W211 tuning

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

juippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Mites noiden lamin kalvojen laillisuus oli katsastuksen suhteen? Ihan hyvän näkönen sävy sulla eikä vissiin valotehoakaan taida viedä
vielä tuolla sävyllä, vai viekö?
GLE 350DE AMG 2020 W167
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

juippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Onko tuo -35mm madallus mistä? Avandgardehan on senjo -25m matalampi ko Classic tai Elegance. :geek:
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

Modano kirjoitti:
juippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Mites noiden lamin kalvojen laillisuus oli katsastuksen suhteen? Ihan hyvän näkönen sävy sulla eikä vissiin valotehoakaan taida viedä
vielä tuolla sävyllä, vai viekö?
Lailliset ne on, en kyllä ole katsastanut vielä. Ei hukkaa valotehoa tuo tummuus. Aikasemmassa audissa oli ne mustat kalvot joitten läpi ei kyllä valoa tullut
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
juippi_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: To 13.12.2012 19:31
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja juippi_ »

simppa80 kirjoitti:
juippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Onko tuo -35mm madallus mistä? Avandgardehan on senjo -25m matalampi ko Classic tai Elegance. :geek:
H&R jouset -30mm tuningstudiolta ja sieltä sipasin pikkasen rälläkällä vielä pois. en tiiä mutta kauheen korkea keula tuossa oli, perää saa vielä 20mm pudottaa
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

Jani1980 kirjoitti:Moro!

Olisko kellään tietoa sopiiko tuollainen paketti S211 alle pyörimään ongelmitta..? Taakse 275/30/19 9,5" et30, eteen 245/35/19 8,5" et30, keulaa on tiputettu 35-40mm ja taakse tulossa starilla pudotusta. Katselin tuota ensimmäisen sivun taulukkoa, mutta siinä ei kyseistä yhdistelmää ollut.
245/35/19 renkaassa ei riitä kantavuus ko.autoon...
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Avatar
Ville500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 02.02.2011 13:13
Paikkakunta: Turku

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Ville500 »

Rainmaker kirjoitti:
Jani1980 kirjoitti:Moro!

Olisko kellään tietoa sopiiko tuollainen paketti S211 alle pyörimään ongelmitta..? Taakse 275/30/19 9,5" et30, eteen 245/35/19 8,5" et30, keulaa on tiputettu 35-40mm ja taakse tulossa starilla pudotusta. Katselin tuota ensimmäisen sivun taulukkoa, mutta siinä ei kyseistä yhdistelmää ollut.
245/35/19 renkaassa ei riitä kantavuus ko.autoon...
Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98Y
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

Ville500 kirjoitti:
Rainmaker kirjoitti:
Jani1980 kirjoitti:Moro!

Olisko kellään tietoa sopiiko tuollainen paketti S211 alle pyörimään ongelmitta..? Taakse 275/30/19 9,5" et30, eteen 245/35/19 8,5" et30, keulaa on tiputettu 35-40mm ja taakse tulossa starilla pudotusta. Katselin tuota ensimmäisen sivun taulukkoa, mutta siinä ei kyseistä yhdistelmää ollut.
245/35/19 renkaassa ei riitä kantavuus ko.autoon...
Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98Y
No tarkennetaan, että useimmissa tuon kokoisissa ei riitä...

95 pitää olla ja pikaisella vilkaisulla, tuossa koossa, Goodyear Eagle F1 Asym. 2 93Y...
Ja sama monella muulla merkillä.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Avatar
Ville500
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 333
Liittynyt: Ke 02.02.2011 13:13
Paikkakunta: Turku

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Ville500 »

Katoinko muka niin väärin... Vai onko runflateissä suurempi kantavuus.. Voi olla et tsekkasin sit numeron väärin. :problem:
Maucca
Mersumies
Mersumies
Viestit: 506
Liittynyt: Ke 23.12.2009 21:17
Paikkakunta: Pahoinvointivaltio

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Maucca »

245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.

Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98Y[/quote]No tarkennetaan, että useimmissa tuon kokoisissa ei riitä...

