W220: sadetunnistin?
W220: sadetunnistin?
Viiksen I-asennossa pyyhin pyyhkii koko ajan, vaikka tuulilasi ja muu auto on kuiva. Onkos kellään ollut vastaavaa murhetta ja miten korjataan?
Mercedes Benz W220 2000 S500 oma
Mercedes Benz W169 2005 A150 vaimon
EX W126 300 SEA 1988
EX W168 A140 2000
EX W140 1992
Mercedes Benz W169 2005 A150 vaimon
EX W126 300 SEA 1988
EX W168 A140 2000
EX W140 1992
Re: W220: sadetunnistin?
Koita, jos tuulilasin putsaus tunnistimen linssin kohdalta auttaisi..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Re: W220: sadetunnistin?
Ja sitte ainainen ensiapu joka vaivaan: käytä sulaketta irti 

E350CDI&A180CDI
Re: W220: sadetunnistin?
Putsattu on tuulilasia ja vaihdettu kuskinpuolen sulakerasiasta releet G ja H keskenään. Ei vaikutusta. Huomasin, että kun auton käynnistää viiksen ollessa asennossa 1, toimii normaalisti???. Tuntuu siltä, että joku rele jää vetämään jos auton käynnissäollessa räplää viikseä
. Voisivatko molemmat releet olla tiensä päässä? En ole vielä kokeillut sulakkeen irroitusta. Sama sulake on myös lukuvaloille, taustapeilin sähkösäädölle sekä joillekin muillekin toiminnoille ( f77), joka sijaitsee takaistuimen alla olevassa boxissa ja on 40A! Resetoiko sulakkeen poisto jotenkin tuon sadetunnistimen? Lukuvalot pelittää normaalisti. 


Mercedes Benz W220 2000 S500 oma
Mercedes Benz W169 2005 A150 vaimon
EX W126 300 SEA 1988
EX W168 A140 2000
EX W140 1992
Mercedes Benz W169 2005 A150 vaimon
EX W126 300 SEA 1988
EX W168 A140 2000
EX W140 1992
Re: W220: sadetunnistin?
http://spectrum.ieee.org/green-tech/adv ... ns-on-code" onclick="window.open(this.href);return false;
Aika monta prosessoria on ripoteltu pitkin autoa, koska kaikki vehkeet on dataväylän kautta kytketty yliälyyn. Siellä autossa voi kuvitella olevan sata nykykännykkää ohjaamassa valoja, ikkunoita, perseenlämmittimiä jne. Jos sulla on kännykkä, mitä ei ikinä tarvii buutata, niin se on 80 luvulta.
Eli joskus buutti auttaa.
Aika monta prosessoria on ripoteltu pitkin autoa, koska kaikki vehkeet on dataväylän kautta kytketty yliälyyn. Siellä autossa voi kuvitella olevan sata nykykännykkää ohjaamassa valoja, ikkunoita, perseenlämmittimiä jne. Jos sulla on kännykkä, mitä ei ikinä tarvii buutata, niin se on 80 luvulta.
Eli joskus buutti auttaa.