Kiitos! Joo ei ole mitenkään loppuunsuunniteltu nuo lokerot.. miks siellä on niinku peltisauma kotelon sisällä joka on auki vielä kaiken lisäks..vesihän sinne väliin menee...Nyt ei ole sellaista kun tein uusiks tuon.KassuPeki kirjoitti:Mukava kattoo kun joku muukin jaksaa nähdä noin paljon vaivaa auton laittoon! Kyllä kuvien perusteella vaikuttaa, ettei oo helmat ollu tehtaalta tullessakaan noin hyvät! Itsekkin miettiny, että mitä suunnitteliat on ajatellu kun W202 ja 210 on suunniteltu. Aika hulluja osa noista koteloratkaisuista... Itsellä on sama homma menossa oman W202 kanssa, tosin se ei ole noin paha, mutta kun sen kerralla korjaa kunnolla niin iloa on pitkäksi aikaa! Hattua täytyy nostaa tuosta suorituksesta.
S210
Re: S210 remppaa
Re: S210 remppaa
Oli joo, vaikka ois miten hieno päällepäin niin sisältä romu. Eri asia jos autolla ei ole suolassa ajettu niin voi olla että on vähän yees silloin. Mutta niinku nuo kotelohommat (helmat) niihin ei suola vaikuta koska se ei suoranaisesti pääse sinne sisälle vaan siinä on suunnitteluvika takana, niinkuin monet muutkin ruostumiset. Mutta jos ei ole aikaa ja tilaa laittaa ruostehommia 210 korin mersussa niin kannattaa tosiaan harkita myyntiä sillä ne nopeesti ruostuu käsistä..CDW210 kirjoitti:Tätä kun katsoo niin ihan oikea päätös oli myydä se oma w210 pois, ei olis ollut paikkaa missä laittaa kun laitettavaa siinäkin alkoi olemaan. Surullista katsoa mersun laatua, mutta hienoa että joku pystyy ja jaksaa tehdä!
Re: S210 remppaa
Maalasin tuon sisäreunan vihreellä koska lokari ei kokonaan sitä reunaa peitä..

Toiseen kertaan huomena..

Tännekkin tulee toinen kerros huomena..

Korikittiä



Mietin tota jousikupin ylä-takareunaa.. en laittanut sinne tota kittiä ollenkaan koska aattelin että eikö se ole parempi että vedet pääsee sieltä takaakin valumaan maahan, jos laitan kittiä sinne niin vesi jää kupin päälle ja voi päästä tunkeutumaan kittiin ja ruostuttaan.. Aattelin jos jätän sen noin niin vesi pääsee pois? Vai pitäiskö sinne vetää se kitti kuitenkin?

Toiseen kertaan huomena..

Tännekkin tulee toinen kerros huomena..

Korikittiä





Mietin tota jousikupin ylä-takareunaa.. en laittanut sinne tota kittiä ollenkaan koska aattelin että eikö se ole parempi että vedet pääsee sieltä takaakin valumaan maahan, jos laitan kittiä sinne niin vesi jää kupin päälle ja voi päästä tunkeutumaan kittiin ja ruostuttaan.. Aattelin jos jätän sen noin niin vesi pääsee pois? Vai pitäiskö sinne vetää se kitti kuitenkin?
Re: S210 remppaa
Itse kittasin joustintukien vaihdon jälkeen. Saumakitti vaan epoksin päälle ohut kerros niin ei kuivu ja halkeile. Tosin mersun joustintuet elävät kyllä aika paljon... Kunhan se epoksi tarttuu kunnolla, niin ei se ruostu. 

Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Re: S210 remppaa
Laitoin pulti/prikat noihin reikiin missä oli ne plugit ennen, korikittiä väliin..

Laitoin jousikupin yläreunaan korikittiä kanssa

Tuulilasin alareuna maalattu..

Iskarin torni maalattu..

Huomena maalaan lokarin mustalla maalilla ja helman vihreellä.

Laitoin jousikupin yläreunaan korikittiä kanssa


Tuulilasin alareuna maalattu..