95 pitää olla ja pikaisella vilkaisulla, tuossa koossa, Goodyear Eagle F1 Asym. 2 93Y...
Ja sama monella muulla merkillä.[/quote]
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Maucca
Mersumies
Mersumies
Viestit: 506
Liittynyt: Ke 23.12.2009 21:17
Paikkakunta: Pahoinvointivaltio

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Maucca »

Ei mitään ongelmaa.
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt. :crazy:
Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta. :lol:
GLE 350DE AMG 2020 W167
Aahoo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Su 13.01.2013 19:22

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Aahoo »

Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt. :crazy:
Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta. :lol:
Tinneri toimii hyvin... vaatii tietenkin että alkuperäinen maali on alla eikä mikään "kilikali paukkumaali". Itselläni ainakin liimat lähti ilman että maaliin vaurioita olisi tullut. Hyvä vaha heti perään.
W211, -04
W203, SportCoupe, -01
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

Rainmaker kirjoitti:
Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
aika isoja eroja saa olla halkaisiassa että herjaa. mulla oli viime kesänä vähän aikaa kun tuli tuollaiset vanteisen mukana 225/35/19 edessä. ja takana 245/35/19 ja ei herjannut mitään
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.

w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

mage_90 kirjoitti:
Rainmaker kirjoitti:
Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
aika isoja eroja saa olla halkaisiassa että herjaa. mulla oli viime kesänä vähän aikaa kun tuli tuollaiset vanteisen mukana 225/35/19 edessä. ja takana 245/35/19 ja ei herjannut mitään
Onko autoissa sitten eroja yksilöissä...?

Vai miten sitten selittyy, että on tapauksia, joissa samalla rengaskoolla edessä ja takana, mutta toiset renkaat uudet ja toisissa enää pari milliä pintaa, niin on alkanut jo vakkari putoilla pois päältä.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
joskami
Mersumies
Mersumies
Viestit: 976
Liittynyt: Ma 02.02.2004 17:14
Paikkakunta: JKL

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja joskami »

Omakohtaisia kokemuksia tuosta vakkarin päältä putoamisesta, sillon kun takarenkaat ovat vierintäkehältään isommat niin vakkari tippuu pois päältä.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Avatar
Modano
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Ma 06.08.2012 17:18
Paikkakunta: Littoinen

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Modano »

255 takana, 245 edessä ei ongelmaa..
GLE 350DE AMG 2020 W167
-Dommi-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ti 15.03.2011 19:10

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja -Dommi- »

Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211
Avatar
pakksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Su 10.10.2010 18:20
Paikkakunta: jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja pakksi »

Mistä saa sumarien ympärille niitä kromikehyksiä mistä lähtee molempiin suuntiin kahdet kromiviirut? ja auto on 07 sedani
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
tenzo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 187
Liittynyt: Su 02.03.2008 18:43
Paikkakunta: Kemi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja tenzo »

-Dommi- kirjoitti:Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211
Eibach Pro-Kit tai H&R. Noi on ainaki omasta milestä ollu laadukkaita madallusjousia :thumbup: Molemmat sarjat madaltaa n.30-40mm

Kannattaa vaihtaa iskarit, ellei ne nyt oo kohtuu uudet.

Ite laitoin viikonloppuna omaan farkkuun keulaan H&r -30mm jouset ja Bilstein B4 iskarit. Perää säädettiin sit staarilla.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)

Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)

MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)

MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)

EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)

EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)

EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)

EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
tony
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1954
Liittynyt: To 11.03.2010 14:32
Paikkakunta: espoo

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja tony »

Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt. :crazy:
Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta. :lol:
Lämmitä ensin esim hiustenkuivaajalla.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
-Dommi-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ti 15.03.2011 19:10

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja -Dommi- »

tenzo kirjoitti:
-Dommi- kirjoitti:Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211
Eibach Pro-Kit tai H&R. Noi on ainaki omasta milestä ollu laadukkaita madallusjousia :thumbup: Molemmat sarjat madaltaa n.30-40mm

Kannattaa vaihtaa iskarit, ellei ne nyt oo kohtuu uudet.

Ite laitoin viikonloppuna omaan farkkuun keulaan H&r -30mm jouset ja Bilstein B4 iskarit. Perää säädettiin sit staarilla.


Nokun iskarit on vaihdettu joka nurkkaan pari vuotta sitten. :D mutta meneekö se kuinka pilalle ajomukavuus ku heittää lyhyemmät jouset alle? ja eteen vissiin menee vanhan iskarin ympärille madallusjousi?
-Dommi-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Ti 15.03.2011 19:10

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja -Dommi- »

-Dommi- kirjoitti:
tenzo kirjoitti:
-Dommi- kirjoitti:Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211
Eibach Pro-Kit tai H&R. Noi on ainaki omasta milestä ollu laadukkaita madallusjousia :thumbup: Molemmat sarjat madaltaa n.30-40mm

Kannattaa vaihtaa iskarit, ellei ne nyt oo kohtuu uudet.

