w211 kyb venttiili/hydrauliyksikkö/johdinlevy
w211 kyb venttiili/hydrauliyksikkö/johdinlevy
olis ajankohtainen vaihtaa 320 cdi 5v laatikkoöljyt ja hyllyssä olisi uusi kyb venttiili ja läpiviennin pistoke kun öljy hiipii kohti vänkärin jalkatilaa olevaa ohjain poksia.
mitä täytyy ottaa erityisesti huomioon ja onko paha homma?
oljyt pois pohja pois pistoke irti miten se laatikosta lähtee venttiilipaketti alas onko vain pulteilla kii vai jotain erityistä?
näkeekö staarilla kyb toiminnan? kun jotenki tuntuu että kylmänä hitaan ajon vaihdot terävähköt vai oletusko kun ajanut w202 220 cdillä
jonkin aikaa
oisko hyvää linkkiä tai kuvaa erityisesti sen venttiilipaketin pois otosta.
täytyypä lähteä staarilla nuuskiin ensin laatikon elämää
oljymäärä kuiten on ok.
mitä täytyy ottaa erityisesti huomioon ja onko paha homma?
oljyt pois pohja pois pistoke irti miten se laatikosta lähtee venttiilipaketti alas onko vain pulteilla kii vai jotain erityistä?
näkeekö staarilla kyb toiminnan? kun jotenki tuntuu että kylmänä hitaan ajon vaihdot terävähköt vai oletusko kun ajanut w202 220 cdillä
jonkin aikaa
oisko hyvää linkkiä tai kuvaa erityisesti sen venttiilipaketin pois otosta.
täytyypä lähteä staarilla nuuskiin ensin laatikon elämää
oljymäärä kuiten on ok.
W213
MB 400 cdi w211
MB 400 cdi w211
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: w211 kyb venttilin vaihto
Tossapa kuvia ja juttua mitä tullut laiteltujani k kirjoitti:olis ajankohtainen vaihtaa 320 cdi 5v laatikkoöljyt ja hyllyssä olisi uusi kyb venttiili ja läpiviennin pistoke kun öljy hiipii kohti vänkärin jalkatilaa olevaa ohjain poksia.
mitä täytyy ottaa erityisesti huomioon ja onko paha homma?
oljyt pois pohja pois pistoke irti miten se laatikosta lähtee venttiilipaketti alas onko vain pulteilla kii vai jotain erityistä?
näkeekö staarilla kyb toiminnan? kun jotenki tuntuu että kylmänä hitaan ajon vaihdot terävähköt vai oletusko kun ajanut w202 220 cdillä
jonkin aikaa
oisko hyvää linkkiä tai kuvaa erityisesti sen venttiilipaketin pois otosta.
täytyypä lähteä staarilla nuuskiin ensin laatikon elämää
oljymäärä kuiten on ok.
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: w211 kyb venttilin vaihto
Olen vaihtanut kybin omasta laatikosta, ihan helppo homma. Purin samalla koko aivokoneiston. Niissä pienissä käytävissä oli melkoisesti mustaa mömmöä. Tarkkana kannattaa olla, siellä on muutama muovi- ja metallikuula.
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: w211 kyb venttilin vaihto
eipä staari näyttänyt mitään normaalista poikkeavaa laatikolle, ei ollut vikakoodejakaan.
venttiilipaketti vissiin lähtee ku ottaa liittimen pois ja lohkon päissä on neljä pulttia?
mikä se oli se kyb venntiili siinä lohkossa oleva vai voiko siinä erehtyä.
venttiilipaketti vissiin lähtee ku ottaa liittimen pois ja lohkon päissä on neljä pulttia?
mikä se oli se kyb venntiili siinä lohkossa oleva vai voiko siinä erehtyä.
W213
MB 400 cdi w211
MB 400 cdi w211
Re: w211 kyb venttilin vaihto
KUB:ssa ei voi erehtyä on vai yksi laatuaan.
Vasemmassa etukulmassa. Sen ruuvin alla, jossa on kaksi erilaista solenoidia.
Muista putsata kierroslukuantureiden päältä mömmö pois.
Jos nyt päätätte halkaista ja irrottaa luistiventtiilit, niin tarkkana kasatessa.
Jouset eivät saa jäädä vinoon (jos jää paljon vinoon, niin häiritsee toimintaa).
Vinkki luistiventtiileihin:
Se miten tarkastan "jumittaako"... Kun päätupelti on otettu pois. Luisti sylinteriin ilman jousta ja pienellä kumiletkulla (jousen kuoppaan sopiva) kokeilee, että liikkuu vapaasti.
