Nyt se laakeri tuli tiensä päähän. Hitto mikä työ vaihtaa koko napaa, mutta uskoisin että helpommin menee.
Keskimutterin parhaat kaverit
Ny on irti
OHO missä kunnossa
Käytettyä napaa ja laakeria kehiin
Poikittainen tukitanko oli navan päästä kumit lentänyt jorpakkoon, no korin päästä pultti hitsautunut kiinni. K-raudasta pultti
Enään tuo aurauksen säätö tanko pitäisi hitto saada kiinni, pyörii vaan kivasti mutterin mukana
Eli tämmöstä tänään. Juostiin Motonettiin hakemaan uusi Takaetualatukitanko, no vanha oli hirttäytynyt holista ja pultista kiinni. Rälläköitiin hittoon, k-rautaan hakemaan uusi pultti. Ja nyt perkele on sitten vaihdettu + ruosteet poistettu pyöräkoteloista. Nyt on vaan hitto soikoon ratti vinossa, mutta merkki suorassa vanhan omistajan jotain patentteja???!!?!!!
Enään olisikin pieniä kukintojen poistoja, mutta tuo ratti onkin v-mäinen vika nytten ja syö motivaatiota. Ainiin käsijarrut pitäisi kasata, nyt ei ole kenkiä kummallakaan puolella

Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.