oem 605 ja 606
oem 605 ja 606
Elikkäs tyhmä ja tietämätön kysyy onko näissä moniventtiili koneissa vielä mekaaninen syöttöpumppu? Ja onko se ruuvattavissa yhtä helposti mitä vanhemmissa. Ja oonko ihan väärässä että 605 ja 606 koneet on näitä moniventtiili koneita? Itsellä ei oo kokemusta ku 124 200d:stä mut tulevaisuudessa pitkän työmatkan vuoksu joudun mersuissa pysymään ja näitä vanhoja koneita kun on helppo ruuvailla itse mut kiinnostais tietää pystyykö esim C ja E sarjan vanhimpia ruuvaileen yhtä helposti. Vai pitääkö nuo jo käyttää ammattimielellä / asentaa viripoksi?
Re: oem 605 ja 606
om605 ja om606, ne on juurikin niitä moniventtiilisiä.
w124 korissa jos on tuollainen niin yleensä se on vaijerikäyttöisellä mekaanisella rivipumpulla. w210 ja vastaavissa uudemmissa jos se on niin siellä on samantyyppinen rivipumppu mutta vaijerin sijaan sitä ohjaa tietokone, eli puhutaan sähköisestä kaasupolkimesta. Perinteisen vaijeririvipumpun voi toki vaihtaa uudemman tilalle mikäli nuo sähköhommat ei kiinnosta vaikka onhan nekin aika mukavia tehdä kun ei tarvitse pumpusta valuvan öljyn kanssa sotkea paikkoja.
w124 korissa jos on tuollainen niin yleensä se on vaijerikäyttöisellä mekaanisella rivipumpulla. w210 ja vastaavissa uudemmissa jos se on niin siellä on samantyyppinen rivipumppu mutta vaijerin sijaan sitä ohjaa tietokone, eli puhutaan sähköisestä kaasupolkimesta. Perinteisen vaijeririvipumpun voi toki vaihtaa uudemman tilalle mikäli nuo sähköhommat ei kiinnosta vaikka onhan nekin aika mukavia tehdä kun ei tarvitse pumpusta valuvan öljyn kanssa sotkea paikkoja.
Lisää tietoa: www.skg.fi