Kylläpä se vastustaa,laturin sai toisesta autosta toimimaan niin sitten meni toisesta avain rikki
Eli saako noita mersun ajonesto avaimia muualta kuin marmori tiskiltä?
Avain aukaisee kyllä keskuslukot,mutta virta lukko ei tunnista sitä, toinen avain kyllä toimii moitteetta.
Aukasin ja puhdistin mutta eipä kummennu, kelakin näytti olevan kasassa silmämääräsesti katottuna.
Pitää koodata varmaan se. Avain virtalukkoon ja käännä oikealle niin paljon kun menee. Sitten noi 45 minuuttia odottelua niin avain on koodannut itsensä. Näin mulle tehtiin kun sain uuden avaimen.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Niin että tuosta ois koodaus lähtenyt?
Aamulla toimi vaivoin 1 kerran ja toista kertaapa ei startattukkaan tuolla avaimella,eikä käänny yhtään mihinkään, onneksi oli vara avain.
Mykkänä tuo pysyy vaikka olikin virtalukossa tunteroisen.
Eikö muka mistään muualta saa tuota uutta piirilevypakettia tuohon?
Kuorta ja metalli avaintahan ei kannatane uusia.
jat kirjoitti:Kylläpä se vastustaa,laturin sai toisesta autosta toimimaan niin sitten meni toisesta avain rikki
Eli saako noita mersun ajonesto avaimia muualta kuin marmori tiskiltä?
Avain aukaisee kyllä keskuslukot,mutta virta lukko ei tunnista sitä, toinen avain kyllä toimii moitteetta.
Aukasin ja puhdistin mutta eipä kummennu, kelakin näytti olevan kasassa silmämääräsesti katottuna.
Koita katsoa ne kelan tinaukset jotka on siellä toisella puolella
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
rocco85 kirjoitti:itsellä ei avaa enään edes ovia. ja miten sen muka antaa koodata itsensä kun avain ei edes käänny 1 asentoon
Ei niin mitenkään...
Ovien aukaisu ottaa patterilta virran, virtalukko ottaa tuon käämin kautta jotenki,eli patterit ei pitäs käsittääkseni vaikuttaa asiaan.