Pumppu mulla tässä ihmetyttää, aikasempi omistaja säädelly sitä ja se ei ole sen jälkeen kunnolla käynyt, sillonki sammuillu itekseen. Miten tuon pumpun saisi itse vakiosäätöihin vai voiko johtua tuosta liejuravasta mitä oli tankissa?
W124 200d miten saa pumpun vakio säätöön?
W124 200d miten saa pumpun vakio säätöön?
Ostin tuommosen 2l mersun diisseli koneella projektiksi, käy hyvin kylmänä, ja lämpimänä sammuu ja kaasu pohjassa käy putputmalla
Auto on seissy ties monta vuotta ja ravat tankista ottanu pois, ym. muusta järjestelmästä. En ole tosin sen jälkeen kokeillu.
Pumppu mulla tässä ihmetyttää, aikasempi omistaja säädelly sitä ja se ei ole sen jälkeen kunnolla käynyt, sillonki sammuillu itekseen. Miten tuon pumpun saisi itse vakiosäätöihin vai voiko johtua tuosta liejuravasta mitä oli tankissa?
Re: W124 200d miten saa pumpun vakio säätöön?
Kaasupohjassa sammuu voisi kuulostaa siltä, että on ilmavuoto polttoaineputkissa. Tankin ongelmat voisi eliminoida sillain, että laittaa väliaikaisen syöttötankin siihen moottorin lähelle ja kokeilee korjaantuuko.
Täysin räpelletyn pumpun säätöihin saaminen lienee mahdotonta, paitsi semmoselta joka homman osaa. Halvinta hommata toinen pumppu ellei halua penkissä säädättää.
Täysin räpelletyn pumpun säätöihin saaminen lienee mahdotonta, paitsi semmoselta joka homman osaa. Halvinta hommata toinen pumppu ellei halua penkissä säädättää.
Lisää tietoa: www.skg.fi