w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: mannelavetti om606 st
Juu ei välttis kovin pitkä ikänen ratkaisu tuo rst putki ku se ei jousta juuri yhtään koneen liikkumista..
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: mannelavetti om606 st
juu, jotainhan tuolle kyllä tarvii tehdä ja todennäköisesti se on tuo ratkaisu että hitsaa mutkan ylävesiletku lähdöksi. rosteria noi vesiletkut jokatapauksessa tulee oleen ja silikoniletkun pätkillä kiinnitykset. mitään über rumia kumiletkuja ei jää yhtäkään tähän konehuoneeseen.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: mannelavetti om606 st
Jos sinne ei tule yhtään joustavaa kumi/silikoniletkua niin pulttaa kone kiinni koriin.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 236
- Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
- Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
- Viesti:
Re: mannelavetti om606 st
Voihan vitulla päähän kun ei tullut älyttyä ite tehä imusarjaa tuolle orkkispainekotelon pohjalle. PRKL. olis paljon helpommalla päässyt. Noh eipä malttanut silloin konetta kasata että olis nähny miten mahtuu putket kulkemaan tehostimen ohi yms, noh jos seuraavan imusarjan tekis sitten maltilla.
Hyvältä näyttää
Hyvältä näyttää
Re: mannelavetti om606 st
voi jessus toi alaspiippu tuotti taas päänvaivaa
kyl se sit pikku kiroilun jälkeen suttaantu mut runkopalkkiin teen väistön jokatapauksessa että on sit halpompi sitä irrottaa ja laittaa takas jos sattuu tarve tuleen.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Viimeksi muokannut lassi-s, Su 27.01.2013 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
Siniset silikonit ko sitte o uber hienot?lassi-s kirjoitti: mitään über rumia kumiletkuja ei jää yhtäkään tähän konehuoneeseen.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: mannelavetti om606 st
huomattavasti paremman näköiset kuin mustat kumiletkut. mut täähän on taas makuasia. kiilloitettua rosteria tai alumiinia sen pitää olla ja liitokset sit silikoneilla.jeemu kirjoitti:Siniset silikonit ko sitte o uber hienot?lassi-s kirjoitti: mitään über rumia kumiletkuja ei jää yhtäkään tähän konehuoneeseen.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
savupiippu http://aijaa.com/wznVEY" onclick="window.open(this.href);return false; lämpösuojanauhaa käänsin ympärille varmuudenvuoks ja vaimentaahan se vähän ääntäkin...kai ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viimeksi muokannut lassi-s, Su 27.01.2013 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: mannelavetti om606 st
runkonaulaimella sen illanratoks täräyttelin koriin kiilaineracing kirjoitti:Jos sinne ei tule yhtään joustavaa kumi/silikoniletkua niin pulttaa kone kiinni koriin.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
mistäs mahtaa saada kunnollisia puslia tähän farkkukoriin. samoten jouset pitäis hommata. iskarit on hyvät mut takaa jouset on näköjään poikki
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
takimmaisessa sylinterissä ilman saanti taattu tolla imusarja ratkaisulla,jos ei sisällä ole railoa tai joitain muuta ohjausta...
Diesel on puhtaampi
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
tuli 30 rivinen öljynlauhdutinkin. mahtaakohan tuo 19 rivinen riittää laatikolle vai tarttiskohan sekin isommaks vaihtaa. alkaa vaan tuon tilan puolesta oleen veemäistä ruveta isompaa ritilää tonne änkee.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 112
- Liittynyt: Pe 20.07.2007 19:13
- Paikkakunta: Tornio
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Komiaa jälkeä näyttää olevan ja hyvä tulee,ei mitään talvilomaa ole tiedossa niin saatas vähän" korkinnarskautus"jännitystä tähän hyvään kerrontaan
Jatka vaan samaan malliin ![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
ajoin tuon viinanperkeleen pois talosta joten tulee nykyään selvinpäin touhuiltua. ei läheskään yhtä hauskaa ja huoletonta mutta tuntuu jäävän rahaa rakenteluun ihan eri tavalla kun ei kippaa sitä kurkusta alas niin ahkerastifour-matic kirjoitti:Komiaa jälkeä näyttää olevan ja hyvä tulee,ei mitään talvilomaa ole tiedossa niin saatas vähän" korkinnarskautus"jännitystä tähän hyvään kerrontaanJatka vaan samaan malliin
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
pomo sano tänään että rakentele huomenna autoos, mä lähen viroon villisika jahtiin eli on pikkusen edes pidempi viikonloppu tän parissa. tuli ny illanratoksi sit tehtyä väistö runkopalkkiin jotta saa tilaa downpipelle, ettei pärise koria vasten. veemäinen homma toi on tehä kun kone on paikallaan. 4mm vahvusesta levystä mankeloin sopivan palan pois-leikatun tilalle. sähkötyöt vois olla tänäviikonloppuna valmiit.
