Vähän reilu 1500 kotiin kuljetettuna, ymmärtääkseni saman hintaisia kromilla tai ilman
W211 tuning
Re: W211 tuning
[quote="anamankeli"]paljonko maksaa noi kromit?:D[/
Vähän reilu 1500 kotiin kuljetettuna, ymmärtääkseni saman hintaisia kromilla tai ilman
Vähän reilu 1500 kotiin kuljetettuna, ymmärtääkseni saman hintaisia kromilla tai ilman
Re: W211 tuning
Joo kyllä ne lähti hienosti aikoja sitten lämmitys, siimalla pois, sinolilla hankaus ja vaha päälle..tony kirjoitti:Modano kirjoitti:Varmaan miljoonaan kertaan kysytty, mutta uskaltaako kontin merkkejä pois ottaessa
liimajäljet poistaa SinolillaLämmitä ensin esim hiustenkuivaajalla.
Joo noi ekat vanteet on hienot joskus nähny noilla jonkun mesen.. Ei nouse ihan hirvittävästi 20" vanteillakaan__ksami__ kirjoitti:Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi![]()
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä
korkeus, ei sinne mies mahdu auton alle kumminkaan..
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Tervehdys kaikille. Olen suunnitellu tuota Eibach Bilstein B12 Pro-Kit alustasarjaa. Laskee edessä 35-40mm ja takana 30mm. Kysymys teille että paljonko tuo pro- kit 12 alustasarja laskee mersua joka on w211 E-03 320cdi avantgarde alustalla? vai pysyykö korkeus samana? Itse haluaisin että pysyisi samana tai laskisi max 10mm. Toinen vaihoehto olisi Eibach Bilstein B12 Pro-Kit edessä 20-25mm ja takana 15mm. Onko kellään kokemuksia? Linkki alustasarjaan.
http://www.huuto.net/kohteet/eibach-bil ... /258023338" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.huuto.net/kohteet/eibach-bil ... /258023338" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut simbi, To 11.04.2013 15:32. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: W211 tuning
simbi kirjoitti: Kysymys teille että paljonko tuo alustasarja laskee autoa joka on w211 320cdi -03 avantgarde alustalla?
simbi kirjoitti:Olen suunnitellu tuota Eibach Bilstein B12 Pro-Kit alustasarjaa. Laskee edessä 30-35mm ja takana 30mm. vai pysyykö korkeus samana? Itse haluaisin että pysyisi samana tai laskisi max 10mm.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Modano korjasin virheen
Re: W211 tuning
kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: W211 tuning
Pitäis mahtua mukisematta.. Itellä takana nyt väliaikasesti 265/35/19 9.5" ET 20, ei rappaa kiinni.mage_90 kirjoitti:kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
S213 350CDI 4-MATIC -18
Re: W211 tuning
näkyhän nuo mahtuvan kun kokeilin. nyt olisi jouten sl55 amg vanteet 18" etuvanne 8.5 et30 taka 9.5 et33. cls vanteet laittaa talveksi on vähän käytännöllisemmät talvikäytössävotsi kirjoitti:Pitäis mahtua mukisematta.. Itellä takana nyt väliaikasesti 265/35/19 9.5" ET 20, ei rappaa kiinni.mage_90 kirjoitti:kysytääs nyt itekkin vanne asiaa olisi tyrkyllä cls 18" 8.5 leveitä kaikki takavanne et18 etu 28. etu mahtuu ainakin pyörimään mut mites takapyörä 245/40/18 on renkaat että mahtuuko raapimatta
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: W211 tuning
Onko jollakin nyt ihan fakta tietoa mistä saa tilattua faceliftiin sedaniin herjaamattomat xenonit ajovaloihin ja sumareihin?
ex.w210 E290 TD -96
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
w202 220 sport -93
ex.w123 240D lang -83
w211 200cdi - 07
Re: W211 tuning
onko kukaan laittanu näitä carbon alalippoja etupuskuriin?! kovan hintasia tuntuvat olevan joka puolella kun yrittänyt ettiä tohon amg e63 etupuskimeen. Tai saatika onko kukaan kokeillu tilaamista tuolta "Alibaba" sivustolta..http://www.alibaba.com/product-gs/79873 ... _W211.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voishan tollasen ittekki askarrella lasikuidusta, mutta se on aina laskikuitua
Voishan tollasen ittekki askarrella lasikuidusta, mutta se on aina laskikuitua
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
Mullahan se oli tuo kampe myynnissä, jossa oli 20" Cadwellit kromisina ja ihan hyvin ne sinne sujahti. Ei se nyt ihan kauhea traktori sillä H&R:n alustalla ollu.__ksami__ kirjoitti:Tässä alkanu haaveilemaan 20" vanteita tuohon -07 sedaniin.
jos vain rahatilanne sallii niin tässä nyt muutama vaihtoehto:
http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=229" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vannemaailma.fi/component/virtue ... ory_id=243" onclick="window.open(this.href);return false;
et nuissa takana 42 ja edessä 35
Kyllähän nuitten pitäs alle mahtumaan ilman mitää ongelmia? kuitenkin kumit tulee olemaan pienellä venyllä ja 30 profiililla
Vähän vaan pelottaa kuinka paljon nuo nostattaa autoa ettei pääse maasturiksi![]()
Tällä hetkellä 19" 235/35 talvipyörillä.
