pumpun säätö
pumpun säätö
Eli auto on 124 korinen 200d vm.89v josta pitäis pumppua ruuvata. Oon ennenkin näitä ruuvaillut mutta tarvis löytää kuva pumpun säätöruuveista. Haulla oon yrittäny mut ei ny vain löydy. Ja sekin tieto ois hyvä et minkä verran mitäkin kannattaa säätää. En hae koko kylän mustaksi savuttavaa säätöä vaan edes pientä piristystä kun sais.
Re: pumpun säätö
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 35&t=38436" onclick="window.open(this.href);return false;
w124 200D *purussa
w124 230E
w124 300TD
w210 220CDi
w124 230E
w124 300TD
w210 220CDi
Re: pumpun säätö
Kiitoksia Imuäänelle linkistä. Pumppu säädetty ja alkoihan sieltä tuomiopäivän savua tulemaan. Ja vastaa kaasuun ihan eri kivasti edeltävään verraten. Onhan se vain suorastaan veemäinen homma ottaa takakansi irti mutta ku aikansa värkkää niin lähtee ilman että tarvii suodattimen jalkaa irroittaa ja valuttaa öljyjä kentälle. Nyt kun vaihdoin normi pultit talttapäisten tilalle niin sen saa jatkossakin parissa minuutissa auki
Itse ruuvasin vain syöttöä ja tyhjäkäyntiä, sen enempää en alkanu hifisteleen. Kattoo ny jos joskus vielä lisää säätelen.

Itse ruuvasin vain syöttöä ja tyhjäkäyntiä, sen enempää en alkanu hifisteleen. Kattoo ny jos joskus vielä lisää säätelen.