letkut ja putket tuli otettua irti ja huomenna käyn paikallisessa hydrauliikka puulaakissa sit teettämässä tilalle teräspunos ja silikoni letkut, prässätyillä päillä. en halua konehuoneeseen yhtäkään abe klemmari patenttia. ylä ja alavesiletkujen liitokset on ainoot mitkä ny klemmareilla tulee mut nekin klemmarit on tällaiset http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php?k=1273575368" onclick="window.open(this.href);return false;
ei tarvi sit miettiä pysyykö kiinni, eikä ainakaan niiden puolesta tarvi sit hävetä jos joutuu konepeltiä joskus raottaan muiden nähden.
korin väristä maalia tarvii kans huomenna hakee että saa alkaa konehuonetta maalaileen.
toosa hommat meni ny sit uusiks. 5v sähköloota tulee kun toveri sellaista mulle asialliseen hintaan kaupitteli.
tällästä ny tälläkertaa. kuvia laitan taas kun tulee jotain mistä kehtaa jotain räpsästä.
Viimeksi muokannut lassi-s, La 09.02.2013 02:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Tuntuu noita 5v sähkötoosia olevan kohta joka nurkalla niitäkin
Tuleeks tähän enemmän antureita ja oikea D? Vai kuten mullakin että true manual vaan eikä ylimääräsiä antureita. Kallis purkki hyötykäytössä![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tuleeks tähän enemmän antureita ja oikea D? Vai kuten mullakin että true manual vaan eikä ylimääräsiä antureita. Kallis purkki hyötykäytössä
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
tulee oikea D ja sähköohjatusti sit pakkopykälät kun rattivaihteet kummittelee mielessä.
vähän väärä värisävy tuli maalikaupasta mut eipähän tuo häiritte juurikaan kun on toi paremman näkönen kun se mustalla sprayllä sotkettu epämääränen tuhru. ensvuonna puran kuitenkin tän atomeiks, puhallan hytin ja ajattelin tollasta samanlaista väriä pintaan mikä petehrin farkussa on.
parit räpsyt:
http://aijaa.com/2OZg8n" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v9Y6kQ" onclick="window.open(this.href);return false;
paskalla on tekijänsä
huhhuh että kirpasee lompakkoa noi kunnolliset öljyletkut. mut ei auta muu kuin tehdä kuten laineracing sano. ottaa tuppo taskusta, maksaa ja laittaa tuppo takaisin taskuun, tosin mulla ei jää sitä tuppoo mitä laittaa takaisin kun noi on hakenu. öljyntulo ahtimelle tulee teräspunoksesta. öljyn kierto suodattimelta lauhduttimelle ja takaisin tulee alkuperäisiin teräsputkiin silikonista prässätyillä liitoksilla. laatikon öljynkierto tulee tietysti taas alkuperäisillä teräsputkilla laatikolta koneen jakopäähän asti ja jakopäästä lauhduttimelle ja lauhduttimelta paluuseen sit joko teräspunoksella tai silikonilla. riippuu ny miten sen paremmin saavat tehtyä. polttoaine letkuja en edes vielä ole vieny kun tätytyy eka noi isot linjat tehdä tankilta konehuoneeseen ja kattoo millasilla sit totetuttaa. ainakin siihen tarpeisiin löytyis just passelia teräspunosletkua johon sit prässäyttää vaan sopivat liittimet, mut se ny selviää tässä lähitulevaisuudessa kun holleyn saan hankittua siirtopumpuksi
ps: jos muuten joku tarvii teflon teräspunosletkuja niin multa löytyy ihan helvetisti niitä. sopivien päiden prässäyttäminen ei montaa euroa maksa. 45 euroa metri tää mitä mulla on. mä luovun 10 euroa metri
vähän väärä värisävy tuli maalikaupasta mut eipähän tuo häiritte juurikaan kun on toi paremman näkönen kun se mustalla sprayllä sotkettu epämääränen tuhru. ensvuonna puran kuitenkin tän atomeiks, puhallan hytin ja ajattelin tollasta samanlaista väriä pintaan mikä petehrin farkussa on.