Joskus oli samanlainen mese myynnissä ja ekan linkin 20" vanteilla, ja oli ihan näyttävä
Tuolla jotain kuvia aiheesta -> http://duke.1g.fi/kuvat/Car+Photoshoots/MB+E320+Cdi/
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
Re: W211 tuning
Älkää tappako, mutta:
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Modano kirjoitti:Älkää tappako, mutta:
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: W211 tuning
Täytyykin tarkistaa, mutta kun otin kuvan ja tarkastelin tarkemmin niin eihän tää nyt oikeesti voi ollamage_90 kirjoitti: onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
edestä ja takaa samalla korkeudella.. ihan selkeä takakeno. Jos toi tippuis takasien tasolle niin pystyisin
diilaamaan sen kanssa ihan hyvin..

GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.Modano kirjoitti:Älkää tappako, mutta:
Mites, onko tosta pirssistä mahdollista rälläköidä pelkät etujouset vähän lyhyemmiksi
kun jostain syystä tuntuu että auto olis jopa vähän takakenossa, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
(tämä siis kontti tyhjänä ilman matkustajia).
Jos siihen haluis snadin etukenon niin paljonko tuolta kehtais poikkasta.. Joku 3-4cm, onko liikaa?
Perän asento omaan silmään ihan passeli, joten sen takia en mielellään uutta alustaa vaihtais.
esim tuolta: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29265 ... 3346817%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Re: W211 tuning
Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.tenzo kirjoitti:
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.
esim tuolta: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29265 ... 3346817%26" onclick="window.open(this.href);return false;
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Omien kokemuksien mukaan H&R on aika saman olonen ko normi Avantgarden alusta.Modano kirjoitti: Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.
S213 350CDI 4-MATIC -18
Re: W211 tuning
Kai se on sitten koko setti vaihdettava, passaako noi S211 jouset varmasti W211?
E: Jaa siellähän se vastaus luki myynti-ilmotuksessa.
only for cars with original air-suspension/ self-levelling on the RA
E: Jaa siellähän se vastaus luki myynti-ilmotuksessa.
only for cars with original air-suspension/ self-levelling on the RA
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
voi niitä rälläkällä vähän sipaista myös.
Re: W211 tuning
Laitoin siks ton S211 linkin ku käsitin et haluat madaltaan vain keulaa. Tilaamalla S211 madallusjouset tulee siis pelkät etujouset, koska perässä on ilmajouset! Etujousissa ei ole mitään eroa farkun/sedanin välillä ihan samanlaiset kierrejouset siellä on.Modano kirjoitti:Kai se on sitten koko setti vaihdettava, passaako noi S211 jouset varmasti W211?
E: Jaa siellähän se vastaus luki myynti-ilmotuksessa.
only for cars with original air-suspension/ self-levelling on the RA
Jos tilaat w211 madallusjouset tulee eteen ja taakse!
esim: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29324 ... 4ac0e705d6" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Re: W211 tuning
kato eka ne sokat itellä tippu keula noin 2 senttiä kun puotin sokat alimpaan uraan.Modano kirjoitti:Täytyykin tarkistaa, mutta kun otin kuvan ja tarkastelin tarkemmin niin eihän tää nyt oikeesti voi ollamage_90 kirjoitti: onko etuiskareissa sokat alimmassa kolossa?
edestä ja takaa samalla korkeudella.. ihan selkeä takakeno. Jos toi tippuis takasien tasolle niin pystyisin
diilaamaan sen kanssa ihan hyvin..
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: W211 tuning
mulla on H&R -30mm madallusjouset edessä, hyvät on ja eikä ne nyt mahottoman jäykät ole. tais olla 150€ pari. olikos se sentti per kierre jos käy laikalla suhisemaan.. mieli tekis alemmaksi mutta ei pääse enää mökilleModano kirjoitti:Muuten kyllä, mutta eikös H&R oo huomattavasti jäykempi jousi kun Mersun löysä alusta.. Voi olla vähän huono ajettava.tenzo kirjoitti:
Eikös farkun etujouset passaa myös sedaniin? Tilaat vaik H&R -30mm madallusjouset, maksaa n.90-100€. Ei tarvi alkaa rälläköimään vakio vietereitä.
esim tuolta: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-29265 ... 3346817%26" onclick="window.open(this.href);return false;
Ensimmäistä mersua viedään, tiedä kuinka pitkälle jalostetaan
Re: W211 tuning
Tsiigaan ne iskarit huomenna, ei tota oo tarkotuskaan tontittaa kuhan keulaa vähän istuvammaks.. Se -3cm tai -4cm.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Sokkia ei ilmeisestikään pysty näkemään, ilman jousipuristimia, tms. keinolla jouset kasaan saamalla?mage_90 kirjoitti:
kato eka ne sokat itellä tippu keula noin 2 senttiä kun puotin sokat alimpaan uraan.
