W211 tuning
Re: W211 tuning
Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
Mites noiden lamin kalvojen laillisuus oli katsastuksen suhteen? Ihan hyvän näkönen sävy sulla eikä vissiin valotehoakaan taida viedäjuippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
vielä tuolla sävyllä, vai viekö?
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Onko tuo -35mm madallus mistä? Avandgardehan on senjo -25m matalampi ko Classic tai Elegance.juippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: W211 tuning
Lailliset ne on, en kyllä ole katsastanut vielä. Ei hukkaa valotehoa tuo tummuus. Aikasemmassa audissa oli ne mustat kalvot joitten läpi ei kyllä valoa tullutModano kirjoitti:Mites noiden lamin kalvojen laillisuus oli katsastuksen suhteen? Ihan hyvän näkönen sävy sulla eikä vissiin valotehoakaan taida viedäjuippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
vielä tuolla sävyllä, vai viekö?
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
H&R jouset -30mm tuningstudiolta ja sieltä sipasin pikkasen rälläkällä vielä pois. en tiiä mutta kauheen korkea keula tuossa oli, perää saa vielä 20mm pudottaasimppa80 kirjoitti:Onko tuo -35mm madallus mistä? Avandgardehan on senjo -25m matalampi ko Classic tai Elegance.juippi_ kirjoitti:Kyllä sitä vaan sais vielä madaltaa omaan silmään, nyt on edessä -35mm ja takana vakio avantgarde korkeus
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
245/35/19 renkaassa ei riitä kantavuus ko.autoon...Jani1980 kirjoitti:Moro!
Olisko kellään tietoa sopiiko tuollainen paketti S211 alle pyörimään ongelmitta..? Taakse 275/30/19 9,5" et30, eteen 245/35/19 8,5" et30, keulaa on tiputettu 35-40mm ja taakse tulossa starilla pudotusta. Katselin tuota ensimmäisen sivun taulukkoa, mutta siinä ei kyseistä yhdistelmää ollut.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Re: W211 tuning
Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98YRainmaker kirjoitti:245/35/19 renkaassa ei riitä kantavuus ko.autoon...Jani1980 kirjoitti:Moro!
Olisko kellään tietoa sopiiko tuollainen paketti S211 alle pyörimään ongelmitta..? Taakse 275/30/19 9,5" et30, eteen 245/35/19 8,5" et30, keulaa on tiputettu 35-40mm ja taakse tulossa starilla pudotusta. Katselin tuota ensimmäisen sivun taulukkoa, mutta siinä ei kyseistä yhdistelmää ollut.
Re: W211 tuning
No tarkennetaan, että useimmissa tuon kokoisissa ei riitä...Ville500 kirjoitti:Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98YRainmaker kirjoitti:245/35/19 renkaassa ei riitä kantavuus ko.autoon...Jani1980 kirjoitti:Moro!
Olisko kellään tietoa sopiiko tuollainen paketti S211 alle pyörimään ongelmitta..? Taakse 275/30/19 9,5" et30, eteen 245/35/19 8,5" et30, keulaa on tiputettu 35-40mm ja taakse tulossa starilla pudotusta. Katselin tuota ensimmäisen sivun taulukkoa, mutta siinä ei kyseistä yhdistelmää ollut.
95 pitää olla ja pikaisella vilkaisulla, tuossa koossa, Goodyear Eagle F1 Asym. 2 93Y...
Ja sama monella muulla merkillä.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Re: W211 tuning
Katoinko muka niin väärin... Vai onko runflateissä suurempi kantavuus.. Voi olla et tsekkasin sit numeron väärin. 

Re: W211 tuning
245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98Y[/quote]No tarkennetaan, että useimmissa tuon kokoisissa ei riitä...
95 pitää olla ja pikaisella vilkaisulla, tuossa koossa, Goodyear Eagle F1 Asym. 2 93Y...
Ja sama monella muulla merkillä.[/quote]
Paljon sellases pitäs olla kantavuutta. mulla goodyerin eaglet 245/35/19 98Y[/quote]No tarkennetaan, että useimmissa tuon kokoisissa ei riitä...
95 pitää olla ja pikaisella vilkaisulla, tuossa koossa, Goodyear Eagle F1 Asym. 2 93Y...
Ja sama monella muulla merkillä.[/quote]
Re: W211 tuning
Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Re: W211 tuning
Ei mitään ongelmaa.
Re: W211 tuning
Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt.
Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta.
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt.

Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta.

GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Tinneri toimii hyvin... vaatii tietenkin että alkuperäinen maali on alla eikä mikään "kilikali paukkumaali". Itselläni ainakin liimat lähti ilman että maaliin vaurioita olisi tullut. Hyvä vaha heti perään.Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt.![]()
Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta.
W211, -04
W203, SportCoupe, -01
W203, SportCoupe, -01
Re: W211 tuning
aika isoja eroja saa olla halkaisiassa että herjaa. mulla oli viime kesänä vähän aikaa kun tuli tuollaiset vanteisen mukana 225/35/19 edessä. ja takana 245/35/19 ja ei herjannut mitäänRainmaker kirjoitti:Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: W211 tuning
Onko autoissa sitten eroja yksilöissä...?mage_90 kirjoitti:aika isoja eroja saa olla halkaisiassa että herjaa. mulla oli viime kesänä vähän aikaa kun tuli tuollaiset vanteisen mukana 225/35/19 edessä. ja takana 245/35/19 ja ei herjannut mitäänRainmaker kirjoitti:Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
Vai miten sitten selittyy, että on tapauksia, joissa samalla rengaskoolla edessä ja takana, mutta toiset renkaat uudet ja toisissa enää pari milliä pintaa, niin on alkanut jo vakkari putoilla pois päältä.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Re: W211 tuning
Omakohtaisia kokemuksia tuosta vakkarin päältä putoamisesta, sillon kun takarenkaat ovat vierintäkehältään isommat niin vakkari tippuu pois päältä.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W211 tuning
Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211
Re: W211 tuning
Mistä saa sumarien ympärille niitä kromikehyksiä mistä lähtee molempiin suuntiin kahdet kromiviirut? ja auto on 07 sedani
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
Re: W211 tuning
Eibach Pro-Kit tai H&R. Noi on ainaki omasta milestä ollu laadukkaita madallusjousia-Dommi- kirjoitti:Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211

Kannattaa vaihtaa iskarit, ellei ne nyt oo kohtuu uudet.
Ite laitoin viikonloppuna omaan farkkuun keulaan H&r -30mm jouset ja Bilstein B4 iskarit. Perää säädettiin sit staarilla.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Re: W211 tuning
Lämmitä ensin esim hiustenkuivaajalla.Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa Sinolilla (tai jollain vastaavalla)? Yritin tutkia jotain erityistä liimanpoistajaa
Hong Kongista, mutta ei löytynyt.![]()
Täytyy varmistaa, koska vanhassa autossa oli lähteny liimat kontista osittain merkkien
poistamisen yhteydessä vanhan omistajan toimesta.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: W211 tuning
tenzo kirjoitti:Eibach Pro-Kit tai H&R. Noi on ainaki omasta milestä ollu laadukkaita madallusjousia-Dommi- kirjoitti:Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211Molemmat sarjat madaltaa n.30-40mm
Kannattaa vaihtaa iskarit, ellei ne nyt oo kohtuu uudet.
Ite laitoin viikonloppuna omaan farkkuun keulaan H&r -30mm jouset ja Bilstein B4 iskarit. Perää säädettiin sit staarilla.
Nokun iskarit on vaihdettu joka nurkkaan pari vuotta sitten.

