c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Juu tarkoitus tehdä siihen alkuperäisen paisarin viereen pieni säliliö, millä saadaan aikaan se oma kierto. Veden tilavuus tuossa ei kasva.
Onko erillisestä säiliöstä sitten suurempaa hyötyä, jos litroja ei kasvateta? Saman tuloksen saavuttaa kun vain tulppaa pari letkua. Eikö tuossa kuskin puolella (ABS/ESP-boksin edessä) olisi tilaa tehdä isompi säiliö? Alaspäin siinä olisi ainakin jonkin verran tilaa, jos ei mitään muuta ole sinne laitettu (itellä öljysieppari siellä alhaalla). Muistan jossain jenkki-foorumilla nähneeni siinä lisäsäiliön, joka oli otettu jostain mustangista ja sopi lähes suoraan paikoilleen.

Yleisesti jäähdytyksen parantamiseen helpoin konsti on tuon vakio (ahtimen) jäähdyttimen vaihto suurempaan. Lisää haluttaessa tuo Pansun järjestelmä, jossa 2 x ylimääräinen välijäähdytin taitaa olla paras mitä mahdollista tehdä. Tosin vaatii tuon ilmanoton vaihtamisen toisenlaiseksi.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

No se hyötyhän siitä on että kierto on erillinen(moottorin vedet ei lämmitä turhaan välärin vesiä) ja jostain kai se järjestelmä pitää täyttää, sekä jäädä paisuntavara, sitä varten säiliö. Saahan sinne toki jonnekin isommankin säiliön, mutta vaatisi melkein kierronkin muuttamista että tuosta isommasta nestemäärästä saisi täyden hyödyn. Kun tuon säiliön kauttahan ei kulje kuin pieni määrä nestettä, eli se mikä tulee sitä ohutta ilmausletkua pitkin. Itsellähän tuo täysi paluuvirtaus tulee säiliöön ja siitä sitten menee takaisin kiertoon, tällöin saa sen täyden hyödyn isommasta tilavuudesta.
Jotkuthan ovat muuttaneet pissapojansäiliön tuolle nesteelle, esim. oman Evosportin underdrive pulley setin mukana tuli tuo pissapojansäiliö letkulähdöillä varustettuna.

Eihän tuolla modilla kuuhun mennä, mutta helppo asentaa ja jotain apua kesähelteillä, varsinkin kun se keulacooleri on mitä on.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Tällainen oli joskus tarjolla (yritystä ei enää ole).

http://www.youtube.com/watch?v=E9JbTIc2x3M

Kuva ahtimen jäähdytyksestä, jos jollekin on epäselvää miten toimii.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Jos tuo code3:n säiliö on tuonne alapalkkiin asti, niin minulla on nyt aika pitkälti samanlainen, tosin täyttökorkilla varustettuna. Ei tullut tilavuutta mitattua, mutta jokunen litra tuohon mahtuu. Pitäisi vain tilata vieläkin tehokkaampi pumppu, cm90 oli ajatuksissa kun molempiin kennoihin pitäis kunnon virtaus saada aikaan.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Jostain aikaisemmista kuvista kattelin, että sulla oli vähän saman tyylinen paikoillaan. Ulkonäöltään tuo Code3 on kyllä aika hieno. :lol:

Helppohan tuosta on laskea se syvyys kun ruuvien paikkaa katsoo ja mittailee siitä. Tuollainen voisi kiinnostaa, jos joku sellaisen tekisi. Itellä kun ei ole noita alumiinihitsivehkeitä. Jos 1,2 gallonaa ovat saaneet tuohon mahtumaan niin 4 litraa lisää ainetta sitomaan lämpöä ei kuulosta ollenkaan pahalta.

