Juu ei paha ollenkaan,vaan mistä pir.... ne noita kaivaa pojoisen pojan kiusaks,tuossa kunnossa vikka noita kilometrejä jo takana kohtuuvella sano!?
Joo kyllä meni taas päivä pilalle...
Tää on kyllä aika hekumoitava pirssi Eikä oo parketeissakaan lakka maitoontunu, vaikka kilsoja on noinki paljo; eiköhä tähänki vaikuta ajomäärää enemmän se, seisooko auto auringon paisteessa vai tallissa sillo ku sillä ei ajeta.
Mitä mieltä tästä olette W140 S420 L 1997?
Väri on mitään sanomaton ja toinen lampunpesurikin jumittunut näköjään mutta entä muuten?
Tuollaista ollaan faijalle kateltu nyt viime aikoina ton w126:n tilalle nyt kun on katsastettukkin. Kannattaako tommonen tuoda välittäjän kautta vai hakea itse? Kumpi on halvempi vaihtoehto?
Niin ja M119:n ja w140:n tyyppiviat on tiedossa
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Jaaha taas yksi namu lisää kiusoiksi,vaan onneksi meikäläisen makuun väärä sisustan väri ja ehkä puuttuva ilmastointi helpottaa hiukan.
Muutoin olisi ollut toosi vaikea vastustaa kiusausta,tuo yksilö oli kyllä muuten meikäläisen makuun.
Takaronkissa muuten polttoaine kannu lisävarusteena,mielenkiintoista tuoko käy sedaniin myös,olen ollut siinä uskossa, että tuo on farkkujen lisävaruste?
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
w123 240d AUTOMATIC '82
Näyttää kohtuuhintaiselta että kuntoiselta ja sisutakin on taas siitä parhaimmasta päästä
Bensamittari tosin näyttäisi olevan rikki (tai sitten tankki on todella tyhjä)
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
y30harrastaja kirjoitti:Jostain syystä tämä kiinnostaa. Miten sen tuolta saa tänne?
Kyllä on nätti paavo. Jos tuolta lähtee autoa hakemaan, niin itse katselisin saman tien "fully loaded"- version Tuossakin jokunen lisähärpäke toki on. Ajamalla tänne varmaan paras ja halvin vaihtoehto. Toinen on sitte hakea trailerilla Ja onhan niitäkin, jotka toimittaa auton Suomeen satamaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
...on se juuri se ...myi kuulemma jerusalemin silicon kauppiaalle näkyy olevan vieläkin sillä
...siitä isoatlas jollekkin ja taunus kaupan tekijäisiksi
Mä kyllä epäilisin, että tää ei ole se samainen. Ilmiasusta päätellen tää ei ollenkaan ole ollut sillä tyypillä, jonka kaverilla oli se Elviksen vanha Cadillac siinä kertomuksessa...
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
y30harrastaja kirjoitti:Jostain syystä tämä kiinnostaa. Miten sen tuolta saa tänne?
Kyllä on nätti paavo. Jos tuolta lähtee autoa hakemaan, niin itse katselisin saman tien "fully loaded"- version Tuossakin jokunen lisähärpäke toki on. Ajamalla tänne varmaan paras ja halvin vaihtoehto. Toinen on sitte hakea trailerilla Ja onhan niitäkin, jotka toimittaa auton Suomeen satamaan.
Eräästä firmasta huvikseen kysyin ja tuo kyseinen auto maahantuotuna, katsastettuna, verot maksettuna, paperityöt tehtynä yms maksaisi 8400€ ja rapiat päälle
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Hage kirjoitti:Tässä w123:ssa tuntuu jotenkin olevan kaikki pielessä. Vinyylikatto ja sivuvilkut iso plussa
Tanskan kielellä kaikki on mahdollista -> skaakke bökke ni bökke dokke -> haluan autooni ylimaalauksen alkuperäisellä värillä. Maalari on ymmärtänyt sen -> eli violetti ja vinyylikatto, onnistuu!