Iskarin torni maalattu..

Huomena maalaan lokarin mustalla maalilla ja helman vihreellä.
Re: S210 remppaa
Maalattu ensimmäiseen kertaan..



Maali tulee pölykuivaks nyt illalla ja huomena altoitan oikean puolen laittoa ja sit illalla toiseen kertaan maalaminen nää samat kohat.



Maali tulee pölykuivaks nyt illalla ja huomena altoitan oikean puolen laittoa ja sit illalla toiseen kertaan maalaminen nää samat kohat.
Re: S210 remppaa
Tuo vihreä on bilteman maalia en muista mitä siinä luki purkissa ja musta on nordsjö pansarol maalia. Tulee vielä alustamassat päälle sitKassuPeki kirjoitti:Mitä maaleja käytät?

Re: S210 remppaa
Aivan. Itselle tulee epoksin ja saumakittien päälle massa suoraan. Ja ne kohdat, jotka jäävät näkyviin muovisen sisälokasuojan alta, maalataan kopan väriin. Itselle ei uskallettu laittaa massan alle mitään muuta maalia, kun pelättiin jos ei aineet tartukkaan toisiinsa... Vaikka luulisi niiden tarttuvan jos maalit ovat päälle maalattavissa.
Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Re: S210 remppaa
Kannatta tässä tapauksessa perehtyä siihen että epoksipohja on 100varmasti kosteuden eristävää.KassuPeki kirjoitti:Aivan. Itselle tulee epoksin ja saumakittien päälle massa suoraan.
Pohjamaalit eivät yleensä ole eristäviä.
Kiveniskumassa ei eristä kosteutta ja jos alla ei ole eristävää pintamaalikerrosta niin kosteus pääsee käsiksi peltiin.
Re: S210 remppaa
Itse käytan hagmans CA epoksimaalia (keltaista), ja sen pitäis ainakin kuuleman mukaan olla tiivis eli ei tarviis maalia enään päälle mutta laitan varmuuden vuoksiMika.T kirjoitti:Kannatta tässä tapauksessa perehtyä siihen että epoksipohja on 100varmasti kosteuden eristävää.KassuPeki kirjoitti:Aivan. Itselle tulee epoksin ja saumakittien päälle massa suoraan.
Pohjamaalit eivät yleensä ole eristäviä.
Kiveniskumassa ei eristä kosteutta ja jos alla ei ole eristävää pintamaalikerrosta niin kosteus pääsee käsiksi peltiin.

Re: S210 remppaa
Vasen puoli maalattu viimeiseen kertaan..

Aloitin pikkusen oikeata puolta hinkkaamaan..

A-pilarin kohalta otin massat pois että näkee miten pellit sen alla voi...

Vedenpoistopelti menee uusiks niinkuin toisellakin puolella..

Poikittaispalkki ja pelti sen yläpuolella menee uusiks..


Aloitin pikkusen oikeata puolta hinkkaamaan..

A-pilarin kohalta otin massat pois että näkee miten pellit sen alla voi...

Vedenpoistopelti menee uusiks niinkuin toisellakin puolella..

Poikittaispalkki ja pelti sen yläpuolella menee uusiks..

Re: S210 remppaa
Jep. Tämä käyttämämme epoksi toimii pohjamaalina siltäänsä. En muista valmistajaa, kun maali tuli paikallisen maalaamon kautta. Mutta samanmoiseen projektiin maali meni myös heidän käytössään, aine on väriltään samanlaista kun tehtaan oma pohjamaali galvanoituun peltiin, sellaista kellertävän kermanväristä. Ja maalaustekniikkakin oli melkein märkää märälle. Eli pintaväri nykäistiin sellaiseen nihkeään pintaan. Jospa se meisseli nyt muutaman elinvuoden sai lisää, tosin eläkepäiviä se nyt jo vetelee 

Mercedes-Benz
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
C180 w202
GD250 w460
Vito 115CDI 4X4 w639
Re: S210 remppaa
Laittanut happoa näihin kohtiin..

Oikealla puolella hapolla otin ton palkin joka jää sit etuakselipalkin yläpuolelle.

