190D kaipailis ahdinta.
-
- Sisäänajossa
190D kaipailis ahdinta.
elikkäs pikku hiliaa alkais tuntu siltä että 190 tarvis lisää voimaa , moottorina toimii nyt om 602 vähän päälle 300tkm ajettu moottori kannattaako sitä rueta ahtaan ku tarkotus ois päästä kuiteski siihen 200-250hv luokkaa ja auto toimii kuitenkin käyttö autona ympäri vuoden melkeempä. mutta oon miettiny myös sitä että kuinka iso homma se ois istuttaa tuonne keulille om 605 turbodieselin moottori ja manuaali laatikolla ? oisko kellää tietoa ? ja misähän hinta luokasa nuo om 605 turbodiesel moottorit pyörii..
Re: 190D kaipailis ahdinta.
Moottori olisi sopivan väljä turbotukseen, mutta alakerta ei kestä kun sielä ei ole turbon veivejä mäntiä ja öljysuihkuja. Kestää turboa niin kauan kun on vakio pumppu ja sillä voi päästä hyväslykys 150heppaan.
Om605 koneen sovittaminen ei ole kova homma ja ne on 1000e ylöspäin hinnat.
Om605 koneen sovittaminen ei ole kova homma ja ne on 1000e ylöspäin hinnat.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
jos manuaali askia haluat, niin sitten alkaa palaan rahaa. noi perus askit ei kestä sellasia voimia. vakio tomaatti kestää kohtuu hyvin vielä ton 250 hepan. jos tehoja otetaan vielä paljon enemmän, niin se vakio tomaattikin alkaa kulua paskaks ennen pitkää.
jotakin getrakkeja, tai bemarin askeja käyttävät noissa manuaali vaihteisissa st:issä. taikka sitten vaihtelee niitä perus askeja viikon...kuukauden välein.
jotakin getrakkeja, tai bemarin askeja käyttävät noissa manuaali vaihteisissa st:issä. taikka sitten vaihtelee niitä perus askeja viikon...kuukauden välein.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Ne on vähän yksilöitä noi koneet niinku laatikotkin, mullakin oli 602 vaparilla 7mm pumpulla 0,5-1,2bar ajettu 130tkm
garretin kolmosella tuli 0,5bar ahdoilla pyörätehoa 175hv. 717.430 loota kesti mulla tolla setupilla 1,2 ahdoilla ja sai huolella kenkää. MUTTA silti liputan tuon 605 puolesta 

pera8x kirjoitti:jos manuaali askia haluat, niin sitten alkaa palaan rahaa. noi perus askit ei kestä sellasia voimia. vakio tomaatti kestää kohtuu hyvin vielä ton 250 hepan. jos tehoja otetaan vielä paljon enemmän, niin se vakio tomaattikin alkaa kulua paskaks ennen pitkää.
Kyllä se manuaali kestää sen +300hp, jos osaa vaihtaa rähinä päällä nätisti ja jos on 5-vaihteinen nii vitosella ei saa vedättää ollenkaan. 18tkm kesti 5-vaihteinen mulla st- käytössä, kunnes tuli vaihdemissi ja 3. Vaihteen rattaat sileeksi. Käyttäjästä kiinni. Toki vaikuttaa onko massa vai sintterilevy.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
300 deen laatikolla n.30 tonnia tuli rullattua ja slikseilläkin vartilla laatikkoa kiusattua.kesti ainakin sen,pykälä vaan kunnolla sisään niin kohtuu hyvin pysyy rattaat ehjänä.toki joillakin on mennyt jatkuvalla syötöllä nuota lootia.
-
- Sisäänajossa
Kiitos hyvistä neuvoista taijan vain suoraa ostella 605 turbomoottorin 

Jutzk kirjoitti:pera8x kirjoitti:jos manuaali askia haluat, niin sitten alkaa palaan rahaa. noi perus askit ei kestä sellasia voimia. vakio tomaatti kestää kohtuu hyvin vielä ton 250 hepan. jos tehoja otetaan vielä paljon enemmän, niin se vakio tomaattikin alkaa kulua paskaks ennen pitkää.
Kyllä se manuaali kestää sen +300hp, jos osaa vaihtaa rähinä päällä nätisti ja jos on 5-vaihteinen nii vitosella ei saa vedättää ollenkaan. 18tkm kesti 5-vaihteinen mulla st- käytössä, kunnes tuli vaihdemissi ja 3. Vaihteen rattaat sileeksi. Käyttäjästä kiinni. Toki vaikuttaa onko massa vai sintterilevy.
mulla meni 5 pyttysestä kapeekantisesta muistaakseni 4, tai 5 manuaali askia rikki alle 100tkm matkalla. ja kovalla vauhtiksella. ei ne mun autossa ainakaan kehittäny mitään kovin suurta luottamusta..
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E