Vapaasti tarkoittaa, että ei tunnu pientä "olaketta".
Olakkeella venttiilin sylinterissä tarkoitan sitä kohtaa, joka on venttiilin liikeradan "käännekohta" (ei päätekohta).
Venttiilikoneistossa on venttiileitä, jotka liikkuvat aina päädystä toiseen ja venttiileitä, jotka "kelluvat" mahdollisen liikevaransa puolessa välissä.
Nämä "osaliikkuvat" venttiilit tekevät itselleen "olakkeen", joka saattaa jumpata.
Tuosta artikkelista saa vastauksen mahdollisesti kulumisesta johtuvaan vikaan:
http://www.sonnax.com/system/pdfs/93/or ... 1289926275" onclick="window.open(this.href);return false;
Eli jos löytyy venttiili, joka on tehnyt itselleen "olakkeen", niin sitä sylinteriä voi varovasti hoonata vesihiontapaperilla niin, että vai olake lähtee pois (vesihiontapaperi käärittynä sopivan kokoisen poranterän päälle).
Älkää missään tapauksessa hiotko "syvemmältä", kuin olake on.
Venttiilit/koko koneisto on yllättävän herkkä venttiilien vudoille...
Noista kammioiden välisistä ohivuodoista suurin osa laatikon käytösongelmista johtuu.
Vuotojen aiheuttamat ongelmat jäävät "taka-alalle", kun KUB/turbiinin lukko toimii oikein.
Huolellisuutta ja puhtautta... yhtään ylimääräistä (edes paksua hiusta) ei saa jäädä laatikon sisälle.
Ei ole rakettitiedettä.
Hyvä siitä tulee, tai ainakaan ei paljoa huonommaksi
Vasemmassa etukulmassa. Sen ruuvin alla, jossa on kaksi erilaista solenoidia.
Muista putsata kierroslukuantureiden päältä mömmö pois.
Jos nyt päätätte halkaista ja irrottaa luistiventtiilit, niin tarkkana kasatessa.
Jouset eivät saa jäädä vinoon (jos jää paljon vinoon, niin häiritsee toimintaa).
Vinkki luistiventtiileihin:
Se miten tarkastan "jumittaako"... Kun päätupelti on otettu pois. Luisti sylinteriin ilman jousta ja pienellä kumiletkulla (jousen kuoppaan sopiva) kokeilee, että liikkuu vapaasti.
Vapaasti tarkoittaa, että ei tunnu pientä "olaketta".
Olakkeella venttiilin sylinterissä tarkoitan sitä kohtaa, joka on venttiilin liikeradan "käännekohta" (ei päätekohta).
Venttiilikoneistossa on venttiileitä, jotka liikkuvat aina päädystä toiseen ja venttiileitä, jotka "kelluvat" mahdollisen liikevaransa puolessa välissä.
Nämä "osaliikkuvat" venttiilit tekevät itselleen "olakkeen", joka saattaa jumpata.
Tuosta artikkelista saa vastauksen mahdollisesti kulumisesta johtuvaan vikaan:
http://www.sonnax.com/system/pdfs/93/or ... 1289926275" onclick="window.open(this.href);return false;
Eli jos löytyy venttiili, joka on tehnyt itselleen "olakkeen", niin sitä sylinteriä voi varovasti hoonata vesihiontapaperilla niin, että vai olake lähtee pois (vesihiontapaperi käärittynä sopivan kokoisen poranterän päälle).
Älkää missään tapauksessa hiotko "syvemmältä", kuin olake on.
Venttiilit/koko koneisto on yllättävän herkkä venttiilien vudoille...
Noista kammioiden välisistä ohivuodoista suurin osa laatikon käytösongelmista johtuu.
Vuotojen aiheuttamat ongelmat jäävät "taka-alalle", kun KUB/turbiinin lukko toimii oikein.
Huolellisuutta ja puhtautta... yhtään ylimääräistä (edes paksua hiusta) ei saa jäädä laatikon sisälle.
Ei ole rakettitiedettä.
Hyvä siitä tulee, tai ainakaan ei paljoa huonommaksi

W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: w211 kyb venttilin vaihto
Tuossa olikin hyvää infoa ajankohtaiseen asiaan. Omassa autossa on ongelmia juurikin tuon turbiinilukon vapautumisen kanssa.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: w211 kyb venttilin vaihto
Omassa oli TCC jo niin kulunut, että piti alempi lohko vaihtaa.