Sain vihdoin pakoputken pultit irti pakosarjan luona olevasta jatkosta. Eli voin sen nyt itse hitsata kuntoon

Tuolla hylsyllä sain pultit irti

Huomena toiseen kertaan hapolla ja otan pakoputken alas.

Oikealla puolella hapolla otin ton palkin joka jää sit etuakselipalkin yläpuolelle.

Sain vihdoin pakoputken pultit irti pakosarjan luona olevasta jatkosta. Eli voin sen nyt itse hitsata kuntoon


Tuolla hylsyllä sain pultit irti


Huomena toiseen kertaan hapolla ja otan pakoputken alas.
Re: S210 remppaa
Vasen pakoputki poissa..

Hitsi pettänyt kiinnikkeestä..

Kokeilin tota happoa vedenpoistopeltiin ja näkee jo tästä että on alkanut vaikuttaan.. Pellin vaihan tietenkin uuteen mutta kiinnosti kokeilla minkä näköiseks tuo menee..

Huomena ostan ruostumatonta hitsilankaa että voin kunnostaa pakoputken

Hitsi pettänyt kiinnikkeestä..

Kokeilin tota happoa vedenpoistopeltiin ja näkee jo tästä että on alkanut vaikuttaan.. Pellin vaihan tietenkin uuteen mutta kiinnosti kokeilla minkä näköiseks tuo menee..

Huomena ostan ruostumatonta hitsilankaa että voin kunnostaa pakoputken

Re: S210 remppaa
Etuakselipalkki ja rengasnavat takas pulverimaalauksesta


jarrusatulat hiekkapuhallettu, remontoin ne viikonloppuna.

Epoksimaalattu..

alapalkki epoksilla maalattu..

Tilasin tänään eteen uudet jarrut ja laakerit



jarrusatulat hiekkapuhallettu, remontoin ne viikonloppuna.

Epoksimaalattu..

alapalkki epoksilla maalattu..

Tilasin tänään eteen uudet jarrut ja laakerit

Re: S210 remppaa
Aloitin laittaan sähköjä takas..

Vetänyt uudet kaapelit (valkoiset) bensalämmittäjää varten..

Matto paikallaan

Nalle ootti mua kahvin ja jäätelön kanssa kun lopetin tallissa hommat


Vetänyt uudet kaapelit (valkoiset) bensalämmittäjää varten..

Matto paikallaan


Nalle ootti mua kahvin ja jäätelön kanssa kun lopetin tallissa hommat


Re: S210 remppaa
Siis... Näin kilpailevan saksalaisen takavetomerkin harrastajana (merkki jääköön itsesuojelusyistä tässä mainitsematta
) pahoittelen häiriötä, mutta en malta olla kommentoimatta tätä projektia. Kauan olen täällä foorumilla ollut ns. passiivinen tarkkailija sekä erinäisten aiheiden lukija, ja on kyllä ihan pakko heittää pientä mielipiteenilmaisua tämän projektin osalta.
Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Kiitämme:
+ Asennetta
+ Kärsivällisyyttä
+ Huolellisuutta työn jäljessä
+ Sitkeyttä
+ Tarmoa (siis tuollaisen työn tekeminen itsessään on jo ansiomerkin arvoista, joten en kyllä suin surminkaan ymmärrä kuinka sen päälle vielä kukaan jaksaa dokumentoida työvaiheet näin kattavasti mihinkään foorumiin)
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn
Ehkä se seuraava projekti sitten...
Juu ei mitään muuta kuin suuri respect pasi84:lle! Tarinasi on seurannassa. Paljon nautinnollisia kilometrejä sitten kun peli on valmis.
P.S.
Itse en aio hankkia S210:ia vaan toistaiseksi pysyttelen ihan bensa E39:ssä...

Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Kiitämme:
+ Asennetta
+ Kärsivällisyyttä
+ Huolellisuutta työn jäljessä
+ Sitkeyttä
+ Tarmoa (siis tuollaisen työn tekeminen itsessään on jo ansiomerkin arvoista, joten en kyllä suin surminkaan ymmärrä kuinka sen päälle vielä kukaan jaksaa dokumentoida työvaiheet näin kattavasti mihinkään foorumiin)
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyyn

Juu ei mitään muuta kuin suuri respect pasi84:lle! Tarinasi on seurannassa. Paljon nautinnollisia kilometrejä sitten kun peli on valmis.
P.S.
Itse en aio hankkia S210:ia vaan toistaiseksi pysyttelen ihan bensa E39:ssä...
Re: S210 remppaa
No just sen takia tätä farkkua remontoinkin ku ei kukaan muu tekisHavis kirjoitti:Siis... Näin kilpailevan saksalaisen takavetomerkin harrastajana (merkki jääköön itsesuojelusyistä tässä mainitsematta) pahoittelen häiriötä, mutta en malta olla kommentoimatta tätä projektia. Kauan olen täällä foorumilla ollut ns. passiivinen tarkkailija sekä erinäisten aiheiden lukija, ja on kyllä ihan pakko heittää pientä mielipiteenilmaisua tämän projektin osalta.
Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Kiitämme:
+ Asennetta
+ Kärsivällisyyttä
+ Huolellisuutta työn jäljessä
+ Sitkeyttä
+ Tarmoa (siis tuollaisen työn tekeminen itsessään on jo ansiomerkin arvoista, joten en kyllä suin surminkaan ymmärrä kuinka sen päälle vielä kukaan jaksaa dokumentoida työvaiheet näin kattavasti mihinkään foorumiin)
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyynEhkä se seuraava projekti sitten...
Juu ei mitään muuta kuin suuri respect pasi84:lle! Tarinasi on seurannassa. Paljon nautinnollisia kilometrejä sitten kun peli on valmis.
P.S.
Itse en aio hankkia S210:ia vaan toistaiseksi pysyttelen ihan bensa E39:ssä...

Re: S210 remppaa
Palkki maalattu viimeiseen kertaan..

Huomena laitan etuakselipalkin paikalleen. Moottorinosturi saa olla kuitenkin vielä jälellä koska saattaa tulla jännitteitä noihin pelteihin joita vielä täytyy uusia joten se saa olla niin kauan kun saa peltihommat valmiiks.

Huomena laitan etuakselipalkin paikalleen. Moottorinosturi saa olla kuitenkin vielä jälellä koska saattaa tulla jännitteitä noihin pelteihin joita vielä täytyy uusia joten se saa olla niin kauan kun saa peltihommat valmiiks.
Re: S210 remppaa
Onnistuit juuri provosoimaan, kuten em. julkaisukin. Palautetta siis samalla mitalla:Havis kirjoitti: Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyynEhkä se seuraava projekti sitten...
Siis miksei juuri farkkupaavoa??
Auto on edelleenkin usein lähtökohtaisesti mukavasti varusteltu. Lisäksi se on iso, ajostaan tukeva, hiljainen, miellyttävä matkakumppani. Ja siinä on tilaaaaaaaaaa, joka siitä kilpailevasta merkistäkin puuttuu, jos sitä kaipaa/tarvitsee. Ja oikeastaan kaikista muistakin vastaavista autoista. Ei paavo huono auto ole, vähän herkkä (kuulemma) ruostumiselle, mutta tekijämies, kuten pasi, saa näemmä senkin ratkaistuksi enempi taloutta rasittamatta, mutta omaa aikaansa uhraten. Voisi sen vapaa-ajan huonomminkin käyttää.
Ainoa miinus, mikä minulla tästä projektista on noussut mieleen, että raaskiiko tuolla enää valmistumisen jälkeen ajaa?
Re: S210 remppaa
KiitosRH kirjoitti:Onnistuit juuri provosoimaan, kuten em. julkaisukin. Palautetta siis samalla mitalla:Havis kirjoitti: Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyynEhkä se seuraava projekti sitten...
Siis miksei juuri farkkupaavoa??
Auto on edelleenkin usein lähtökohtaisesti mukavasti varusteltu. Lisäksi se on iso, ajostaan tukeva, hiljainen, miellyttävä matkakumppani. Ja siinä on tilaaaaaaaaaa, joka siitä kilpailevasta merkistäkin puuttuu, jos sitä kaipaa/tarvitsee. Ja oikeastaan kaikista muistakin vastaavista autoista. Ei paavo huono auto ole, vähän herkkä (kuulemma) ruostumiselle, mutta tekijämies, kuten pasi, saa näemmä senkin ratkaistuksi enempi taloutta rasittamatta, mutta omaa aikaansa uhraten. Voisi sen vapaa-ajan huonomminkin käyttää.
Ainoa miinus, mikä minulla tästä projektista on noussut mieleen, että raaskiiko tuolla enää valmistumisen jälkeen ajaa?


