abs, esp ja bas syttyy w210
abs, esp ja bas syttyy w210
Ongelma on siinä, että varoitukset syttyy n.10 min ajon jälkeen. Aika tarkalleen sama tuo aika ajossa, kun osuu aina samoille metreille työmatkalla. Autoon on vaihdettu koiranluu kuskin puolelle ja raidetangon sisäpäät molemmat. Ratti jäänyt hiukka kieroon, mutta olen kalibroinut, eli vasen oikea keskelle- systeemillä. Vakkari toimii kuitenkin vaikka mittarissa herjaa noi. Jarruihin oli idiootti pajajorma koskenut, kun ei ollut ikinä kuullut, että voip olla joku asentotunnistin ratissa. Oli käyttänyt satulan kuskin puolelta irti. Mitkä on mahdolliset kohdat mistä lähteä etsimään vikaa? Oon haeskellut ratkaisua, mutta eipä taida olla normivika kun vakkari toimii. Oisko ilmaa jarruissa? Nestettä säiliössä tarpeeksi. Ratti noin 15 astetta kierossa. Kiitos pajajorman. Ja vielä lisäksi pitäis alatukivarren puslasarja vänkärin puolelle vaihtaa, mutta tuo urpo ei sitä työtä tee!!! Ohjeet ois nyt kallisarvoisia, kun leima pitää hakea. Auto -99 väykkä 300 tdt
Ennen ensimmäistä Mercedestäni autosta puuttui se jokin....
Re: abs, esp ja bas syttyy w210
Tuo ratin vinous tuon aiheuttaa jos on yli puolan verran vinossa, niin tulee nuo herjatmattipi kirjoitti:Ongelma on siinä, että varoitukset syttyy n.10 min ajon jälkeen. Aika tarkalleen sama tuo aika ajossa, kun osuu aina samoille metreille työmatkalla. Autoon on vaihdettu koiranluu kuskin puolelle ja raidetangon sisäpäät molemmat. Ratti jäänyt hiukka kieroon, mutta olen kalibroinut, eli vasen oikea keskelle- systeemillä. Vakkari toimii kuitenkin vaikka mittarissa herjaa noi. Jarruihin oli idiootti pajajorma koskenut, kun ei ollut ikinä kuullut, että voip olla joku asentotunnistin ratissa. Oli käyttänyt satulan kuskin puolelta irti. Mitkä on mahdolliset kohdat mistä lähteä etsimään vikaa? Oon haeskellut ratkaisua, mutta eipä taida olla normivika kun vakkari toimii. Oisko ilmaa jarruissa? Nestettä säiliössä tarpeeksi. Ratti noin 15 astetta kierossa. Kiitos pajajorman. Ja vielä lisäksi pitäis alatukivarren puslasarja vänkärin puolelle vaihtaa, mutta tuo urpo ei sitä työtä tee!!! Ohjeet ois nyt kallisarvoisia, kun leima pitää hakea. Auto -99 väykkä 300 tdt
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
-
- Vakiokalustoa
Kirjotan nyt tähän samaan aiheeseen, mulla oli tänään akun kenkä irti ja nyt sanoo että esp not aivable tai jotain.. Mitä pitää tehä?
auto käyntiin ratin kääntö laidasta laitaa pitäis herja hävitä.anamankeli kirjoitti:Kirjotan nyt tähän samaan aiheeseen, mulla oli tänään akun kenkä irti ja nyt sanoo että esp not aivable tai jotain.. Mitä pitää tehä?
Bmw e91 320d -07
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
kiitos, mutta tuo vasen oikea keskelle- menetelmällä tarkoitin, että oon tehnyt tuon kalibroinnin. Mutta täytyy koluta raidetangon päät, niin saa ratin suoraan. Ja mittanauha kaveriksi. Pitäis vaan jostain saada jousipuristin, niin tuo alatukivarren puslaus onnistuis. Sitte vasta olis tarkoitus uudet kumit laittaa alle ja suunnata koneella pyörät. Illalla varmaan sit näkee miten tuo ratin asento vaikuttaa.
No niin. Tuloksena, että eipä syttynyt koko aikana, kun rullasin reilut parikymmentä kilsaa. Rattia oikaisin raidetankojen päistä. Hieno homma ja tietääpä nyt tuonkin. Se oli sellaiset 10 minuuttia ajoa, jonka jälkeen ne varoitusvalot syttyi, ja vakkari toimi. Tämä vaan siksi, että jos jollain iskee sama vika. Kiitti. Seuraavana sitte alatukivarren puslat jossain pajalla tai kempeleen amiksessa.