Ite laitoin viikonloppuna omaan farkkuun keulaan H&r -30mm jouset ja Bilstein B4 iskarit. Perää säädettiin sit staarilla.


Nokun iskarit on vaihdettu joka nurkkaan pari vuotta sitten. :D mutta meneekö se kuinka pilalle ajomukavuus ku heittää lyhyemmät jouset alle? ja eteen vissiin menee vanhan iskarin ympärille madallusjousi?
ja miten takapäätä pystyy säätämään korkeutta? vai voiko sitä säätää? kun katoin että myydään sellaisiakin jousia että pelkästään eteen tulee madallusjousi ja takan olis sitten joku säätövara?
Avatar
pakksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 120
Liittynyt: Su 10.10.2010 18:20
Paikkakunta: jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja pakksi »

jousen alle tulee säätöpala.
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
Avatar
Vensku_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 466
Liittynyt: Ma 05.11.2007 19:34
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Rainmaker kirjoitti:
mage_90 kirjoitti:
Rainmaker kirjoitti:
Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
aika isoja eroja saa olla halkaisiassa että herjaa. mulla oli viime kesänä vähän aikaa kun tuli tuollaiset vanteisen mukana 225/35/19 edessä. ja takana 245/35/19 ja ei herjannut mitään
Onko autoissa sitten eroja yksilöissä...?

Vai miten sitten selittyy, että on tapauksia, joissa samalla rengaskoolla edessä ja takana, mutta toiset renkaat uudet ja toisissa enää pari milliä pintaa, niin on alkanut jo vakkari putoilla pois päältä.
Joku kertoi jommalla kummalla merkkiforumilla, että oli vaihtanu erikokoiset renkaat ja alussa ei toiminu vakkari kuin pikkunopeuksilla, mutta vakkarin toimivuus kasvoi kokoajan myös isommilla nopeuksilla, ja silloin muistaakseni puhuttiin, että yksikkö on oppiva. Voiko näin olla? Haistelee aikansa, mitä pyörien nopeudet ovat, ja jossain vaiheessa sovittaa ne kohdalleen?
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti

BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Avatar
Rainmaker
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 60
Liittynyt: Pe 03.08.2012 17:30
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Rainmaker »

Vensku_ kirjoitti:
Joku kertoi jommalla kummalla merkkiforumilla, että oli vaihtanu erikokoiset renkaat ja alussa ei toiminu vakkari kuin pikkunopeuksilla, mutta vakkarin toimivuus kasvoi kokoajan myös isommilla nopeuksilla, ja silloin muistaakseni puhuttiin, että yksikkö on oppiva. Voiko näin olla? Haistelee aikansa, mitä pyörien nopeudet ovat, ja jossain vaiheessa sovittaa ne kohdalleen?
No en tiedä, ei omassa ainakaan oppinut parissa kolmessa viikossa. Ja se vakkari ei pysynyt päällä koskaan kuin hetken. Meni hermo ja myin renkaat pois ja ostin joka nurkkaan saman kokoiset.

En sitten tiedä, voi olla että keskenään pienemmällä kokoerolla olevat renkaat olisi alkanut pelittää...

Kiitos vaan silti sille foorumilaiselle, joka setin myi Mersuun käypänä.
Kyllä sen sarjan kanssa oli murheita, niistähän puuttui vanteistakin sovitteet jne.
Tähän hätään en puupään nickiä muista, mutta toivottavasti tuntee piston sydämessään, tätä lukiessaan.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
__ksami__
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 197
Liittynyt: Su 29.08.2010 23:48
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja __ksami__ »

pakksi kirjoitti:Mistä saa sumarien ympärille niitä kromikehyksiä mistä lähtee molempiin suuntiin kahdet kromiviirut? ja auto on 07 sedani

KM-partsillahan nuota romiosia on vaikka kuinka!! 8)
__ksami__
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 197
Liittynyt: Su 29.08.2010 23:48
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja __ksami__ »

Tässä alkanu haaveilemaan 20" vanteita tuohon -07 sedaniin.

jos vain rahatilanne sallii niin tässä nyt muutama vaihtoehto:

http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=229" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=243" onclick="window.open(this.href);return false;

et nuissa takana 42 ja edessä 35

Kyllähän nuitten pitäs alle mahtumaan ilman mitää ongelmia? kuitenkin kumit tulee olemaan pienellä venyllä ja 30 profiililla

Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi :D

Tällä hetkellä 19" 235/35 talvipyörillä.

Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä 8)
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

paljonko maksaa noi kromit?:D
Vastaa Viestiin