Luistien vuotoja voi ilan "imemällä" tutkailla.
Jousien jäykkyyksiä voi pienellä "kiikulla" vertailla. Työntömitta kun ei riitä tarkkuudeksi.
Eli venttiilien päätypelti jousen korkuisen kulman alle ja jousi samaan kohtaan joka kokeessa... "kiikun" alaspainuminen kertoo, että kumpi vertailujousi on jäykempi tai löysempi.
Nyt vaihtaa hienosti.
Kiitos ajatusten vaihdosta 203CDI:lle.
Luistien vuotoja voi ilan "imemällä" tutkailla.
Jousien jäykkyyksiä voi pienellä "kiikulla" vertailla. Työntömitta kun ei riitä tarkkuudeksi.
Eli venttiilien päätypelti jousen korkuisen kulman alle ja jousi samaan kohtaan joka kokeessa... "kiikun" alaspainuminen kertoo, että kumpi vertailujousi on jäykempi tai löysempi.
Nyt vaihtaa hienosti.
Kiitos ajatusten vaihdosta 203CDI:lle.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: w211 kyb venttilin vaihto
kiitos neuvoista!
katsotaan mitä laatikko on syönyt ajettu 235 tkm.
oljyt vaihdettu propusta pois ottaen, mitä tulee pois 30 tkm välein ja joka toinen kerta suodin.
katsotaqan kuinka paljon sitä paskaa sielä on.
katsotaan mitä laatikko on syönyt ajettu 235 tkm.
oljyt vaihdettu propusta pois ottaen, mitä tulee pois 30 tkm välein ja joka toinen kerta suodin.
katsotaqan kuinka paljon sitä paskaa sielä on.
W213
MB 400 cdi w211
MB 400 cdi w211
Re: w211 kyb venttilin vaihto
pannaas tähän vähän tarinaa omasta.
-03 270cdi , ajettu nyt 213tkm joka pitää paikkansa. Autoon vaihdettu vuosia sitten ajoissa syylari (ei nesteet sekaisin laatikossa). laatikko öljyt +suodin vaihdettu huuhtelemalla, samalla korjasin vuotaneen pistokkeen (ei boxissa asti öljyä), ei metallihileitä öljyn seassa. Tämän kaiken jälkeen totesin että auto vaihtoi kylmänä 2-3 välin nytkäyttämällä.
No tästäpä sitten seuraavaksi kyb vaihtoon ja laatikonöljyt huuhtelemalla = toimii , nyt 3tkm ajetttu ja sama vika eli tuo nytkäyttäminen tullut takas.
Tuolloin kun vaihdoin kybin niin en nollannut mitenkään laatikkoa, kerran parani ilman.
Mitäs tuolle nyt tekisi, onko ne ihan huhupuhetta että kybbi venttiilit on ihan kuraa laadullisesti ?
-03 270cdi , ajettu nyt 213tkm joka pitää paikkansa. Autoon vaihdettu vuosia sitten ajoissa syylari (ei nesteet sekaisin laatikossa). laatikko öljyt +suodin vaihdettu huuhtelemalla, samalla korjasin vuotaneen pistokkeen (ei boxissa asti öljyä), ei metallihileitä öljyn seassa. Tämän kaiken jälkeen totesin että auto vaihtoi kylmänä 2-3 välin nytkäyttämällä.
No tästäpä sitten seuraavaksi kyb vaihtoon ja laatikonöljyt huuhtelemalla = toimii , nyt 3tkm ajetttu ja sama vika eli tuo nytkäyttäminen tullut takas.
Tuolloin kun vaihdoin kybin niin en nollannut mitenkään laatikkoa, kerran parani ilman.
Mitäs tuolle nyt tekisi, onko ne ihan huhupuhetta että kybbi venttiilit on ihan kuraa laadullisesti ?
Re: w211 kyb venttilin vaihto
.
Ongelmat tai omituisuudet vaihtohetkellä kyllä lähes poikkeuksetta liittyy joko hydrauliyksikköön tai siinä olevia venttiileitä ohjaaviin solenoideihin.
Varsinaisesti kyb venttiilivika ei liity vaihto hetkeen vaan luistoon tai nypytykseen ajussa, kun vaihde on jo "oikein päällä".
Silläkeinon se voi vaihtohetkeen liittyä, että kun yksi pumppu paineistaa koko öljynpainejärjestelmän laatikon sisällä, niin missä tahansa siellä oleva, painevuodon aiheuttava vika, tuntuu myös vaihtohetkellä, kun on sopivasti tuuria.