Re: W211 tuning
ja miten takapäätä pystyy säätämään korkeutta? vai voiko sitä säätää? kun katoin että myydään sellaisiakin jousia että pelkästään eteen tulee madallusjousi ja takan olis sitten joku säätövara?-Dommi- kirjoitti:tenzo kirjoitti:Eibach Pro-Kit tai H&R. Noi on ainaki omasta milestä ollu laadukkaita madallusjousia-Dommi- kirjoitti:Pitäs ehkä madaltaa auto se 30mm. Mitä sarjaa suosittelette ja pitääkö kaikki iskarit vaihtaa? Auto on e220 -07 W211Molemmat sarjat madaltaa n.30-40mm
Kannattaa vaihtaa iskarit, ellei ne nyt oo kohtuu uudet.
Ite laitoin viikonloppuna omaan farkkuun keulaan H&r -30mm jouset ja Bilstein B4 iskarit. Perää säädettiin sit staarilla.
Nokun iskarit on vaihdettu joka nurkkaan pari vuotta sitten.mutta meneekö se kuinka pilalle ajomukavuus ku heittää lyhyemmät jouset alle? ja eteen vissiin menee vanhan iskarin ympärille madallusjousi?
Re: W211 tuning
jousen alle tulee säätöpala.
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
Re: W211 tuning
Joku kertoi jommalla kummalla merkkiforumilla, että oli vaihtanu erikokoiset renkaat ja alussa ei toiminu vakkari kuin pikkunopeuksilla, mutta vakkarin toimivuus kasvoi kokoajan myös isommilla nopeuksilla, ja silloin muistaakseni puhuttiin, että yksikkö on oppiva. Voiko näin olla? Haistelee aikansa, mitä pyörien nopeudet ovat, ja jossain vaiheessa sovittaa ne kohdalleen?Rainmaker kirjoitti:Onko autoissa sitten eroja yksilöissä...?mage_90 kirjoitti:aika isoja eroja saa olla halkaisiassa että herjaa. mulla oli viime kesänä vähän aikaa kun tuli tuollaiset vanteisen mukana 225/35/19 edessä. ja takana 245/35/19 ja ei herjannut mitäänRainmaker kirjoitti:Tosiaan muuten joo, eteen 245/35 riittää...Maucca kirjoitti:245 riittää kantavuus eteen.. Taakse pitää olla min. 95.
Mutta sitten päästään taas seuraavaan ongelmaan, että onko 245/35 ja 275/30 sopivassa haarukassa keskenään, että vakkari ja esp ei sekoile.
Niissä kun kuitenkin on joku 7-8mm eroa halkaisijassa...
Vai miten sitten selittyy, että on tapauksia, joissa samalla rengaskoolla edessä ja takana, mutta toiset renkaat uudet ja toisissa enää pari milliä pintaa, niin on alkanut jo vakkari putoilla pois päältä.
Mersut: W902 208D '96 - W903 310D '97 - projekti
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
BMW 530D Touring '99 - Mazda 323 1,5 '89
Mitsubishit Lancer GLXi 1.5 '91, - Galant 2,0A GLS '97, Galant 2,0 stw GLX '98
Töissä: Actros 2545, Antos 2540, Sprinter W906 316cdi
Re: W211 tuning
No en tiedä, ei omassa ainakaan oppinut parissa kolmessa viikossa. Ja se vakkari ei pysynyt päällä koskaan kuin hetken. Meni hermo ja myin renkaat pois ja ostin joka nurkkaan saman kokoiset.Vensku_ kirjoitti:
Joku kertoi jommalla kummalla merkkiforumilla, että oli vaihtanu erikokoiset renkaat ja alussa ei toiminu vakkari kuin pikkunopeuksilla, mutta vakkarin toimivuus kasvoi kokoajan myös isommilla nopeuksilla, ja silloin muistaakseni puhuttiin, että yksikkö on oppiva. Voiko näin olla? Haistelee aikansa, mitä pyörien nopeudet ovat, ja jossain vaiheessa sovittaa ne kohdalleen?
En sitten tiedä, voi olla että keskenään pienemmällä kokoerolla olevat renkaat olisi alkanut pelittää...
Kiitos vaan silti sille foorumilaiselle, joka setin myi Mersuun käypänä.
Kyllä sen sarjan kanssa oli murheita, niistähän puuttui vanteistakin sovitteet jne.
Tähän hätään en puupään nickiä muista, mutta toivottavasti tuntee piston sydämessään, tätä lukiessaan.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Re: W211 tuning
pakksi kirjoitti:Mistä saa sumarien ympärille niitä kromikehyksiä mistä lähtee molempiin suuntiin kahdet kromiviirut? ja auto on 07 sedani
KM-partsillahan nuota romiosia on vaikka kuinka!!

Re: W211 tuning
Tässä alkanu haaveilemaan 20" vanteita tuohon -07 sedaniin.
jos vain rahatilanne sallii niin tässä nyt muutama vaihtoehto:
http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=229" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=243" onclick="window.open(this.href);return false;
et nuissa takana 42 ja edessä 35
Kyllähän nuitten pitäs alle mahtumaan ilman mitää ongelmia? kuitenkin kumit tulee olemaan pienellä venyllä ja 30 profiililla
Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi
Tällä hetkellä 19" 235/35 talvipyörillä.
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä
jos vain rahatilanne sallii niin tässä nyt muutama vaihtoehto:
http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=229" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=243" onclick="window.open(this.href);return false;
et nuissa takana 42 ja edessä 35
Kyllähän nuitten pitäs alle mahtumaan ilman mitää ongelmia? kuitenkin kumit tulee olemaan pienellä venyllä ja 30 profiililla
Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi

Tällä hetkellä 19" 235/35 talvipyörillä.
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 389
- Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22
Re: W211 tuning
paljonko maksaa noi kromit?:D