Re: S210 remppaa
Vaikka kuinka yritin valita sanani niin ettei jäisi pientäkään mahdollisuutta kenellekkään pahoittaa mieltä niin ilmeisesti erehdyin. Koitin jopa korostaa kevennystä hymiöillä.RH kirjoitti:Onnistuit juuri provosoimaan, kuten em. julkaisukin....Havis kirjoitti: Sallittakoon pieni palaute TM-tyyliin:
Moitimme:
- Aihion valintaa. Olispa sama motivaatio laitettu johonkin muuhun kuin farkku-väykkyynEhkä se seuraava projekti sitten...
Pahoittelen tekemääni väärinarviota
Toisaalta, minusta TM on lehti siinä missä muutkin. Onko provosoitumisen syy sitten kirjoittajassa vai lukijassa, sen jokainen saa arvioida oman arvoasteikkonsa mukaisesti...
Epäilemättä, etenkin jos ensimmäinen ostaja on raottanut lompakkoa ja ruksinut lisävarustelistaa. Sama koskee tosin kaikkia muitakin saksavalmisteita.RH kirjoitti: Siis miksei juuri farkkupaavoa??
Auto on edelleenkin usein lähtökohtaisesti mukavasti varusteltu.
Täysin samaa mieltä. Ohjauksen omaispiirteet häiritsevät vain 'aerodynaamisesti' ajavia, ja eivät näinollen vaivaa jokapäiväisessä ajossa. Väykyllä ajetaan ymmärtääkseni etupäässä rauhallisen herraskaisesti.RH kirjoitti: Lisäksi se on iso, ajostaan tukeva, hiljainen, miellyttävä matkakumppani.
Erittäin paikkansapitävä toteamus.RH kirjoitti: Ja siinä on tilaaaaaaaaaa, joka siitä kilpailevasta merkistäkin puuttuu, jos sitä kaipaa/tarvitsee. Ja oikeastaan kaikista muistakin vastaavista autoista.
Heti kun taidot ei riitä omatoimiseen peltityö-osaamiseen, on ruoste se kaikista kallein harrastehaitta, valitettavasti. Persaukinen ei näinollen voi mitenkään ottaa sitä riskiä että yletön rahanmeno olisi edessä. Ikävä kyllä. Näin sanon nimimerkillä "turhan paljon rahaa yhden heikkopeltisen E3:n laittamiseen aivan turhaan laittanut, lahos se siitä huolimatta"RH kirjoitti: Ei paavo huono auto ole, vähän herkkä (kuulemma) ruostumiselle, mutta tekijämies, kuten pasi, saa näemmä senkin ratkaistuksi enempi taloutta rasittamatta, mutta omaa aikaansa uhraten. Voisi sen vapaa-ajan huonomminkin käyttää.
Jos osaa ja haluaa hitsailla tilanne muuttuu tyystin toisenlaiseksi. Tämä projekti olkoon malliesimerkki asiasta.
Päinvastoin, miksi ihmeessä ensin tekisi näin paljon työtunteja ja sitten ei nauttisi työnsä jäljistä tien päällä? Ajamista varten ne autot kuitenkin loppujen lopuksi on. Eikö vaan.RH kirjoitti: Ainoa miinus, mikä minulla tästä projektista on noussut mieleen, että raaskiiko tuolla enää valmistumisen jälkeen ajaa?
Sitten jos aihio olis pagoda, adenauer, W100 tai W109 6.3 tai joku vastaava voi ajoja suosiolla rajoittaa hyvien säiden ajalle

Ja tähän loppuu OT.
Re: S210 remppaa
En minä mitään mitään mieltäni pahoittanut
.
Ajattelin vaan keventää samalla mitalla, kun kerran niin osuvasti tuolla "TM-tekniikalla" aloitit
.
Ja joo. Minäkin lopetan taas välillä nämä OT:t.
Terveisiä Pasille
.

