No mistä ihmeestä se sitten löyty !Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !
VARASTETTU E 320 CDI FARMARI VM.2003
Re: VARASTETTU E 320 CDI FARMARI VM.2003
Dodge Charger 440 R/T 1969
Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !
Mistäs löyty?
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Veikkaan Vermon parkkipaikkaa 

"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
LopenUupunut kirjoitti:Valkoinen valhe olisi saattanut auttaa ?
Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin.
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallisa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa .
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon.
Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattu...... ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet.
He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.
Sitten hän soitti uudestaan poliisille: "Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia.
Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne". Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä.
Sitten yksi poliiseista sanoi Pertille: "Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot".
Pertti vastasi: "Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja"
.
Repesin ihan totaalisesti.

N293 EQC400
W211 E63 AMG
W251 R320cdi mätänee pihalla
Ex: W203 C32 AMG
W211 E63 AMG
Koht joku kukkahattu kansanedustaja tarttuu tähän viestiin ja lähet tuville kiihotuksesta kansanryhmää vastaan tai jostain vastaavast.Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !

Mut hyvä et löyty
N293 EQC400
W211 E63 AMG
W211 E63 AMG
Hyvä, ettei autoa varastanut valkolainen. Voisi olla hankalampi myydä, jos eiSamuliR kirjoitti:Koht joku kukkahattu kansanedustaja tarttuu tähän viestiin ja lähet tuville kiihotuksesta kansanryhmää vastaan tai jostain vastaavast.Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !![]()
Mut hyvä et löyty
voisi näyttää autoa valkolaisille.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Eiköhän joku kukkahattu vekkihame yliymmärtäjä tämänkin käännä niin että tässähän on provosoitu ja kohdeltu kaltoin vähäisen lainaamisen tekijää jota yhteiskunta on potkinut päähän asettamalla säädöksiä joista hän ei pidä.JarkkoN kirjoitti:Hyvä, ettei autoa varastanut valkolainen. Voisi olla hankalampi myydä, jos eiSamuliR kirjoitti:Koht joku kukkahattu kansanedustaja tarttuu tähän viestiin ja lähet tuville kiihotuksesta kansanryhmää vastaan tai jostain vastaavast.Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !![]()
Mut hyvä et löyty
Kerro jo nyt miten ja mistä se auto löytyi!
Venäjällä jos varastat auton ja ei saa tuomiota jos sanoa että halusin vain vähän ajella...tosi juttu.
Se ei ole tällöin varastamista vaan lainaamista...tosin ominpäin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Kaikki mustalaiset eivät ole varkaita, kuten eivät kaikki valkolaisetkaan.th56307 kirjoitti:Eiköhän joku kukkahattu vekkihame yliymmärtäjä tämänkin käännä niin että tässähän on provosoitu ja kohdeltu kaltoin vähäisen lainaamisen tekijää jota yhteiskunta on potkinut päähän asettamalla säädöksiä joista hän ei pidä.JarkkoN kirjoitti:Hyvä, ettei autoa varastanut valkolainen. Voisi olla hankalampi myydä, jos eiSamuliR kirjoitti:Koht joku kukkahattu kansanedustaja tarttuu tähän viestiin ja lähet tuville kiihotuksesta kansanryhmää vastaan tai jostain vastaavast.Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !![]()
Mut hyvä et löyty
Kaikkien mustalaisten kohteleminen epärehellisinä on tympeää niitä
rehellisiä kohtaan. Siinä on entistä hankalampi olla rehti, jos on jo etukäteen
tuomittu roistoksi ennakkoluulojen perusteella.
Vaikka tilastot näyttäisivät, että jollain tietyllä ryhmällä on jokin tietty
käyttäytyminen yleistä, yleistys ei päde yksilötasolla.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
JarkkoN kirjoitti:Kaikki mustalaiset eivät ole varkaita, kuten eivät kaikki valkolaisetkaan.th56307 kirjoitti:Eiköhän joku kukkahattu vekkihame yliymmärtäjä tämänkin käännä niin että tässähän on provosoitu ja kohdeltu kaltoin vähäisen lainaamisen tekijää jota yhteiskunta on potkinut päähän asettamalla säädöksiä joista hän ei pidä.JarkkoN kirjoitti:Hyvä, ettei autoa varastanut valkolainen. Voisi olla hankalampi myydä, jos eiSamuliR kirjoitti:Koht joku kukkahattu kansanedustaja tarttuu tähän viestiin ja lähet tuville kiihotuksesta kansanryhmää vastaan tai jostain vastaavast.Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !![]()
Mut hyvä et löyty
Tästä olen samaa mieltä, (siis jarkon kirjoituksesta) ,tympäs oikein lukea tuota yllä olevaa, ihan samalla tavalla tuo ois onnistunut valkeiltakin
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
atlas kirjoitti:Venäjällä jos varastat auton ja ei saa tuomiota jos sanoa että halusin vain vähän ajella...tosi juttu.
Mä olen melko varma että "tuomio" tulee sitten perässä useimmiten...siellä kun ei kadonneen autonlainaajan perään miliisi paljon kysele.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Nyt selvennys: en tiedä kenen viestiin viittaatte mutta minun viesti on sarkasmia kaikkia konnia kohtaan ikään, sukupuoleen, rotuun, etniseen taustaan, sukupuoliseen suuntautumiseen, lempiruokaan tai mihin tahansa katsomatta. Rikollinen on rikollinen, huijari on huijari ja muuten vaan koijari on koijari vaikka voissa paistaisi! Niiden paapominen ja yliymmärtäinen menee oman ymmärryksen yli. Aina.280se86 kirjoitti:JarkkoN kirjoitti:Kaikki mustalaiset eivät ole varkaita, kuten eivät kaikki valkolaisetkaan.th56307 kirjoitti:Eiköhän joku kukkahattu vekkihame yliymmärtäjä tämänkin käännä niin että tässähän on provosoitu ja kohdeltu kaltoin vähäisen lainaamisen tekijää jota yhteiskunta on potkinut päähän asettamalla säädöksiä joista hän ei pidä.JarkkoN kirjoitti:Hyvä, ettei autoa varastanut valkolainen. Voisi olla hankalampi myydä, jos eiSamuliR kirjoitti:Koht joku kukkahattu kansanedustaja tarttuu tähän viestiin ja lähet tuville kiihotuksesta kansanryhmää vastaan tai jostain vastaavast.Hannu H kirjoitti:Auto on löytynyt ilman isompia vaurioita. (laitetaan veholla entistä ehommaksi). Saa ostaa taas, mutta ostajan todistettava henkilöllisyytensä ennenkuin saa nähdä auton. Ja voi olla että minulla on myyntitilanteessa pari urheilijakaveria mukana. Ja voipa olla jotan kättä pitempääkin. Ja en näytä autoa mustalaisille !![]()
Mut hyvä et löyty
Tästä olen samaa mieltä, (siis jarkon kirjoituksesta) ,tympäs oikein lukea tuota yllä olevaa, ihan samalla tavalla tuo ois onnistunut valkeiltakin
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Onko tämän aloittaja muuten sama Hannu H joka kirjoittelee Mesellä....
.

.
Opel, "weird lieben autos"....