Mb W210 Alustasarjan hinta
Mb W210 Alustasarjan hinta
Jos joku viitsisi kertoa mitä on alustasarjalle tullut hintaa asennettuna. Eibach tai H&r jouset ja Bilstein Sprint iskarit, kiitos!
- Diesel Power
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 09.05.2004 20:23
- Paikkakunta: Järvenpää
Markus kirjoitti :
"Yrittivät täälläki periä tarkastuksesta ja säädöstä molemmista hinnat. Kaveri ilmotti, että ei tarvi tarkastaa, ne on päin helvettiä, riittää kun säädät ne.
No ei perineet sitten tarkastuksesta eri maksua.
Tiedoksi kaikille"
Täh ?
Että ei tarkasteta kulmia ja säädetään vaan ?
Olisko Markuksella ehdotuksia miten ?
Pyöritellään vaikka pari kierrosta kaikista raidetangoista ja laitetaan etupäähän kolme-neljä säätöpulttia summamutikassa ?
Höpöhöpöhöpsis.
Autoon laitetaan nelipyöräsuuntauslaitteet kiinni, nähdään pyöränkulmat , ja tietysti säädön jälkeen irrotetaan laitteet autosta.
Tämä maksaa meillä 35 €.
Se aika mitä kulmia säädetään on tuntityötä, ja tuntiveloitus on 48 €.
Vaikka auton omistaja kuinka tietäisi että kulmat on pielessä niin se ei hintaa tiputa, koska se ei yhtään vähennä työn määrää.
(Jousisarjan vaihdon takia kulmat eivät muuten mene "päin helvettiä" W210:ssä ellei madallus ole järjetöntä luokkaa.)
Kerropa muuten Dieselpower mistä Bilstein Sprintit + jouset saa tuohon hintaan, saattaa löytyä ostajia.
"Yrittivät täälläki periä tarkastuksesta ja säädöstä molemmista hinnat. Kaveri ilmotti, että ei tarvi tarkastaa, ne on päin helvettiä, riittää kun säädät ne.
No ei perineet sitten tarkastuksesta eri maksua.
Tiedoksi kaikille"
Täh ?

Että ei tarkasteta kulmia ja säädetään vaan ?
Olisko Markuksella ehdotuksia miten ?
Pyöritellään vaikka pari kierrosta kaikista raidetangoista ja laitetaan etupäähän kolme-neljä säätöpulttia summamutikassa ?
Höpöhöpöhöpsis.

Autoon laitetaan nelipyöräsuuntauslaitteet kiinni, nähdään pyöränkulmat , ja tietysti säädön jälkeen irrotetaan laitteet autosta.
Tämä maksaa meillä 35 €.
Se aika mitä kulmia säädetään on tuntityötä, ja tuntiveloitus on 48 €.
Vaikka auton omistaja kuinka tietäisi että kulmat on pielessä niin se ei hintaa tiputa, koska se ei yhtään vähennä työn määrää.
(Jousisarjan vaihdon takia kulmat eivät muuten mene "päin helvettiä" W210:ssä ellei madallus ole järjetöntä luokkaa.)
Kerropa muuten Dieselpower mistä Bilstein Sprintit + jouset saa tuohon hintaan, saattaa löytyä ostajia.
wiimax.fi
Että ei tarkasteta kulmia ja säädetään vaan ?
Olisko Markuksella ehdotuksia miten ?
Pyöritellään vaikka pari kierrosta kaikista raidetangoista ja laitetaan etupäähän kolme-neljä säätöpulttia summamutikassa ?
Höpöhöpöhöpsis.
Autoon laitetaan nelipyöräsuuntauslaitteet kiinni, nähdään pyöränkulmat , ja tietysti säädön jälkeen irrotetaan laitteet autosta.
Tämä maksaa meillä 35 €.
Se aika mitä kulmia säädetään on tuntityötä, ja tuntiveloitus on 48 €.
Vaikka auton omistaja kuinka tietäisi että kulmat on pielessä niin se ei hintaa tiputa, koska se ei yhtään vähennä työn määrää.
(Jousisarjan vaihdon takia kulmat eivät muuten mene "päin helvettiä" W210:ssä ellei madallus ole järjetöntä luokkaa.)
No se oliki joku ei - mercedes. Ja tuo kertomus oli ehkä hieman harhaanjohtava. Ja olivat kyllä samassa paikassa vaihtaneet jouset ja säätäneet kulmat. No eihän se työn määrää vähennäkään, pakko kait se on kattoa, että mihin ne vipottaa. Kertoili jätkä, että tinka oli kestänyt kauan myyjän kanssa, mutta niin se vain taipui. Oisko antanu alennusta, että pääsis eroonjätkästä. Ei herneitä.
Olisko Markuksella ehdotuksia miten ?
Pyöritellään vaikka pari kierrosta kaikista raidetangoista ja laitetaan etupäähän kolme-neljä säätöpulttia summamutikassa ?
Höpöhöpöhöpsis.
Autoon laitetaan nelipyöräsuuntauslaitteet kiinni, nähdään pyöränkulmat , ja tietysti säädön jälkeen irrotetaan laitteet autosta.
Tämä maksaa meillä 35 €.
Se aika mitä kulmia säädetään on tuntityötä, ja tuntiveloitus on 48 €.
Vaikka auton omistaja kuinka tietäisi että kulmat on pielessä niin se ei hintaa tiputa, koska se ei yhtään vähennä työn määrää.
(Jousisarjan vaihdon takia kulmat eivät muuten mene "päin helvettiä" W210:ssä ellei madallus ole järjetöntä luokkaa.)
No se oliki joku ei - mercedes. Ja tuo kertomus oli ehkä hieman harhaanjohtava. Ja olivat kyllä samassa paikassa vaihtaneet jouset ja säätäneet kulmat. No eihän se työn määrää vähennäkään, pakko kait se on kattoa, että mihin ne vipottaa. Kertoili jätkä, että tinka oli kestänyt kauan myyjän kanssa, mutta niin se vain taipui. Oisko antanu alennusta, että pääsis eroonjätkästä. Ei herneitä.

- Diesel Power
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 09.05.2004 20:23
- Paikkakunta: Järvenpää