En muista mitä viimeksi meni kun nesteet vaihdoin, jotain 8 - 10 litraa. Tuo kun erotetaan moottorista erilleen ja laitetaan 4 litraa lisää ainetta niin avot. Paljon parempi kuin vakio. Rajoittavaksi tekijäksi jää vielä tuo jäähdytin, joka on niin onnettoman pieni (tai niin suuri kuin mahdollista mutta puskurin taakse ei isompi mahdu).
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Tuosta minun säiliöstä ei ole kuvia, kun vasta vajaa viikko sitten sen tein. Pitää ottaa joku näppäsy kun muistaa. Minulla se siis on tuonne alapalkkiin asti, eli about syylärin alalaitaan. Tehty 100x100 putkesta, mitä toiselta laidalta kavennettu ja oisko noin 50cm korkea.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Tuosta minun säiliöstä ei ole kuvia, kun vasta vajaa viikko sitten sen tein.
Joo, kattelin noita vanhoja viestejä ja niissä olevia kuvia ja aattelin, että tuossa on sulla se lisäsäiliö mutta huomasin sitten vasta jälkeenpäin, että onkin noille välijäähdyttimille.

Tänään kuulin aika hyvän kommentin työkaverin kun ajelin työpaikan ohi: "Mitä siinä sun autossa oikein on kun kuulostaa ihan suihkuturbiinilta". :lol:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Niin siis tuon kautta minulla vesi kulkee kaikille välijäähdyttimille(alkuperäistä väläriähän minulla ei ole), ei minulla ole tuon alkuperäisen(moottorin) paisarin kautta kulkenut vuoteen mitään. Nyt tuon tilalla on vain isompi säiliö pystyssä, kun tuo putkimallinen oli tuossa vaakatasossa ja tuohon meni vettä ehkä reilu litra.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Ok, tuo selvensi asiaa. Ite voisin ottaa lisäsäiliön tuolle ahtimen jäähdytykselle (ahtimen alapuolinen välijäähdytin + jäähdytin keulassa puskurin alla omassa kierrossaan), jos lisäsäiliöön saisi oikeasti lisää nestettä. Pelkkä erotus ei tuo itelle mitään lisää hyötyä.
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Onkohan tuosta nestemäärän lisäyksestä mitään hyötyä, jos se orkkis jäähdytin on ainut mikä sitä nestettä jäähdyttää? Nopeasti voisi tyhmä kuvitella, että eipä juuri ole, koska lämpö pitäisi saada pois siitä nesteestä. Kyllähän se tietty varastoi sitä enemmän, mutta onko sillä oikeati tällaisessa käytössä merkitystä, missä ajetaan useita vetoja? Jossain varttimaililla missä yksi veto ja jäähyttely voisi hyötyä ollakin?

Jos joku tuollasen rakentaa, että muuttaa vain nesteen määrää kierrossa, niin ottakaa ihmeessä logia mitä lämmöille tapahtuu peräkkäisissä vedoissa ennen muutosta ja muutoksen jälkeen.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Zamppa kirjoitti:Onkohan tuosta nestemäärän lisäyksestä mitään hyötyä, jos se orkkis jäähdytin on ainut mikä sitä nestettä jäähdyttää? Nopeasti voisi tyhmä kuvitella, että eipä juuri ole, koska lämpö pitäisi saada pois siitä nesteestä. Kyllähän se tietty varastoi sitä enemmän, mutta onko sillä oikeati tällaisessa käytössä merkitystä, missä ajetaan useita vetoja? Jossain varttimaililla missä yksi veto ja jäähyttely voisi hyötyä ollakin?

Jos joku tuollasen rakentaa, että muuttaa vain nesteen määrää kierrossa, niin ottakaa ihmeessä logia mitä lämmöille tapahtuu peräkkäisissä vedoissa ennen muutosta ja muutoksen jälkeen.
Näinhän se varmasti tuppaa olemaan, tai sitten tilavuutta pitäisi kasvattaa todella paljon. En oikein itsekään usko että litralla kahdella asia miksikään muuttuu, ehkä sen yhden vedon enemmän kestää. Tuollaisesta kiinaväläristä saa tehtyä ihan oivan vedenjäähdyttimen keulaan, eikä maksa paljoa, itsellä tuo toinen kenno keulassa on tuollaisesta tehty.

Kuva

Ja nyt hommaa laitettu vireille, että about kuukauden kuluttua olisi halukkaille pienempiä kompressorin rullia tarjolla :thumbup:
Zamppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 17.12.2012 10:45

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Zamppa »

Vois kuvitella, että on ahasta. Siistin jarrusatuloita samalla, kun oli pyörät irti ja näyttää aika karulta kuvassa tuo satulalle jäävä tila :) no edessä onkin sitten vielä vähän ahtaampaa :P

Kuva
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Pansu kirjoitti:Ja nyt hommaa laitettu vireille, että about kuukauden kuluttua olisi halukkaille pienempiä kompressorin rullia tarjolla :thumbup:
Hienoa, mä ainakin voisin sellasen 65mm ostaa :thumbup:
S124 300TE
W124 300D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Onkos kukaan loggaillu noita ahtolämpöjä, esim. vakio järjestelmällä, paineet nostettuna jne?

Tässä kävi yksi 32:nen penkissä ja siinä lämmöt kipusi 80-90asteeseen pienellä paineen nostolla. Maantiellä 1-2-3 täysvedolla nopeasti testattuna max 60c. Itseltä kun en muistaakseni koskaan katsonut lämpöjä vakio jäähdytysjärjestelmällä, saati vakio paineella, niin tiedä nyt onko tuo ihan normaalia.

Eli jos joku on lämpöjään seurannut jollain kapulalla, niin ilmoitelkaas mihin asti on ahtoilma noussut.

Star muistaakseni ilmoittaa vain täysikaasu vedon ohjearvoksi <70
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Mulla pomppaa aikalailla heti 60c lämmöt ko lähtee kaasupohjassa puotattaan.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Lape kirjoitti:Mulla pomppaa aikalailla heti 60c lämmöt ko lähtee kaasupohjassa puotattaan.
Nii sullahan tais olla vakiona toi jäähdytys? Eli noi lämmöt varmaan suht ok, kun penkissä yleensä tuppaa käymään kuumempana kun rääkätään. Tuolta tuli kennosta todella mustaa schaibaa kun vaihdettiin pumppu, varmaan tekis ihan hyvää puhdistaa ja huuhdella tuo kierto siihen tarkoitetulla tökötillä.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:
Lape kirjoitti:Mulla pomppaa aikalailla heti 60c lämmöt ko lähtee kaasupohjassa puotattaan.
Nii sullahan tais olla vakiona toi jäähdytys? Eli noi lämmöt varmaan suht ok, kun penkissä yleensä tuppaa käymään kuumempana kun rääkätään. Tuolta tuli kennosta todella mustaa schaibaa kun vaihdettiin pumppu, varmaan tekis ihan hyvää puhdistaa ja huuhdella tuo kierto siihen tarkoitetulla tökötillä.
Vakio on, ainoastaan eristetty kierto.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Tuli sellainen mieleen kun tänään kurkistelin konepellin alle, että lisätilaa nesteelle saisi kun heittäisi akun vaikka peräkonttiin. Tilalle mahtuisi jo kohtuullisen kokoinen säiliö.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Olikos teillä näissä laitettu omaa jäähdytintä vaihteistolle? Näissä kun sitä glykoolivaivaa on myös, niin jospa sinne jonkunlaisen kennon laittais nokalle. Letkunpuristusvehje löytyy omasta takaa, riittääköhän 1/4" letku?
S124 300TE
W124 300D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

S202 kirjoitti:Olikos teillä näissä laitettu omaa jäähdytintä vaihteistolle? Näissä kun sitä glykoolivaivaa on myös, niin jospa sinne jonkunlaisen kennon laittais nokalle. Letkunpuristusvehje löytyy omasta takaa, riittääköhän 1/4" letku?
Siinä syylärin reunas näkyy kyllä ne putket ja eihän ne ole kuin ehkä 8mm sisäreijällä varustettu. Tuostahan tuon voi päätellä.

Ja mulla on ihan normi syyläri minkä tilasin saksasta, en muista edes merkkiä.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

S202 kirjoitti:Olikos teillä näissä laitettu omaa jäähdytintä vaihteistolle? Näissä kun sitä glykoolivaivaa on myös, niin jospa sinne jonkunlaisen kennon laittais nokalle. Letkunpuristusvehje löytyy omasta takaa, riittääköhän 1/4" letku?
Enempi E-sarjan ongelma tuo glykoli on ollut ollut vaikka C-sarjassakin on muutamia tapauksia ollut. Uusi syyläri vain itelle vaihdettu, ei erillistä jäähyä.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Lape kirjoitti:Tulipa laitettua glykolinpelossa erillinen lauhdutin loovalle sekä vaihdettua ylemmät tukivarret joitten kanssa kävikin niin mukavasti että 3/4 vakaajan tangon pultista meni katki niin tulihan siitäkin työmaa sitten.

[ [url=http://img228.imageshack.us/img228/944/20120707194941.jpg] ][/url]

[ [url=http://img213.imageshack.us/img213/4341/20120707195000.jpg] ][/url]
Ite laitoin tuollasen. http://www.veetee-parts.fi/kauppa/produ ... cts_id=717" onclick="window.open(this.href);return false;
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pellaako teillä navit? Mulla alko ihme ja kumma pelaamaan kun käytin puhdistuslevyä sisällä. Ei vaan suostu poltettuja levyjä toistamaan. Orggis 2002 saksanmaan levyä ja aitoja musiikkilevyjä kyllä lukee ilosesti. Tuohonhan vois tilata uuen orggislevyn jos tuolla vähääkään jotain tekee. http://www.caraudio24.de/Navigationssof ... 25657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

3/8" letku on varmaan passelia, sisäreikä sen 9mm. Täytyypä kattella jostain pieni jäähdytin ja värkkäillä, samalla vaihtaa laatikon öljyt.
S124 300TE
W124 300D
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Lape kirjoitti:Pellaako teillä navit? Mulla alko ihme ja kumma pelaamaan kun käytin puhdistuslevyä sisällä. Ei vaan suostu poltettuja levyjä toistamaan. Orggis 2002 saksanmaan levyä ja aitoja musiikkilevyjä kyllä lukee ilosesti.
Ei lue mitään levyjä (en ole puhdistuslevyä kokeillut). Tulee käytettyä tuota cd-vaihtajaa ja se lukee ihan iloisesti Viipurin torilta ostettuja "alkuperäisiä". Poltetut lukee jos sille päälle sattuu.

Nyt sain viimeinkin 62 milliselle rullalle softan. Tänään ei jaksa enää asennella.

Pansu, voisin ennen tuon rullan asennusta ottaa lämpökäyriä tuolla nykyisellä sekä avoimella kierrolla että eriytetyllä. Sitten vasta vaihtaisi 62:en ja ottaisi samat käyrät.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Mulle ei olla taas reiluun viikkoon Jerry vastaillu mitään. Kyllä hieman kyrsii kun menin sen Greddyn ecun myymään, sitä olis sentään voinu itse säätää.
Vesa V
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 162
Liittynyt: Su 13.07.2008 18:40
Paikkakunta: Turku

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Vesa V »

Pitääkö sen kompuran ja kaasuläppäkotelon välissä olevan "snoutin" vaihtamiseksi irroittaa kompressori? Onko kellään kokemusta noista amerikanpoikien kaupittelemista "phenolic spaceresita" ? Huuhaata, vai vaikuttaako todella imuilman lämpötilaan ?
W211 E55AMG 2003
Ex W124 300CE 24 1991
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Nyt on vähän antaa dataa. Näitä kuvaajassa olevia ennen auto ajettu lämpimäksi ja tehty pari kevyttä vetoa 200 km/h saakka. Kuvaassa kaksi vetoa lähtien nollassa. 1. päättyy vauhdin ollessa 213 km/h ja toinen nopeuteen 223 km/h. Jäähdytys moottorin kanssa samassa kierrossa, ainoa parannus on suurempi jäähdytin puskurin alla. Ahtimen pumppu melko tuore (Bosch), vain noin 3000 kilsaa takana.

