190/605
190/605
Miten olette toteuttaneet tuon kaasuvivusto hässäkän 605 kun olette asentaneet sen 190 koppaan
ja hehkuissa näytti olevan vain pelkät nupit eikä kierrettä niinkuin vanhemmassa moottorissa ?
passaako hehkut vanhemmasta kannesta tähän 605 ?
ja hehkuissa näytti olevan vain pelkät nupit eikä kierrettä niinkuin vanhemmassa moottorissa ?
passaako hehkut vanhemmasta kannesta tähän 605 ?
w124 300td
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
Re: 190/605
jokaisella oma versio kaasuvivustosta. ei ole vaikea tehä vaikka äkkiä luulis.
hehkut on aivan hanusrista tässä 605 motorissa irroitusta ajatellen eli ei ole sinne päinkään vanhaan verrattuna
hehkut on aivan hanusrista tässä 605 motorissa irroitusta ajatellen eli ei ole sinne päinkään vanhaan verrattuna
w201 om605
Re: 190/605
niihin hehkuihin luulis saavan liittimiä veholta. ite oon laittanut niitä punasia pyöreitä apiko liittimia, käyvät siihen hehkun päähän mutta pitää tinata kiinni johtoon koska ovat pienemmälle johdolle tarkoitettuja ettei niitä saa johdon päälle.
edit. oho niistä vaparin veiveistä puhuttiinki tuosa toisesa om605 topicisa
edit. oho niistä vaparin veiveistä puhuttiinki tuosa toisesa om605 topicisa
Re: 190/605
esimerkiksi 606 ja 605 vaparin kaasuvivusto on todella helppo istuttaa siihen turbonkin imusarjaan vaikkei siinä olekkaan valmiita ruuvin paikkoja.
Re: 190/605
Ei kellään sattuis oleen kuvaa kaasuvivustosta??
w124 300td
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
Re: 190/605
Itse painin saman ongelman kanssa vuosi sitten, loppujen lopuksi hommasin vaparin imusarjan kaasuvivustoineen, 602:sen kaasuvaijeri jää lyhyeksi, sekin pitää olla moniventtiilistä..
Siinä olis joku kuvatus, saako sit mitään tolkkua, sitä en lupaa..
Siinä olis joku kuvatus, saako sit mitään tolkkua, sitä en lupaa..
Re: 190/605
Onko vaparin imusarjassa paikat tolle kaasuvivustolle valmiina ?
w124 300td
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
Re: 190/605
Tuosta nyt ainakin saa sen käsityksen, että vaparin oma imusarja vaparin omalla kaasuvivustolla? Eli on..?Heleke kirjoitti:hommasin vaparin imusarjan kaasuvivustoineen
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Re: 190/605
Toki siinä paikat on kaasuvivustolle, kun se vivusto on siitä kotosin.. Vaparin imusarjassa on muistaakseni tulpattavia reikiä 10kpl, en muista mitä varten reijät siinä oli mutta kuitenkin..
Re: 190/605
Missä mallissa on tuota imusarjaa? 124 20v ??Heleke kirjoitti:Toki siinä paikat on kaasuvivustolle, kun se vivusto on siitä kotosin.. Vaparin imusarjassa on muistaakseni tulpattavia reikiä 10kpl, en muista mitä varten reijät siinä oli mutta kuitenkin..
Eikö c mallissa ole jo sähköpumppu
w124 300td
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
w124 300tdt
w124 200d
w 201 250 st
Re: 190/605
20 tappisissa diesel 124:ssa ainakin on toi imusarja. C-sarjalaisissa on sähköpumput. Eli juuri niinkun meinasitkin..
Re: 190/605
Jos sulla on jo turbon imusarja olemasa niin ei kyllä kannata mehtästää vaparin sarjaa pelkästään nuiden valmiiden kiinnitysreikien takia. Kun ne ei oikeasti ole muuta kun poraa vaan reijät muoviin ja vääntää niihin jengat. Lisäksi siinä vaparin sarjassa on vähän korotusta siinä kaassuvivuston kiinnitys pisteisä niin se ottaa 190:ssä konepeltiin kiinni semmoisenaan.
Vähimmällä osien hommaamisella pääset kun teet kokonaan oman kaasuvivun. Mää koitan muistaa ottaa vielä kuvan omasta rakennelmasta. On tosi yksinkertainen ja toimiva.
Vähimmällä osien hommaamisella pääset kun teet kokonaan oman kaasuvivun. Mää koitan muistaa ottaa vielä kuvan omasta rakennelmasta. On tosi yksinkertainen ja toimiva.