moi
eli kyseessä w210 e320 jossa kyseinen laatikko, ongelmana on se että 1->2 vaihtaessa luistaa. osaiskohan kukaan neuvoa mikä mahtaa olla ongelma. kun ajaa rauhallisesti kylmänä vaihtaa vasta kun nostaa jalan kaasulta noin 3000rpm, mutta lämpösenä ei mitään ongelmaa rauhallisesti ajaessa, ei luista ei mitään. mutta sitten kun antaa happea niin alkaa luistaan aivan mielettömästi. kaikki muut vaihteet toimii niinkuin pitää.
722.5 ongelma
Re: 722.5 ongelma
Ihan ensimmäiseksi tarkasta vaihteistoöljyn määrä, tekee noin jos öljyä on liian vähän. Samoin tarkasta että laatikossa on oikeaa öljyä.
Re: 722.5 ongelma
öljyn määrä tarkastettu tikusta ja on ihan kohdillaan, itse öljyistä ei mitään tietoa mitä siellä on muutakuin punaista
mitäs öljyä sinne kannatas laitella.

mitäs öljyä sinne kannatas laitella.
Re: 722.5 ongelma
Paineen nostoa voisi kokeilla jos nyt ei ole jo öljyt tummuneet ja paneen hajuiset.
3-4 väliin saa korjaus sarjan jousille mutta 1-2 oli täällä kaiketi puhetta saako....ei tietoa.
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
3-4 väliin saa korjaus sarjan jousille mutta 1-2 oli täällä kaiketi puhetta saako....ei tietoa.
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 722.5 ongelma
öljyt puhtaat ja ei haise millekkään muule kuin atf:lle
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: 722.5 ongelma
Olisko kuitenkin 2-3:n luisto?
Kun tämä laatikko ei pahemmin sitä 1-vaihdetta käytä kun paikaltaan/hiljasessa vauhdissa täyskiihdytyksessä ja myös pakkovaihteella.
Kun omassa 300-24:ssa on samanlainen 722.5 alipaineohjattu loota ja vitonen sähköllä.
Siihen saa kyllä vaihdettua suht kivuttomasti uuden jous/venttiili setin ja makso joskus marmorilta kokonaisen n.9euroo.
Ohjeetkin on tuossa http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... ht=#447373" onclick="window.open(this.href);return false;
Sekin auttaa jos auttaa...?
Paineen nostokin voi pikkasen helpottaa.
220 on kuulema parempi kun 320 öljy vanhemmissa alipaine ohjatuissa lootissa. Puheitten mukaan turbiini jää luistaa 320:llä.
Mutta tämä on sitä mutua.
Kun tämä laatikko ei pahemmin sitä 1-vaihdetta käytä kun paikaltaan/hiljasessa vauhdissa täyskiihdytyksessä ja myös pakkovaihteella.
Kun omassa 300-24:ssa on samanlainen 722.5 alipaineohjattu loota ja vitonen sähköllä.
Siihen saa kyllä vaihdettua suht kivuttomasti uuden jous/venttiili setin ja makso joskus marmorilta kokonaisen n.9euroo.

Ohjeetkin on tuossa http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... ht=#447373" onclick="window.open(this.href);return false;
Sekin auttaa jos auttaa...?
Paineen nostokin voi pikkasen helpottaa.
220 on kuulema parempi kun 320 öljy vanhemmissa alipaine ohjatuissa lootissa. Puheitten mukaan turbiini jää luistaa 320:llä.
Mutta tämä on sitä mutua.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter