Tosin oma autonvaihtoprojektini on hieman siirtynyt, kun rakas vaimoni laski rakennusprojektinsa kustannukset "hieman" vikaan ja nyt piti löytää ylimääräiset 65k€ kattamaan budjetin alijäämää. Sinne meni mun ajatus vaihtaa meidän kakkosauto SLK 55 AMGhen
W222 ässä ja C217 S-Coupé
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Kävin tutustumassa paikallisella W212 faceliftiin. Aika onnistunut, jotenkin yhä tuo perinteinen tähtikeula tuntuu itselle kivemmalle, mutta olen jo tottunut aika hyvin tuohon Avantgardeenkin. Sisätilat ovat lähes ennallaan, tosin minusta tuo keskikonsolin jalopuusistuksessa on entistä huonomman näköinen kun nyt ne on reunustettu alumiinilistoilla - mutta makuasia. Uusi CLA muuten näyttää livenä paljon paremmalta kuin kuvissa. Hyvin oli kauppa käynyt kun kaikki firman CLAt oli jo myyty, mutta osa yhä koeajokäytössä.
Tosin oma autonvaihtoprojektini on hieman siirtynyt, kun rakas vaimoni laski rakennusprojektinsa kustannukset "hieman" vikaan ja nyt piti löytää ylimääräiset 65k€ kattamaan budjetin alijäämää. Sinne meni mun ajatus vaihtaa meidän kakkosauto SLK 55 AMGhen
Tosin oma autonvaihtoprojektini on hieman siirtynyt, kun rakas vaimoni laski rakennusprojektinsa kustannukset "hieman" vikaan ja nyt piti löytää ylimääräiset 65k€ kattamaan budjetin alijäämää. Sinne meni mun ajatus vaihtaa meidän kakkosauto SLK 55 AMGhen
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Tuleva C naamioimattomana:

Ensiesittely ensi tammikuussa Detroitissa:
http://www.worldcarfans.com/113041656610/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ensiesittely ensi tammikuussa Detroitissa:
http://www.worldcarfans.com/113041656610/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Ette nyt perkele pilaa C-mersua tolla tavallaLaaksonen kirjoitti:Tuleva C naamioimattomana![]()
Ensiesittely ensi tammikuussa Detroitissa:
http://www.worldcarfans.com/113041656610/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nykyinen on just hyvä tollasenaan.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
14 cm pidempi L-malli naamahissatusta E-sarjasta julkistettiin Shanghain autonäyttelyssä (tarjolla vain Kiinan markkinoilla):
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... ngversion/
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... ngversion/
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Tällainen tuleva C perästä päin:
lisää kuvia:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 799&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
lisää kuvia:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 799&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Sitä olen ihmetellyt miksei tuota pitkää mallia ole haluttu myydä muualla - tuolla luulisi olevan kysyntää Euroopassakin esimerkiksi taksikäyttöön? Eipä kyllä myydä pitkää Audiakaan.Eldorado kirjoitti:14 cm pidempi L-malli naamahissatusta E-sarjasta julkistettiin Shanghain autonäyttelyssä (tarjolla vain Kiinan markkinoilla):
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Varmaankin jos kysyntää riittävästi tulee niin L-mallin valmistus myös Euroopassa otetaan harkintaan. Nythän nämä pitemmät E:t käsittääkseni tehdään Kiinassa.
Bemarillahan ainakin on muuten vastaava pitkä viitonen, sekin vain Kiinan markkinoilla.
Bemarillahan ainakin on muuten vastaava pitkä viitonen, sekin vain Kiinan markkinoilla.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
W222:n virallinen ensiesittely Hampurissa tapahtuu 15.5. ja silloin alkaa myös virallisesti myynti. Jälleenmyyjillä auto on nähtävillä 20.7. alkaen.
Aluksi on tarjolla kolme moottorivaihtoehtoa jotka ovat pääosin tuttuja (S350 BlueTEC [258PS], S400 Hybrid [326PS] ja S500 [435PS]). Alkuun patojen jatkeena on tuttu 7G-Tronic Plus, odotettu 9-vaihteinen tulee tarjolle myöhemmin. 2014 moottorivaihtoehdot lisääntyvät, 4-sylinterisistä hybrideistä aina AMG-version V12-myllyyn asti.
Virallisia ulkopuolen kuvia odotellaan vielä, ehkä saamme nähdä niitä ensi viikolla kunhan Shanghain näyttely saadaan alta pois eikä ässä vie huomioarvoa siellä esitellyiltä uutuuksilta (GLA Concept, E Lang jne.).
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... 0-07-2013/
Aluksi on tarjolla kolme moottorivaihtoehtoa jotka ovat pääosin tuttuja (S350 BlueTEC [258PS], S400 Hybrid [326PS] ja S500 [435PS]). Alkuun patojen jatkeena on tuttu 7G-Tronic Plus, odotettu 9-vaihteinen tulee tarjolle myöhemmin. 2014 moottorivaihtoehdot lisääntyvät, 4-sylinterisistä hybrideistä aina AMG-version V12-myllyyn asti.
Virallisia ulkopuolen kuvia odotellaan vielä, ehkä saamme nähdä niitä ensi viikolla kunhan Shanghain näyttely saadaan alta pois eikä ässä vie huomioarvoa siellä esitellyiltä uutuuksilta (GLA Concept, E Lang jne.).
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... 0-07-2013/
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift





ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Uutta Mercedes-Benzin E-sarjassa
Kaksi vaihtoehtoista keulailmettä
Led-huomiovalot valonheittimissä (ennen erillisinä puskurissa)
Led-tekniikalla toteutetut takasumuvalot
Collision Prevent Assist –törmäysvaroitin (vakiovaruste)
Direct Steer –ohjaus (vakiovaruste)
Mittaristossa kolme analogista pyöreää mittaria putkioptiikalla
Analoginen kello kojetaulun keskellä
12-näppäiminen nappanahkainen monitoimiohjauspyörä
ECO Start-Stop toiminto kaikissa malleissa
4-sylinteriset BlueDirect-bensiinimoottorit
Risteysajoavustin BAS Plus – hätäjarrutusavustimen yhteydessä (lisävaruste)
Pre-Safe Impulse –järjestelmä matkustajien vammojen vähentämiseksi (lisävaruste)
Kielletyn ajosuunnan tunnistus (lisävaruste)
Vetokoukku E 300 BlueTec Hybrid –malliin (suurin sallittu perävaunun paino 300 kg, sopii esimerkiksi polkupyörän kuljettamiseen vetokoukkutelineessä)
Kolme uutta ulkoväriä (dolomiitinruskea, kovelliininsininen ja hyasintinpunainen metalliväri)
http://auto.fi.msn.com/uutiset/mercedek ... t-suomessa" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaksi vaihtoehtoista keulailmettä
Led-huomiovalot valonheittimissä (ennen erillisinä puskurissa)
Led-tekniikalla toteutetut takasumuvalot
Collision Prevent Assist –törmäysvaroitin (vakiovaruste)
Direct Steer –ohjaus (vakiovaruste)
Mittaristossa kolme analogista pyöreää mittaria putkioptiikalla
Analoginen kello kojetaulun keskellä
12-näppäiminen nappanahkainen monitoimiohjauspyörä
ECO Start-Stop toiminto kaikissa malleissa
4-sylinteriset BlueDirect-bensiinimoottorit
Risteysajoavustin BAS Plus – hätäjarrutusavustimen yhteydessä (lisävaruste)
Pre-Safe Impulse –järjestelmä matkustajien vammojen vähentämiseksi (lisävaruste)
Kielletyn ajosuunnan tunnistus (lisävaruste)
Vetokoukku E 300 BlueTec Hybrid –malliin (suurin sallittu perävaunun paino 300 kg, sopii esimerkiksi polkupyörän kuljettamiseen vetokoukkutelineessä)
Kolme uutta ulkoväriä (dolomiitinruskea, kovelliininsininen ja hyasintinpunainen metalliväri)
http://auto.fi.msn.com/uutiset/mercedek ... t-suomessa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Nykyinen C saa vielä viimeisen voitelun ennen korvautumistaan ensi vuonna uudella sukupolvella:

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... dotellessa" onclick="window.open(this.href);return false;

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... dotellessa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Tuo nelivedon mahdollisuus jo 220 CDI-koneeseen on hyvä juttu! Sama vielä E-sarjaan niin nelikoiden myynti kasvaa varmasti.Laaksonen kirjoitti:Nykyinen C saa vielä viimeisen voitelun ennen korvautumistaan ensi vuonna uudella sukupolvella:
[ http://tekniikanmaailma.fi/s/f/editor/0412%20MB%20C-sarja.jpg ]
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/Auto ... dotellessa" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift

ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Melko realistinen 3D-hahmotelma:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tynfwwjPhME[/youtube]
http://humster3d.com/2013/04/30/mercede ... w222-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tynfwwjPhME[/youtube]
http://humster3d.com/2013/04/30/mercede ... w222-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
W222 sisustaa:




ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Bemarin takapenkki on mielestäni haluttavampi 


Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Sergey kirjoitti:järkyttävää paskaa ne takapenkin näytöt ässässä. Ihanku olis repästy vaa halvimmat kiinalaiset näytöt sinne ja sillä selvä.

Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Kyllähän tuolla ässän takapenkillä viihtyis. Varsinkin jos sais tuolta bemarista ton tietyn lisävarusteen sinne 
E350CDI&A180CDI
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
1:1 kuvia odotellessa tässä kuvia W222:n mallista mittakaavassa 1:18












ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Ei ole parkkitutkan antureita mallinnettu, vai onko ne jotain uutta näkymätöntä tekniikkaa? 
E350CDI&A180CDI
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Uutta? Prefacelift W221:ssä ne parkkitutkat on vanhaa näkymätöntä tekniikkaa (pelkät 24 GHz:n radiotutkat). Facelift W221:ssä on jo molemmat, perinteiset ultraäänianturit ja radiotutkat (niitä tosin vain kaksi etupäässä).ssuvik kirjoitti:Ei ole parkkitutkan antureita mallinnettu, vai onko ne jotain uutta näkymätöntä tekniikkaa?
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Vai niin. En pysy mukana kehityksessäDBFI kirjoitti:Uutta? Prefacelift W221:ssä ne parkkitutkat on vanhaa näkymätöntä tekniikkaa (pelkät 24 GHz:n radiotutkat). Facelift W221:ssä on jo molemmat, perinteiset ultraäänianturit ja radiotutkat (niitä tosin vain kaksi etupäässä).ssuvik kirjoitti:Ei ole parkkitutkan antureita mallinnettu, vai onko ne jotain uutta näkymätöntä tekniikkaa?
E350CDI&A180CDI
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Pienoismalleista on näköjään tullut usi tapa esitellä tulevia automalleja ennen aikojaan, näin kävi myös esim. nykyisen Volvon FH:n kanssa (http://www.trucksplanet.com/?id=608" onclick="window.open(this.href);return false;).
No toivottavasti edesmenneen V8-dieselin (S450 CDI) tilalle saadaan vielä jokin +300 hv "6-nokivasara"
No toivottavasti edesmenneen V8-dieselin (S450 CDI) tilalle saadaan vielä jokin +300 hv "6-nokivasara"
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Tuolta linkistä tulevan S-coupén (CL:n seuraaja) kuvia, tosin vielä raskaasti naamioituna. Perusmuoto näyttää varsin linjakkaalta, sen mitä tuosta nyt voi toistaiseksi arvioida.
http://www.germancarforum.com/community ... 76/page-14
http://www.germancarforum.com/community ... 76/page-14
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
W222 esitekuvia vuotanut nettiin:










ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Tuolta löytyy täydellisemmin noita esitekuvia:
http://www.germancarforum.com/2014-merc ... -15-reveal
edit:
Täälläkin W222 esitemateriaalia:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... fgetaucht/
http://www.germancarforum.com/2014-merc ... -15-reveal
edit:
Täälläkin W222 esitemateriaalia:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... fgetaucht/
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Mercedes-Benz on julkaissut ensimmäisen virallisen ulkokuvan uudesat S-sarjasta fb-sivullaan:

Tämän tiiserikuvan kylkiäisenä on teksti jossa luvataan lisää huomenna.

