Osaisko joku sanoa, että onko väykkyfarkkuun (-00 320 CDI eli suora kutonen) mahdollista ängetä nelivetotekniikka ja mitä palikoita tarvittaisiin?
Kysymys ei siis ole homman järkevyydestä, vaan että onko se mahdollista muuttamatta auton rakenteita muuten kuin osia vaihtamalla, ainakaan radikaalisti.
S210:aa kun ei ole tehty 4-maticina (vain sedania ja vain bensakoneella, ymmärtääkseni) ja 211:tä en vaan halua. Projektit taas on kivoja eikä tulis montaa vastaan.
Kyllä niitä on farkkujakin mutta W210 koppaa on nelivetoisena saanut vaan 280,320,430 ja 55 amg malleina.
Ei järkeä lähteä muuttamaan koska nelivedossa hantin puolen etulattia erimuotoinen
Scorpio kirjoitti:Osaisko joku sanoa, että onko väykkyfarkkuun (-00 320 CDI eli suora kutonen) mahdollista ängetä nelivetotekniikka ja mitä palikoita tarvittaisiin?
Kysymys ei siis ole homman järkevyydestä, vaan että onko se mahdollista muuttamatta auton rakenteita muuten kuin osia vaihtamalla, ainakaan radikaalisti.
S210:aa kun ei ole tehty 4-maticina (vain sedania ja vain bensakoneella, ymmärtääkseni) ja 211:tä en vaan halua. Projektit taas on kivoja eikä tulis montaa vastaan.
Kyllähän noita bensafarkkuja nelivetona löytyy. Nettiautossa tälläkin hetkellä 10kpl. Tuohon muutostyöhön, kyllähän kaikki aina mahdollista on, mutta itsekin vihjailit sitä, ettei siinä ole mitään järkeä. Rakenteellisista eroista neli- ja takavedon välillä en niin hirveästi osaa sanoa, mutta rahaakin palaisi...
Scorpio kirjoitti:Osaisko joku sanoa, että onko väykkyfarkkuun (-00 320 CDI eli suora kutonen) mahdollista ängetä nelivetotekniikka ja mitä palikoita tarvittaisiin?
Kysymys ei siis ole homman järkevyydestä, vaan että onko se mahdollista muuttamatta auton rakenteita muuten kuin osia vaihtamalla, ainakaan radikaalisti.
S210:aa kun ei ole tehty 4-maticina (vain sedania ja vain bensakoneella, ymmärtääkseni) ja 211:tä en vaan halua. Projektit taas on kivoja eikä tulis montaa vastaan.
Kyllähän noita bensafarkkuja nelivetona löytyy. Nettiautossa tälläkin hetkellä 10kpl. Tuohon muutostyöhön, kyllähän kaikki aina mahdollista on, mutta itsekin vihjailit sitä, ettei siinä ole mitään järkeä. Rakenteellisista eroista neli- ja takavedon välillä en niin hirveästi osaa sanoa, mutta rahaakin palaisi...
Joo. Kysymys on riisselistä siis, niitä ei löydy. Lekaa voi ihan hyvin käyttää jos ei hitsaamaan joudu, mutta mitkä kaikki osat tarttis hankkia? Järjen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, lähinnä haluaisin tietää onko se edes mahdollista.