa varmaan kertoa minkälaisiin kokoonpanoihin hän on vuosien mittaan kankia tehnyt.jeemu kirjoitti:Ei sillä että heikkoja olis mutta montako yli 1000hp diesel konetta siä o varsinki jos pyttyjä o 4?Kimple 68 kirjoitti:PO-metallin kankia on käytelty kiihdytys puolella varmaan pari kymmentä vuotta. Ja on ne siellä ainakin kestäneet yli tuhannen hevosvoiman 4 sylinterisissä moottoreissa..