Ongelmat tai omituisuudet vaihtohetkellä kyllä lähes poikkeuksetta liittyy joko hydrauliyksikköön tai siinä olevia venttiileitä ohjaaviin solenoideihin.
Varsinaisesti kyb venttiilivika ei liity vaihto hetkeen vaan luistoon tai nypytykseen ajussa, kun vaihde on jo "oikein päällä".
Silläkeinon se voi vaihtohetkeen liittyä, että kun yksi pumppu paineistaa koko öljynpainejärjestelmän laatikon sisällä, niin missä tahansa siellä oleva, painevuodon aiheuttava vika, tuntuu myös vaihtohetkellä, kun on sopivasti tuuria.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: w211 kyb venttilin vaihto
oukei, no mites tuota lähtis korjaamaan / selvittämään missä vika on ?
Re: w211 kyb venttilin vaihto
.
Hydrauliyksikkö irti.
Venttiilien ja karojen tarkistus, CDI203,lla taisi olla työkalukin noiden korjaamiseen.
Solenoidit voi tarkistaa vaikka paineilmalla, että sulkeutuuhan varmasti, jos ei sulkeudu - paine karkaa vaihtohetkellä, eikä itse vaihtotapahtuma tapahdu normaalisti.
Hydrauliyksikkö irti.
Venttiilien ja karojen tarkistus, CDI203,lla taisi olla työkalukin noiden korjaamiseen.
Solenoidit voi tarkistaa vaikka paineilmalla, että sulkeutuuhan varmasti, jos ei sulkeudu - paine karkaa vaihtohetkellä, eikä itse vaihtotapahtuma tapahdu normaalisti.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: w211 kyb venttilin vaihto
venttiilit on ilmeisesti nämät (punaiset solenoid valvet ? ) : http://www.mese.fi/forum/userpix/6563_johdinlevy_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
noiden vastus arvoja mittailin ja olivat kaikki kohdillaan jos ne nyt mitään niiden kunnosta kertoo.
Entäpä nuo karat , ovatko ne tässä kuvassa olevia : http://www.mese.fi/forum/userpix/6563_laatiko2_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Solenoidit olivat ?
Ja sitten oliko uuden hydrauliyksikön mukana kaikki tarvittava , meinaan jos se ei nyt kovin montaa satkua maksa niin vaihtaisi sen suoriltaan ?.
noiden vastus arvoja mittailin ja olivat kaikki kohdillaan jos ne nyt mitään niiden kunnosta kertoo.
Entäpä nuo karat , ovatko ne tässä kuvassa olevia : http://www.mese.fi/forum/userpix/6563_laatiko2_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Solenoidit olivat ?
Ja sitten oliko uuden hydrauliyksikön mukana kaikki tarvittava , meinaan jos se ei nyt kovin montaa satkua maksa niin vaihtaisi sen suoriltaan ?.
Re: w211 kyb venttilin vaihto
omassani on kanssa sama vika. tutulla myös olis kiva saada selville mikä sen aiheuttaa
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: w211 kyb venttilin vaihto
Jos vika paranee hetkeksi ja palutuu pikku hiljaa taikaisin niin usein on vikan kulunut ventiili koneisto
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: w211 kyb venttilin vaihto
tuosta 475e kunnostettu hydrauliyksikkö uudella johdinlevyllä, eikös tuossa ole kaikki tarvittava paikoillaan ? joten onko järkeä kunnostella vanhaa ?
kl hinta oli 1500e hydrauliyksiköllä, en tiedä mitä sisältää.
http://www.ebay.de/itm/orig-Mercedes-72 ... 43b76b3afb" onclick="window.open(this.href);return false;
kl hinta oli 1500e hydrauliyksiköllä, en tiedä mitä sisältää.
http://www.ebay.de/itm/orig-Mercedes-72 ... 43b76b3afb" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: w211 kyb venttilin vaihto
C43 herjaa Starilla vaihteistoöljyn lämpötila-anturi vikaa. Kerran löytyi myös vikailmoitus käynnistyksenestokärjistä.
Onko käynnistyksenestokärjet ja vaihteistoöljyn lämpötila-anturi integroitu johdinlevylle? En ainakaan löytänyt EPC:stä niille erillistä varaosanumeroa. Toisin sanoen: vaihtuuko nuo ongelma-anturit johdinlevyä vaihtamalla?
Samalla vaivalla täytynee vaihtaa myös KYB -venttiili.
