moottorina toimii om605 vapari.autossa paikoillaan 2.3 cossun etujarrut,voimansiirtoonkin on löytynyt hyvää palikkaa m3 bemarin asetelma,kevennetty vauhtipyörä ja oisko joku mersun kytkinlevy.myös getrakki on hommattu.tehotavoite oli alunperin n.200hv mutta hyvän kytkimen ja getrakin ansiosta sen voisi nostaakkin jonnekkin 300hv paikkeille ja vääntöä sitten mitä siitä sattuukaan tulemaan

olisikin muutama kysymys heti alkuun:
-mihinkä kannattaisi lähteä vertaamaan kun auto muutoskatsastetaan,autossa ei ole abseja joten onnistuuko esim verrata 2.5dt onko näitä lainkaan tehty ilman abseja?jos 2.6 verrataan niin joutuuko vaihtamaan vielä esim etuvakaajan?
-oisko joku holset hx35 ahdin 12 tai 14 pakopesällä sopiva?riittääkö oma portti vai joutuuko laittamaan ulkoisen?entäs garretin gt32 tai gt37?joku muu?
-käykö vanhempien om602-om603 öljynsuodatin jalka om605?olisi nurkissa tuommoinen om603 suodatin jalka öljynjäähdytin lähdöillä.
-onko nämä vapari om605 kiertokangen laakerit kuinka hyvät kannattaako päivittää turbon laakereihin?
ostolistalla autoon olisi osia mitä saa tarjota jos joltain löytyy:
-2.65 perä+tähän välitykseen käyvä nopeusmittari.käykö 124 nopeusmittari 190?
-pakosarja+turbo