Moponetin kataloogissa olis kilvet paljon halvemmat, kuin KL-varaosassa. Onkohan ne nyt samanlaisia sitten ja onko ABS-jarrullisessa erilainen. Tarviiko muuten irrottaa ne ABS-anturit, että saa kilven irti. Ja jos tarvii, niin milläs se anturi lähtee irti? Aikas ruosteessa näkkyy oelvan sekin alue siinä pyörän luona
W 124 etujarrukilven vaihdon probleemi
W 124 etujarrukilven vaihdon probleemi
Etupyörän laakeri älko ääntämään ja sitä vaihtaessa huomasin, että jarrukilpi oli ruosteen turvottamana särkenyt stefan ja ruosteen puru sitten laakerin. Sain koputeltua sen ruosteen turvottaman töhnän pois poterosta, mutta kaippa nuo kilvet pitäis vaihtaa.
Moponetin kataloogissa olis kilvet paljon halvemmat, kuin KL-varaosassa. Onkohan ne nyt samanlaisia sitten ja onko ABS-jarrullisessa erilainen. Tarviiko muuten irrottaa ne ABS-anturit, että saa kilven irti. Ja jos tarvii, niin milläs se anturi lähtee irti? Aikas ruosteessa näkkyy oelvan sekin alue siinä pyörän luona
Moponetin kataloogissa olis kilvet paljon halvemmat, kuin KL-varaosassa. Onkohan ne nyt samanlaisia sitten ja onko ABS-jarrullisessa erilainen. Tarviiko muuten irrottaa ne ABS-anturit, että saa kilven irti. Ja jos tarvii, niin milläs se anturi lähtee irti? Aikas ruosteessa näkkyy oelvan sekin alue siinä pyörän luona
Re: W 124 etujarrukilven vaihdon probleemi
Kaipas siinä kilvessä on sille anturille reikä...
Kolmella pienellä pultilla se on kiinni siellä eikä mielestäni sitä anturia tartte kyllä irrottaa...
Kolmella pienellä pultilla se on kiinni siellä eikä mielestäni sitä anturia tartte kyllä irrottaa...
Re: W 124 etujarrukilven vaihdon probleemi
Käytettyä anturia en kyllä lähtisi irroittelemaan koska aika varmaan se ei lähde irti ilman väkivaltaa.
voi olla että abs anturille on kilvessä reikä ja toisessa ei.
voi olla että abs anturille on kilvessä reikä ja toisessa ei.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-



