S202 200kompressor

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
miko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ti 17.06.2008 18:18
Paikkakunta: rovaniemi

S202 200kompressor

Viesti Kirjoittaja miko »

Noni, menossa ostamaan otsikossa mainittua peliä, vm.99. Onko tässä mallissa mitään tyyppivikaa mitä kannattaa tarkistaa? Mites tuo kone? Oliko tässä niitä jakopään ongelmia?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: S202 200kompressor

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kone on m111 eli kestävä kone ja ei jakopää ongelmaa.
Paras vaihtoehto kompressori koneeksi.Eli sulla on tämä m111
Se m271 taisi tulla joskus -03 voin olla väärässäkin...ehkä ennemminkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
miko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 97
Liittynyt: Ti 17.06.2008 18:18
Paikkakunta: rovaniemi

Re: S202 200kompressor

Viesti Kirjoittaja miko »

atlas kirjoitti:Kone on m111 eli kestävä kone ja ei jakopää ongelmaa.
Paras vaihtoehto kompressori koneeksi.Eli sulla on tämä m111
Se m271 taisi tulla joskus -03 voin olla väärässäkin...ehkä ennemminkin.
Oolrait, kiitos. Joskus oli 230K ja se pelas ku junan vessa eli kai tuon uskaltaa sitten ostaa jos vielä parempi kerta on.
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3977
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: S202 200kompressor

Viesti Kirjoittaja tomant »

Kone on samantyypinen kuin 230K:ssa. Yleisin malli on noin 120 kW eli selvästi pienitehoisempi kuin 230K ja jotkut vientimallit 141 kW (=likimain sama kuin 230K).

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Vastaa Viestiin