Onko käynnistyksenestokärjet ja vaihteistoöljyn lämpötila-anturi integroitu johdinlevylle? En ainakaan löytänyt EPC:stä niille erillistä varaosanumeroa. Toisin sanoen: vaihtuuko nuo ongelma-anturit johdinlevyä vaihtamalla?
Samalla vaivalla täytynee vaihtaa myös KYB -venttiili.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: w211 kyb venttilin vaihto
Johdin levyssä ovatC 124 320 kirjoitti:C43 herjaa Starilla vaihteistoöljyn lämpötila-anturi vikaa. Kerran löytyi myös vikailmoitus käynnistyksenestokärjistä.
Onko käynnistyksenestokärjet ja vaihteistoöljyn lämpötila-anturi integroitu johdinlevylle? En ainakaan löytänyt EPC:stä niille erillistä varaosanumeroa. Toisin sanoen: vaihtuuko nuo ongelma-anturit johdinlevyä vaihtamalla?
Samalla vaivalla täytynee vaihtaa myös KYB -venttiili.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: w211 kyb venttiili/hydrauliyksikkö/johdinlevy
Kunnostetut hydrauliyksiköt on tarkastettu hydraulisessa testipenkissä... Ovat taatusti kunnossa. Sähköosia ei välttämättä testata.
http://www.recro.eu/en/technology.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tai
http://europeantransmissionscom.x-shops ... hp?cat=639" onclick="window.open(this.href);return false;
Kysymällä siitä selviää.
Ellei suomessa teetä.
Mainostaminen kun täällä nykyään on sponsorien taholta niin kiellettyä.
http://www.recro.eu/en/technology.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tai
http://europeantransmissionscom.x-shops ... hp?cat=639" onclick="window.open(this.href);return false;
Kysymällä siitä selviää.
Ellei suomessa teetä.
Mainostaminen kun täällä nykyään on sponsorien taholta niin kiellettyä.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: w211 kyb venttiili/hydrauliyksikkö/johdinlevy
Minulla c43.ssa sama vika kuin edellisellä. Herjasi kyseisiä vikoja ja ei vaihtanut 3 suurempaa vaihdetta ajossa paitsi jos käytti ännällä ja sitten takaisin deelle.. johdinlevy vaihdettu tänään ei toimi siltikään. Missä vika??
Re: w211 kyb venttiili/hydrauliyksikkö/johdinlevy
Lainataanpas tätä ketjua.
Millä puhdistuisaineilla voi purettua hydrauliyksikköä pestä? Brake clean olis varmaan hyvää puhdistustehonha johdosta, jos sillä suihkis ja antain hyvin kuivua ennen kasausta vai uskaltaako ko ainatta käyttää?
Tämä heppu suihkii ensin jotain pullosta, ja sen jälkeen pesee harjalla ja mahdollisesti jollain pesuaineella tai vedellä?
Pesukohta videolla kohdasta 5:12 eteenpäin.
https://youtu.be/6gfHh7GbMcg" onclick="window.open(this.href);return false;
Millä puhdistuisaineilla voi purettua hydrauliyksikköä pestä? Brake clean olis varmaan hyvää puhdistustehonha johdosta, jos sillä suihkis ja antain hyvin kuivua ennen kasausta vai uskaltaako ko ainatta käyttää?
Tämä heppu suihkii ensin jotain pullosta, ja sen jälkeen pesee harjalla ja mahdollisesti jollain pesuaineella tai vedellä?
Pesukohta videolla kohdasta 5:12 eteenpäin.
https://youtu.be/6gfHh7GbMcg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex W124 230E -89 (hitto kun menin myymään)
Ex w210 E 230 -96
Ex w210 E 270 -00
W211 E 270 -02
Ex w210 E 230 -96
Ex w210 E 270 -00
W211 E 270 -02
Re: w211 kyb venttiili/hydrauliyksikkö/johdinlevy
Hei. Kertokaapas onnistuuko tämä homma ihan normi autotallissa ja jos tilaa saa alle vain sen verran mitä tunkilla saa ylös? Vikana on siis tuo kierrosten heijaaminen. Mitä osia kannattaa ilman muuta KYB-venttilin lisäksi vaihtaa?
FORD transit custom 2019
MB 560 SEC 1987
Ford Galaxy 2.0 tdci 2007
Peugeot 306 1996
Sekä aiemmin olleita mesejä tusinan verran
MB 560 SEC 1987
Ford Galaxy 2.0 tdci 2007
Peugeot 306 1996
Sekä aiemmin olleita mesejä tusinan verran