parit räpsyt:
http://aijaa.com/2OZg8n" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/v9Y6kQ" onclick="window.open(this.href);return false;
paskalla on tekijänsä
huhhuh että kirpasee lompakkoa noi kunnolliset öljyletkut. mut ei auta muu kuin tehdä kuten laineracing sano. ottaa tuppo taskusta, maksaa ja laittaa tuppo takaisin taskuun, tosin mulla ei jää sitä tuppoo mitä laittaa takaisin kun noi on hakenu. öljyntulo ahtimelle tulee teräspunoksesta. öljyn kierto suodattimelta lauhduttimelle ja takaisin tulee alkuperäisiin teräsputkiin silikonista prässätyillä liitoksilla. laatikon öljynkierto tulee tietysti taas alkuperäisillä teräsputkilla laatikolta koneen jakopäähän asti ja jakopäästä lauhduttimelle ja lauhduttimelta paluuseen sit joko teräspunoksella tai silikonilla. riippuu ny miten sen paremmin saavat tehtyä. polttoaine letkuja en edes vielä ole vieny kun tätytyy eka noi isot linjat tehdä tankilta konehuoneeseen ja kattoo millasilla sit totetuttaa. ainakin siihen tarpeisiin löytyis just passelia teräspunosletkua johon sit prässäyttää vaan sopivat liittimet, mut se ny selviää tässä lähitulevaisuudessa kun holleyn saan hankittua siirtopumpuksi
ps: jos muuten joku tarvii teflon teräspunosletkuja niin multa löytyy ihan helvetisti niitä. sopivien päiden prässäyttäminen ei montaa euroa maksa. 45 euroa metri tää mitä mulla on. mä luovun 10 euroa metri
Viimeksi muokannut lassi-s, Su 10.02.2013 13:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
no ny on ahtoputket valmiit ja kiiltääkin vielä. ahtimen kompurapesä pitäis jollain konstilla saada kans kiiltään.
http://aijaa.com/e0LNns" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/klhcg1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/MfSwyg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/jZLxvd" onclick="window.open(this.href);return false;
jos tän ny sais siihen kondikseen ees että sais tonne acs:ään viedä. jos tää ny sitä tasoa edes on että kehtaa, ettei ihmiset vaan sit naureskele että kaikenmaailman ripulikiikkuja ihmiset tännekkin raahaa![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
http://aijaa.com/e0LNns" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/klhcg1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/MfSwyg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/jZLxvd" onclick="window.open(this.href);return false;
jos tän ny sais siihen kondikseen ees että sais tonne acs:ään viedä. jos tää ny sitä tasoa edes on että kehtaa, ettei ihmiset vaan sit naureskele että kaikenmaailman ripulikiikkuja ihmiset tännekkin raahaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
mites toi syylärin vesiputki? jääkö se tollaseks, vai laitatko letkulla, tai jollain muulla? jos moottori on ihan normi kumityynyillään, niin voisin kuvitella, että eläminen on sitä luokkaa, että irtoo koko syläri, tai jostain muualta menee rikki. mutta sittenhän sen näkee, että toimiiko, vaiko ei, kun saa laitteet tulille.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
kyllä noita rosterisia vesiputkia on näyttäny olevan vaikka kuinka monessa vehkeessä ympäri muailmaa ja kyllä niillä on putket kii pysyny. kuten huomaat niin onhan tuossa ny silikonit millä putki kiinnitetään. mut joo, sithän sen näkee kun vehkeet käy ja kukkuu. en kyl ajatellu noita vakio kumityynyjä tohon jättää kun on aika lörpsöt. mitkäköhän mahtais olla passelit jämäkämmät tyynyt tohon jotka sopis suoraan paikalleen, kun en viitsis lähtee konetta pois repiin sen takia että sais modailla erilaisille tyynyille paikat. mustaa kumiletkua tuohon ei kuitenkaan tule. se on aivan varmapera8x kirjoitti:mites toi syylärin vesiputki? jääkö se tollaseks, vai laitatko letkulla, tai jollain muulla? jos moottori on ihan normi kumityynyillään, niin voisin kuvitella, että eläminen on sitä luokkaa, että irtoo koko syläri, tai jostain muualta menee rikki. mutta sittenhän sen näkee, että toimiiko, vaiko ei, kun saa laitteet tulille.