Ajattelin vaan keventää samalla mitalla, kun kerran niin osuvasti tuolla "TM-tekniikalla" aloitit

Ja joo. Minäkin lopetan taas välillä nämä OT:t.
Terveisiä Pasille

Re: S210 remppaa
Eipäs tuo mitään haittaa
Noniin, nyt olen alkanut oikean puolen laittamista ja aloitin tolla palkilla joka on valonheittäjien alla..Tässä se on pois ja alunen käsitelty hapolla ennen uuden palkin laittamista paikalleen joka tapahtuu huomena

Ei ollu mitään säästeltävää...


Uusi palkki hitsiprimerilla otettu..

Jäähyttäjien alapalkki tuli tänään

Siinä nyt kaikki tällä kertaa, kuulemiin



Ei ollu mitään säästeltävää...


Uusi palkki hitsiprimerilla otettu..

Jäähyttäjien alapalkki tuli tänään


Siinä nyt kaikki tällä kertaa, kuulemiin

Re: S210 remppaa
Hattua nostan sinulle kyllä(mitä nopeasti selailin)
Täytynee paremmalla ajalla lukea koko aihe lävitse 


SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 438
- Liittynyt: Ma 12.12.2011 21:38
Re: S210 remppaa
Aivan käsittämättömän hienoa jälkeä. Voin lyödä vaikka mistä vetoa että YKSIKÄÄN korjaamo ei tee näin hyvää jälkeä! Tuo fosforihappo näyttää todella näppärälle aineelle, pitänee ostaa itsekin tuota. Mullakin on väyrynen mutta mun korjaukset ovat "hieman" eri kaliiberia 

Citroen C5 2.0HDi -03, oma kulkine
Chrysler Stratus -01, vaimon kulkine
Hyundai Pony 1994 automaatti, kummankin vara-auto
Chrysler Stratus -01, vaimon kulkine
Hyundai Pony 1994 automaatti, kummankin vara-auto

Re: S210 remppaa
Onpa hyvä ketju, luin läpi. Lykkyä jatkossa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: S210 remppaa
Kiitoksia posititiivisestä palautteesta, lämmittää sydäntä ja antaa potkua jatkaa
No tässä tulee tämän päivän kuvat:
Alko pahvi palamaan kipinästä kun hitsasin, onneks tajusin äkkiä aukasta ikkunan ja heittää sen ulos. Palosammutin on tallissa mutta sitä käytän vasta jos ei muu auta

Jousikuppi ja tuki paikallaan

Aika iso pala täytyy vaihtaa...

Vanhan palan sahasin peltisahalla(paineilmakäyttösellä) joten tuota palaa on helppo käyttää mallina uuden valmistamiseen

Lauantaina jatkuu

No tässä tulee tämän päivän kuvat:
Alko pahvi palamaan kipinästä kun hitsasin, onneks tajusin äkkiä aukasta ikkunan ja heittää sen ulos. Palosammutin on tallissa mutta sitä käytän vasta jos ei muu auta


Jousikuppi ja tuki paikallaan


Aika iso pala täytyy vaihtaa...

Vanhan palan sahasin peltisahalla(paineilmakäyttösellä) joten tuota palaa on helppo käyttää mallina uuden valmistamiseen


Lauantaina jatkuu

-
- Mersumies
- Viestit: 746
- Liittynyt: Su 17.07.2011 20:58
Re: S210 remppaa
Mukavan näköistä työtä. Ainakin näytät tekevän autoa itsellesi.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02