Eilen sitten lähti oopeli pihasta ja himotta sen verran että piti hakea pois. Myyjä ei osannut kertoa kun että takajarruletku on murtunut. Motonetin kautta halliin ja kappas. Eihän sieltä ollu mitään murtunu, vaan vasemmasta takasatulasta puuttuivat jarrupalat joten männät ulkona ja kulunut. No takasin motonettiin hakemaan jarrusatulaa. Boschin satula mukaan ja kaikki takajarrut uusiksi. Nyt taas kelpaa.
Sisältä ei uskoisi että mittari olisi pyörähtänyt ympäri ja sen jälkeen ajettu tuo 360tkm mutta ainakin ratti on vaihdettu kuittejen perusteella.
Tosin onhan tuossa tehtävää:
-Nopeusmittarin vaijeri valahtanut suojakuoren sisään, jotain pitää keksiä.
-Puskurit ym on ihan maalisumussa. Hinkataan tinnerillä.
-Toinen takaoven sisäkahva irti. Ovipahvi irti ja samalla suoristaa klommo.
-Kusiluistimet alta pois. Eli renkaat / vanteineen vaihtoon. nyt pintaa 0,5mm takana ja motarilla olikin kiva luistella heti kun oli vettä.
Kuvia:



Ja viellä W201 jolla matkattiin hakemaan, valkoisia molemmat veljekset