Tämän tiiserikuvan kylkiäisenä on teksti jossa luvataan lisää huomenna.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Täälläpäin on alkanut näkymään noita facelift 212 aika paljon. Muutama huomio:
- Täysledivalot näyttävät hienoilta, joskaa eivät yhtä kirkkailta kuin vanhat lätkät
- Puoliledit näyttävät todella urpoilta, kun niihin upotetut pienet päivävalot näyttävät kun jostain tarvikekaupasta revästyiltä
- Päivällä, kun taka-ajovalot eivät ole päällä, on vaikea erottaa faceliftiä prefaceliftistä takaapäin, jos maaliversio on Elegance
- Yöllä noi facelift ajovalot ovat kyllä hienon näköiset
- Avantgarde (sportpaketin?) takapään maasurimainen kromilista saa perän näyttämään jotenkin visuaalisesti korkeammalta kuin se on, en ole ihan varma onko se hyvä asia
Kävin katsomassa uutta facelift E-cabriota. En kyllä ensi silmäyksellä tottunut tuohon keulaan. Minusta nuo faclift valot toimivat paremmin sedanissa tai farmarissa. Mutta kaipa tuohonkin tottuu.
- Täysledivalot näyttävät hienoilta, joskaa eivät yhtä kirkkailta kuin vanhat lätkät
- Puoliledit näyttävät todella urpoilta, kun niihin upotetut pienet päivävalot näyttävät kun jostain tarvikekaupasta revästyiltä
- Päivällä, kun taka-ajovalot eivät ole päällä, on vaikea erottaa faceliftiä prefaceliftistä takaapäin, jos maaliversio on Elegance
- Yöllä noi facelift ajovalot ovat kyllä hienon näköiset
- Avantgarde (sportpaketin?) takapään maasurimainen kromilista saa perän näyttämään jotenkin visuaalisesti korkeammalta kuin se on, en ole ihan varma onko se hyvä asia
Kävin katsomassa uutta facelift E-cabriota. En kyllä ensi silmäyksellä tottunut tuohon keulaan. Minusta nuo faclift valot toimivat paremmin sedanissa tai farmarissa. Mutta kaipa tuohonkin tottuu.
S212 350CDI 2011, Volvo XC60 D4 AWD 2015
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Ja lisää tuli tiiserivideon muodossa.Eldorado kirjoitti:Tämän tiiserikuvan kylkiäisenä on teksti jossa luvataan lisää huomenna.
http://www.youtube.com/watch?v=36CNDTy0 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisti silmään Mercedes-Benz -teksti ratin kehällä alaosassa.
C 180 Exclusive (W 205) 2014
Re: Tulossa: W222 ässä ja W212 facelift
Die S-Klasse hat kommende Woche, 15.05.2013 Weltpremiere – und startet, auch mit langen Radstand, mit insgesamt 3 Motorisierungen in 2 Varianten ab Verkaufsfreigabe.
Wir sind durchaus gespannt – Mercedes-Benz zeigt uns in dieser Woche die S-Klasse, erstmals komplett ungetarnt. Wir sind bei der Weltpremiere am 15. Mai 2013 in Hamburg vor Ort, – was gleichzeitig die Verkaufsfreigabe der neuen Baureihe 222 in Deutschland sein wird. Der Ort der Premiere ist in Hamburg-Finkenwerder, welcher jedoch nicht für die Öffentlichkeit zugänglich ist.
Start mit 6 Fahrzeugtypen
Zur Verkaufsfreigabe gibt es die neue S-Klasse als S 350 BlueTEC Limousine (222.032) ebenso, wie auch als S 400 HYBRID (222.057) oder S 500 Limousine (222.082). Als langer Radstand (V222) stehen die gleichen Motorisierungen, wie in der kurzen Variante (W222) zur Auswahl (entsprechend 222.132, 157 und 182).
Die S-Klasse wird mit zahlreichen neuen technischen Details aufwarten, serienmäßige LED High Performance Scheinwerfer sind ebenso erhalten, wie die Klima THERMOTRONIC und ein 2-Speichen Multifunktionslenkrad (Leder Nappa) oder COMAND Online. LED ILS ist gegen Aufpreis erhältlich. Die langen Varianten haben dabei – ohne Aufpreis- das Memory-Paket an Bord. Magic Body Control (MBC) gibt es lediglich im S500 – und das optional.
S400 und S63 AMG 4MATIC nur Langversion
Der S63 AMG kommt als Baumuster 222.077 als S63 AMG BlueDIRECT, nur die Langversion davon kommt mit 4MATIC-Antrieb – als S63 AMG 4MATIC (222.178). Der S400 (mit 276.824 Motorisierung) kommt nur als Langversion.
AMG Line – - Sondermodell ”Edition 1" zum Start
Die AMG-Ausstattung nennt sich in der S-Klasse der neuesten Baureihe ebenso “AMG Line”, welche 5-Doppelspeichen-Design-Felgen beinhaltet, neben den AMG-Design – Multifunktionslenkrad in Holz/Leder und Sportpedalanlage aus Edelstahl.
