Kiviranta kirjoitti:Jotenkin on niin tutun näköinen luomus..
Joo kyllähän näät meijän pelit toisia muistuttaa. Kyllä mulla vähä jotaki rojektikuviaki on mutta ei kyllä kauhiasti siinä tohinasa kerenny semmosia otteleen.
Siistejä autoja täällä. Miten porukat saa w210:t ja myöskin c208:t pysymään peltien puolesta hyvännäköisinä. Kakkosautoksi kiinnostais lähivuosina hankkia bensakoneella w210 tai c208, mutta peltien puolesta arveluttaa...
Kaupparatsu kirjoitti:Siistejä autoja täällä. Miten porukat saa w210:t ja myöskin c208:t pysymään peltien puolesta hyvännäköisinä. Kakkosautoksi kiinnostais lähivuosina hankkia bensakoneella w210 tai c208, mutta peltien puolesta arveluttaa...
Kun maalaa yli tarpeeksi usein niin pysyy ruoste pois näkyvistä hetken
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Kaupparatsu kirjoitti:Miten porukat saa w210:t ja myöskin c208:t pysymään peltien puolesta hyvännäköisinä.
Pese (ja vahaa) tiuhaan tahtiin. Välillä sitte huolellisemmin alustasta ja korista kaikki pikku koloset myös puhtaaksi. Siinä se suurin ennaltaehkäisijä.
Kaupparatsu kirjoitti:Miten porukat saa w210:t ja myöskin c208:t pysymään peltien puolesta hyvännäköisinä.
Pese (ja vahaa) tiuhaan tahtiin. Välillä sitte huolellisemmin alustasta ja korista kaikki pikku koloset myös puhtaaksi. Siinä se suurin ennaltaehkäisijä.
Ja jos näihinkin olisi uudesta saakka tehty ahkeraa pesua ja kunnon vahausta ja suojausta niin olisi helpottanut varmasti paljon asiaa. Tosin kyllähän joillakin ovat ruostuneet tästä huolimatta.
Ja mitä ihmeellisimmistä paikoista.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
y30harrastaja kirjoitti:
Ja jos näihinkin olisi uudesta saakka tehty ahkeraa pesua ja kunnon vahausta ja suojausta niin olisi helpottanut varmasti paljon asiaa. Tosin kyllähän joillakin ovat ruostuneet tästä huolimatta.
Ja mitä ihmeellisimmistä paikoista.
Joo kyllä ne tuppaa siltikin ruostumaan. Vaikka toisaalta (lähes) ruosteettomiakin yksilöitä silloin tällöin näkee.
y30harrastaja kirjoitti:
Ja jos näihinkin olisi uudesta saakka tehty ahkeraa pesua ja kunnon vahausta ja suojausta niin olisi helpottanut varmasti paljon asiaa. Tosin kyllähän joillakin ovat ruostuneet tästä huolimatta.
Ja mitä ihmeellisimmistä paikoista.
Joo kyllä ne tuppaa siltikin ruostumaan. Vaikka toisaalta (lähes) ruosteettomiakin yksilöitä silloin tällöin näkee.
Mutta yleensä jo AINAKIN kerran maalattuja
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
y30harrastaja kirjoitti:
Ja jos näihinkin olisi uudesta saakka tehty ahkeraa pesua ja kunnon vahausta ja suojausta niin olisi helpottanut varmasti paljon asiaa. Tosin kyllähän joillakin ovat ruostuneet tästä huolimatta.
Ja mitä ihmeellisimmistä paikoista.
Joo kyllä ne tuppaa siltikin ruostumaan. Vaikka toisaalta (lähes) ruosteettomiakin yksilöitä silloin tällöin näkee.
Mutta yleensä jo AINAKIN kerran maalattuja
Epäilen ettei omaa autooni ollu maalattu kertaakaan kun ruostetta tosiaan oli kiitettävästi pinnoissa. Hiema näytti laikkaa, hiomapaperii, korroosisuojaa, pohjamaalii nii eiköhä se estä sen ruostee puhkeamise 5 vuodeks ainaki (:
y30harrastaja kirjoitti:
Ja jos näihinkin olisi uudesta saakka tehty ahkeraa pesua ja kunnon vahausta ja suojausta niin olisi helpottanut varmasti paljon asiaa. Tosin kyllähän joillakin ovat ruostuneet tästä huolimatta.
Ja mitä ihmeellisimmistä paikoista.
Joo kyllä ne tuppaa siltikin ruostumaan. Vaikka toisaalta (lähes) ruosteettomiakin yksilöitä silloin tällöin näkee.
Mutta yleensä jo AINAKIN kerran maalattuja
Epäilen ettei omaa autooni ollu maalattu kertaakaan kun ruostetta tosiaan oli kiitettävästi pinnoissa. Hiema näytti laikkaa, hiomapaperii, korroosisuojaa, pohjamaalii nii eiköhä se estä sen ruostee puhkeamise 5 vuodeks ainaki (:
No toki jos pinta näyttää siltä että sitä ei ole maalattu. Silloin siinä yleensä on enemmän tai vähemmän ruostetta. Ja jos osaa katsoa niin parhaammankin ylimaalauksen erottaa silmään. Joko jossain on rajoja tai sitten sen vaan näkee Jos pohjat saa oikein hyvin tehtyä niin kyllä muutama vuosi päästään, joskus yllättävänkin pitkään. Eräs harrasteauto tehtiin itselle 2009 keväällä/kesällä. Käytettiin myös runsaasti metallikittiä korjauspaikkoihin. Ei ole vielä puskenyut ruostetta läpi. Metallikitti on sellaista mitä kyllä muutenkin voi suositella pakkelointihommiin ja isoihinkin täyttöihin. Jos pohja hyvä niin sillä päästään kyllä pitkän aikaa.
- MB E W210 220CDI Elegance facelift -99/00
+ 5 kpl muita harrasteautoja
Entisiä Mersuja:
- MB E 270CDI Avantgarde S210 -02
Helmat ja etupuskuri pitäs maalata ja vänkärin loksussa 10 cm painauma et sekin samalla sit. Myynnissähän tää on mutta jos joku maksaa mitä pyydän ni menkööt ja uutta mersua hakemaan, muuten päästelen mielellään tällä itekkin. RE85 sovitteinen boxi tulee kunhan kusti polkee ja toimiihan toi nytkin täysin moitteetta ½ ja ½ suhteella. Imu ja pako puolelle olis tarkotus tehdä jotain mutta ei tässä nyt olla jäniksen selässä ja se saakelin remmiahdin ei jätä mieltä rauhaan
Viimeksi muokannut Bordi, Ma 08.04.2013 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.