Hage kirjoitti:karra kirjoitti:Hitaasti etenee. Auto on nyt hyväksytysti museotarkastettu. Ei olis ehditty tänään tekemään muutoskatsastusta ja vastaus jäi siihen saamatta että oisko voinu konttorilta tulostaa uuden otteen kun edellinen on vielä Itellan systeemissä taikka Trafin tulostimen korissa

. Ensi viikolla sitten asia taas etenee kun Trafin systeemi sylkäisee printin postilaatikkooni

.
Huomenna tää ois Lahes nähtävänä, ja myynnissä myös.
Onnea uudelle museoautolle

Miksi heti myyntiin laitat?
Kiitos!
1. On periaatteessa 5 harrasteautoa ja vene sekä talo. Aika on ongelma.
2. Pagoda on manuaali, me no like it.
3. Ajelin tällä viime kesänä pari kk ja vitiligoni ei oikein siedä aurinkoa... (pitäs ostaa isompi katettu (jenkki)vene...)
Tää kiire saada mr kuntoon tuli siis siitä kun nyt tulevana vkl on sitä 60-luvun hypetystä Lahdessa ja 2013 on Padogan juhlavuosi. Jos tuo ei mee kaupaksi niin ajellaan sitten kun ei tule kuluja siitä. Katsotaan nyt. Voisihan jotain muutakin myydä jos hinta osuu kohdalleen, sanotaanko SEC 13 000, E420 8000,- taikka chevy 10000,- mutta SEL ei ole ihan äkkiä myynnissä.
Noh tulihan nyt aukaistua asia... tämmöstä tää on