W221 S320 CDI '08 & Yamaha Vmax 1200.
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Ex: W212 E200 CDI '09
Ex: S211 E320 CDI '04
Exät: 5kpl ruotsalaisia...
Re: W211 tuning
ei. Tunnin homma noin kun ottaa irti ja vaihtaa asentoa (puristimet pitää olla).
Re: W211 tuning
Ahaa just meinasin tulla sanomaan et näyttäis olevan alimmassa asennossa, mut onko ne sitten piilossa jossain?
3cm mitattu ero taka-etu, kannattasko sinne vaan lyödä suosiolla -3cm jouset eteen ja kattoo samalla se asento vai
onko siellä tosiaan sitten yläasennossa etuset? Onko se alin asento perän tasolla vai matalammalla?
Saan kyllä puristimet käyttöön, mutta olis hyvä tietää mikä asento suunnilleen tulee kun siirtelee sokkaa.. Sama se on lyödä toiset
jouset kiinni jos rupee harrastamaan.
3cm mitattu ero taka-etu, kannattasko sinne vaan lyödä suosiolla -3cm jouset eteen ja kattoo samalla se asento vai
onko siellä tosiaan sitten yläasennossa etuset? Onko se alin asento perän tasolla vai matalammalla?
Saan kyllä puristimet käyttöön, mutta olis hyvä tietää mikä asento suunnilleen tulee kun siirtelee sokkaa.. Sama se on lyödä toiset
jouset kiinni jos rupee harrastamaan.
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
sokka säätö näkyy tässä kuvassa, ilmeisesti ihan kaikissa iskareissa sitä ei ole ?

joka jää siis piiloon jousen alatuen alle, ylä asenossaan saattaa jäädä näkyville, ei muista (kuvassa jousijalka on ylös vedettynä, ei siis todellinen tilanne). Säätö on jotain 4-5cm. Joten voi helposti olla keula ylempänä. Yksi mikä voi kanittaa on pohjaanlyönti kumi, sen verta painava auto kuitenkin ettei sitä välttämättä edes huomaa. Ja jottei ihan yksinkertaiseksi mene niin on myös vakio iskareita joissa on rajoitettu iskarin matka, niitä ei voi madaltaa riittävästi

joka jää siis piiloon jousen alatuen alle, ylä asenossaan saattaa jäädä näkyville, ei muista (kuvassa jousijalka on ylös vedettynä, ei siis todellinen tilanne). Säätö on jotain 4-5cm. Joten voi helposti olla keula ylempänä. Yksi mikä voi kanittaa on pohjaanlyönti kumi, sen verta painava auto kuitenkin ettei sitä välttämättä edes huomaa. Ja jottei ihan yksinkertaiseksi mene niin on myös vakio iskareita joissa on rajoitettu iskarin matka, niitä ei voi madaltaa riittävästi
Re: W211 tuning
Jaahas okei joojoo.. Sieltä ei tosiaan mitään näkynyt ilman iskarin irrottamista eli eikö sen pitäs sillon just olla matalalla
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua..
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua..
GLE 350DE AMG 2020 W167
Re: W211 tuning
Helpointa se on tarkistaa ottamalla tolppa pois ja puristamalla jousi kasaan. Vaikea sitä muuten on arvuutella millä korkeudella sokka on. Samallahan sitä vaihtaa jo jouset tai laikkaa orkkiksia. Mitkä iskarit sulla on? Alkuperäisissä ei tainnu olla tota säätö mahdollisuutta.Modano kirjoitti:Jaahas okei joojoo.. Sieltä ei tosiaan mitään näkynyt ilman iskarin irrottamista eli eikö sen pitäs sillon just olla matalalla
vai just toisinpäin? Näiden saksalais insinöörien juttujen ymmärtämiseen tarttee kyllä poikkeuksetta lavan bisseä
ja lekan kossua..
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna+ -19 Black (J11B)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Nissan Micra 1,0 16V -00 Intense Blue (K11)
MB CLK230K A Elegance -98 Brilliant Silver (w208)
MB C200 Sport -95 Aspen Green (w202)
EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black (J11)
EX. MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)