Ab Verkaufsfreigabe am 15.05.2013 gibt es u.a. das Sitzkomfort-Paket für Fahrer und Beifahrer, sowie für den Fond. Das neue Wärme-Komfort-Paket bringt Mercedes ebenso, wie PRE-SAFE Paket im Fond (reine aufpreispflichtige Optionen) ab Start. Ebenso verfügbar: das Burmester High-End 3D-Surround-Soundsystem, das Park-Paket, und das individuelle Entertainment im Fond und das LED Intelligent Light System und das Fahrassistent-Paket Plus. Preise dazu liefern wir am Mittwoch früh nach.
Die S-Klasse kommt auch als “Edition 1″, wie in anderen Modellen auch, welche zahlreiches Zubehör beinhaltet – so das AIR-BALANCE Paket, das Fahrassistenz-Paket PLUS, LED ILS Intelligent Light System, ein Panorama-Schiebedach, Zierelemente Paket Exklusiv ebenso, wie das Park-Paket und das Exklusiv-Paket. Die Sitze sind dabei in designo Exklusiv Nappa tiefseeblau/seidenbeige gehalten, der Innenhimmel ist in Microfaser DINAMICA schwarz.
Details zu den Ausstattungen und dessen Umfang reichen wir nach der Weltpremiere nach.
Lähde:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... e-details/
Wir sind durchaus gespannt – Mercedes-Benz zeigt uns in dieser Woche die S-Klasse, erstmals komplett ungetarnt. Wir sind bei der Weltpremiere am 15. Mai 2013 in Hamburg vor Ort, – was gleichzeitig die Verkaufsfreigabe der neuen Baureihe 222 in Deutschland sein wird. Der Ort der Premiere ist in Hamburg-Finkenwerder, welcher jedoch nicht für die Öffentlichkeit zugänglich ist.
Start mit 6 Fahrzeugtypen
Zur Verkaufsfreigabe gibt es die neue S-Klasse als S 350 BlueTEC Limousine (222.032) ebenso, wie auch als S 400 HYBRID (222.057) oder S 500 Limousine (222.082). Als langer Radstand (V222) stehen die gleichen Motorisierungen, wie in der kurzen Variante (W222) zur Auswahl (entsprechend 222.132, 157 und 182).
Die S-Klasse wird mit zahlreichen neuen technischen Details aufwarten, serienmäßige LED High Performance Scheinwerfer sind ebenso erhalten, wie die Klima THERMOTRONIC und ein 2-Speichen Multifunktionslenkrad (Leder Nappa) oder COMAND Online. LED ILS ist gegen Aufpreis erhältlich. Die langen Varianten haben dabei – ohne Aufpreis- das Memory-Paket an Bord. Magic Body Control (MBC) gibt es lediglich im S500 – und das optional.
S400 und S63 AMG 4MATIC nur Langversion
Der S63 AMG kommt als Baumuster 222.077 als S63 AMG BlueDIRECT, nur die Langversion davon kommt mit 4MATIC-Antrieb – als S63 AMG 4MATIC (222.178). Der S400 (mit 276.824 Motorisierung) kommt nur als Langversion.
AMG Line – - Sondermodell ”Edition 1" zum Start
Die AMG-Ausstattung nennt sich in der S-Klasse der neuesten Baureihe ebenso “AMG Line”, welche 5-Doppelspeichen-Design-Felgen beinhaltet, neben den AMG-Design – Multifunktionslenkrad in Holz/Leder und Sportpedalanlage aus Edelstahl.
Ab Verkaufsfreigabe am 15.05.2013 gibt es u.a. das Sitzkomfort-Paket für Fahrer und Beifahrer, sowie für den Fond. Das neue Wärme-Komfort-Paket bringt Mercedes ebenso, wie PRE-SAFE Paket im Fond (reine aufpreispflichtige Optionen) ab Start. Ebenso verfügbar: das Burmester High-End 3D-Surround-Soundsystem, das Park-Paket, und das individuelle Entertainment im Fond und das LED Intelligent Light System und das Fahrassistent-Paket Plus. Preise dazu liefern wir am Mittwoch früh nach.
Die S-Klasse kommt auch als “Edition 1″, wie in anderen Modellen auch, welche zahlreiches Zubehör beinhaltet – so das AIR-BALANCE Paket, das Fahrassistenz-Paket PLUS, LED ILS Intelligent Light System, ein Panorama-Schiebedach, Zierelemente Paket Exklusiv ebenso, wie das Park-Paket und das Exklusiv-Paket. Die Sitze sind dabei in designo Exklusiv Nappa tiefseeblau/seidenbeige gehalten, der Innenhimmel ist in Microfaser DINAMICA schwarz.
Details zu den Ausstattungen und dessen Umfang reichen wir nach der Weltpremiere nach.
Lähde:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... e-details/
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91