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Siis ongelmahan ei ole materiaalissa ei liitos letkujen eikä jäykän yhdysputkenkaan. Ei myöskään värillä ole väliä, laita vaikka pinkit letkut , mutta jos 90 asteen kännös tehään jäykällä putkella noin että liitos letkut ovat noin lyhyet, ratkeaa nämä hienot pinkit letkut moottorin liikkuessa. Jos letku on kestävää saattaa pahimmillaan hajota syyläri. Mutta jos tahtoo kokeilla niin ei muutakos, en ole sponsori ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
olen kyllä alusta asti ymmärtänyt mitä tarkoitattesepulaakeri kirjoitti:Siis ongelmahan ei ole materiaalissa ei liitos letkujen eikä jäykän yhdysputkenkaan. Ei myöskään värillä ole väliä, laita vaikka pinkit letkut , mutta jos 90 asteen kännös tehään jäykällä putkella noin että liitos letkut ovat noin lyhyet, ratkeaa nämä hienot pinkit letkut moottorin liikkuessa. Jos letku on kestävää saattaa pahimmillaan hajota syyläri. Mutta jos tahtoo kokeilla niin ei muutakos, en ole sponsori
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
ihan oem miehille v*ttuillakseni tein valoluomet konepeltiin
sähkötkin alkaa oleen redi. öljyletkut kun saa haettua niin voip lyyvvä tulille. ajoon ei vielä tule kun ei ole 722.6:sta vielä eikä sitä ohjainboxia, kunnon vetareita eikä holleytä+isompia linjoja. tää persaukisuus vähän hidastaa tuota valmistumista. niinjuu...kuppijakkaratki pitäis tilailla. kolmisen tonnia vielä
v*ttu tää on kallista, tai no...kaikille saman hintaista. persaukisille kallista. mut ei viittis sekundaakaan tehdä kun sit joutuu tehä monta kertaa.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Kuvaa keulasta tarvitaan niin kiusaat oem miehiä vielä enempi!! ![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
jos tänään hallilla käväsen niin räpsäsen kuvat.Choke kirjoitti:Kuvaa keulasta tarvitaan niin kiusaat oem miehiä vielä enempi!!
tää viikonloppu meni ny ihan muissa hommissa ku mannelavetin parissa, mut jos ny paalua piisais sen verran että sais noi öljyletkut haettua teetätyksestä niin vois ensviikonloppuna varmaan tulille pistää. sit on vaan viimeistelyjä taas hetken kun rahaa koitan haalia että sais ny sen 722.6:n haettua kaverilta ja holleyn siirtopumppua yms hankittua.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
öljyletkut tuli haettua ja rosteriseen paisuntasäiliö pönttöön jäähdytinhuolto vuorisella juottivat korkinjalan kiinni ja 1bar korkin hommasivat mulle. vielä vähän rosterisia pikkuputkia tuli haettua jäähdytinnestekiertoa varten. hukkiksen screameri putki on ny mustasta 42mm putkesta tehty enkä kehdannu sitä sinne jättää joten muutama rosterikurvi ja putkee tuli haettua sitäkin varten. jos tulevana viikonloppuna ny on aikaa niin pääsee laittaan kokonaan nippuun koko paskan.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
Mersun alkuperäinen korkki aukeaa 1,4 barissa, miksi pudotat avautumispainetta yhteen bariin?lassi-s kirjoitti:...rosteriseen paisuntasäiliö pönttöön jäähdytinhuolto vuorisella juottivat korkinjalan kiinni ja 1bar korkin hommasivat mulle...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
![Kuva](http://images.spritmonitor.de/715370.png)
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
aitomant kirjoitti:Mersun alkuperäinen korkki aukeaa 1,4 barissa, miksi pudotat avautumispainetta yhteen bariin?lassi-s kirjoitti:...rosteriseen paisuntasäiliö pönttöön jäähdytinhuolto vuorisella juottivat korkinjalan kiinni ja 1bar korkin hommasivat mulle...
