Nyt kävi niin että lankusta meni puhaltimen säätö jumiin, eli se mistä säädetään minne puhaltaa(jumissa=pyörii puoli kierrosta).Mutta kysymys kuuluukin että kuinka paljon pitää purkaa että pääsee käsiksi sinne, minne vaijerit johtavat mötikältä? Entä miten itse läpät säätyvät?tietenkin vaijerilla,mutta onko jotain ohjureita tai vastaavaa?
Enempääsä en kehdannut purkaa,kun pitäisi töissä kulkea. Joten kyselen neuvoja täällä.
-Samppa
W124 Puhaltimen säätö meni jumiin.
W124 Puhaltimen säätö meni jumiin.
-W210 320cdi -01, 359
-S124 300TDT -91, 744 Brilliant Silver
------
Entiset:
-S202 250TDT -98, 744
-W123 200D Taxi -84, 803
-W124 200D Taxi -87, 623
-S124 300TDT -91, 744 Brilliant Silver
------
Entiset:
-S202 250TDT -98, 744
-W123 200D Taxi -84, 803
-W124 200D Taxi -87, 623
Re: W124 Puhaltimen säätö meni jumiin.
Radion tai paneelin alaosassa on kaksi ruuvia vuosimallista riippuen,joissakin on joissakin ei .
Vetäiset nopeus säätö vivun,katkaisijan ulos vetämällä,voi olla tiukkakin ja sen minne puhaltaa katkaisjan myös.
sitten katkaisijoiden alla on isot mutterit,ne pois ja katselet kehikon ympäriltä syvennöksistä ruuveja pois.
Ja alosasta käännät ylöspäin koska ne on niinkuin olisi ylhäällä saranat .Sitten se onkin käsissä.
Vetäiset nopeus säätö vivun,katkaisijan ulos vetämällä,voi olla tiukkakin ja sen minne puhaltaa katkaisjan myös.
sitten katkaisijoiden alla on isot mutterit,ne pois ja katselet kehikon ympäriltä syvennöksistä ruuveja pois.
Ja alosasta käännät ylöspäin koska ne on niinkuin olisi ylhäällä saranat .Sitten se onkin käsissä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-