Onko tossa coupemallissa enemmän tilaa tehdä se toinen ulostulo ku vertaa sedaniin? Mieli tekis tehdä tuplaulostulo, se vähä korostais tota auton "urheilullisuutta" ku on korisarjaa sun muuta...
Vai onko se pohja ihan samallainen ku sedanissa? Auton alle en oo viel kurkannu
Tosi helppo homma ,tunnissa tehty
eli varaosa liikkeestä vaan 90aste mutka, suora pätkä ja 2 kpl 45aste mutkaa
osan hitsasin ja loput on kiinni niillä pakoputki lemmareilla
ahdasta on mut sopii,ainut oli että se hinauskoukku piti rälläköidä pois tieltä
hinnaksi tulee alle 100 euroo,riippuen millaiset putkenpäät ostaa
demecin osia en suosittele
Ei taida arzi sullakaan nuo takapuskimen pakoputken holet olla aivan symmetriset? Pakarinpäät taitavat myös näyttää hieman eri suuntiin (ylä-ala suunnassa ainakin)?
Omassa haarotus tapahtuu takapöntöltä (300D:n pönttö = 2 ulostuloo)
Aikaa ei mennyt kovinkaan paljoa... tosin kurvit tein suorasta putkesta laikalla ja hitsil, jotein vei hiukan enemmän aikaa kuin, jos ois ostanu valmiit "palikat".
Mistäs autosta nuo kuvat on... Itselläni on ainakin erimuotoinen pohja takaa. Varapyörän kotelo on aika pahasti tiellä jos ja kun tuohon rupee tuplaputkia väsäämään. Tossa ei oo läheskään noin paljon tilaa kuin noissa kuvissa.
Pasi H. kirjoitti:Mistäs autosta nuo kuvat on... Itselläni on ainakin erimuotoinen pohja takaa. Varapyörän kotelo on aika pahasti tiellä jos ja kun tuohon rupee tuplaputkia väsäämään. Tossa ei oo läheskään noin paljon tilaa kuin noissa kuvissa.
Farkku taitaapi olla kyseessä, kun on pönttö poikittain, eli tämmönen namupala.
sitä tuolla kuvalla hain takaa että aina tuplat tehtyä kunhan tarpeeski mutkia hitsailee ....varsinkin jos lisätty helmasatsia peittää aika hyvin karmeemmatkin putkihässäkät...
Ite oon kans tehny tuon tuplaulostulo hässäkän.. ks. projektit osastolta
300 CE EVO X, sielä on kuvia valmiista lopputuloksesta.. putkea meni 2kpl 90 käyrää ja n. 80 cm suoraa putkea...