tomant
![Problem :problem:](./images/smilies/icon_problem.gif)
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
lassi-s kirjoitti:aitomant kirjoitti:Mersun alkuperäinen korkki aukeaa 1,4 barissa, miksi pudotat avautumispainetta yhteen bariin?lassi-s kirjoitti:...rosteriseen paisuntasäiliö pönttöön jäähdytinhuolto vuorisella juottivat korkinjalan kiinni ja 1bar korkin hommasivat mulle...
tomantno, eipä ny mahda enää mittään kun tuo korkinjalka on huomattavasti isompi kuin mersun paisarissa joten ei käy enää mersun korkki. jäähdytinhuollon kautta se korkki siihen tuli ja tarjolla oli 0.5 bar ja 1 bar korkkia. otin 1 bar korkin kun oletin että vakio on varmaan jompikumpi noista. no tuskin tuosta ny haittaa silti on, vai?
ei kait. toi mersun 1,4 baarin korkki tarkottaa käytännössä, että koneen lämmöt on jotain yli 120 astetta, tai sinne päin. jos ei päästä lämpöjä karkaileen, niin tolla uudellakin korkilla pärjää vallan mainiosti. enemmän painetta = suurempi jäähynesteiden lämpötila.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
ja matalampi kiehumispistepera8x kirjoitti:enemmän painetta = suurempi jäähynesteiden lämpötila.lassi-s kirjoitti:aitomant kirjoitti:Mersun alkuperäinen korkki aukeaa 1,4 barissa, miksi pudotat avautumispainetta yhteen bariin?lassi-s kirjoitti:...rosteriseen paisuntasäiliö pönttöön jäähdytinhuolto vuorisella juottivat korkinjalan kiinni ja 1bar korkin hommasivat mulle...
tomantno, eipä ny mahda enää mittään kun tuo korkinjalka on huomattavasti isompi kuin mersun paisarissa joten ei käy enää mersun korkki. jäähdytinhuollon kautta se korkki siihen tuli ja tarjolla oli 0.5 bar ja 1 bar korkkia. otin 1 bar korkin kun oletin että vakio on varmaan jompikumpi noista. no tuskin tuosta ny haittaa silti on, vai?
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs
lassi-s kirjoitti:ja matalampi kiehumispistepera8x kirjoitti:enemmän painetta = suurempi jäähynesteiden lämpötila.lassi-s kirjoitti:aitomant kirjoitti:Mersun alkuperäinen korkki aukeaa 1,4 barissa, miksi pudotat avautumispainetta yhteen bariin?lassi-s kirjoitti:...rosteriseen paisuntasäiliö pönttöön jäähdytinhuolto vuorisella juottivat korkinjalan kiinni ja 1bar korkin hommasivat mulle...
tomantno, eipä ny mahda enää mittään kun tuo korkinjalka on huomattavasti isompi kuin mersun paisarissa joten ei käy enää mersun korkki. jäähdytinhuollon kautta se korkki siihen tuli ja tarjolla oli 0.5 bar ja 1 bar korkkia. otin 1 bar korkin kun oletin että vakio on varmaan jompikumpi noista. no tuskin tuosta ny haittaa silti on, vai?
Ei kun korkeampi 1,4 barin korkilla !
MB W-210 200cdi vm 99