Lähtötilanteessa IAT on 32 astetta. Ensimmäisessä vedossa IAT nousee 60 asteeseen. 0 - 213 km/h kestää 30 sekuntia. Jarrun kanssa vauhtia pois. Vauhdin ollessa 0 km/h IAT on 46 astetta. 213 - 0 km/h otti 19,5 sekuntia. Sen jälkeen toinen veto heti perään.

Toisen vedon huipulla IAT 66 astetta. 0 - 223 km/h kestää 27,8 sekuntia. Heti kun jalka nostetaan kaasulta IAT tippuu 10 astetta ja jatkaa siitä tasaisesti laskua ollen lopussa (nopeuden annettu laskea 75 km/h ilman jarrua) 32 astetta, 96 sekuntia.

Maksimi ahtopaine 1,28 bar. Max. kierrokset 5936.

Ajoista sun muista ei kannata välittää, tässä on keskitytty tuohon IAT-arvoon ja sen palautumiseen. Jos jotain jäi epäselväksi niin kysykää.

Edit. Ulkoilma 20 astetta.
Edit 2, korjattu toisen vedon aika (10 sekuntia liian paljon, kiitos S202 kun huomasit)

Kuva
Viimeksi muokannut amgenter, Ke 29.05.2013 23:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Ihan mielenkiintoista dataa :thumbup:

Tuo keulacoolerin vaihtaminen auttaa varmaan aika radikaalisti noiden lämpöjen kurissa pitoon.




Ja mitä noihin pheolic spacereihin tulee, niin aivan turhaa rahanhaaskausta, teet pari kolme millisestä pahvista tiivisteen niin ajaa saman asian. Ja käsittäkseni kyseessä on 55 amg, missä snouttikin tais olla erilainen, joten tuohon irroitukseen en lähde arvailee mitään, eri laite.


edit. pumppu meni
Viimeksi muokannut Pansu, Su 26.05.2013 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Pansu kirjoitti:Ihan mielenkiintoista dataa


Jeps. Käppyröitä on aina kiva katella. :D Harmi kun näitä datoja ei oikein missään ole valmiina. Koetan kerätä nyt eri viriasteiden datat talteen, jotta on muillekin hyötyä. Muutama jää kuitenkin puuttuumaan:

- Täysin vakio auto
- Vakio isommalla jäähdyttimellä
- Vakio eriytetyllä systeemillä
- Vakio isommallä jäähdyttimellä ja eriytetyllä kierrolla (paras ratkaisu, jos ei halua vinguttaa kompuraan lisää kierroksia)
- 65 mm rulla vakiojäähdyttimellä

Jos joku liikkuu kesän aikana Pohjoisen Keski-Suomen alueella yllä olevilla kokoonpanoilla ja on luppoaikaa/kiinnostusta niin voisin ottaa lokia talteen.

Seuraavaksi käyn ajamassa vastaavan eriytetyllä kierrolla niin nähdään paljonko siitä on hyötyä. Sen jälkeen 62mm rulla paikoilleen ja samat käyrät talteen.
Pansu kirjoitti:Tuo keulacoolerin vaihtaminen auttaa varmaan aika radikaalisti noiden lämpöjen kurissa pitoon.
Ekassa vedossa IAT nousee 60 asteeseen vasta kun on vedetty 25,5 sekuntia talla pohjassa. Nopeus tällöin 190 km/h. Toisessa vedossa kestää vain 15,5 sekuntia kunnes IAT on 60 astetta. Nopeus 168 km/h. Lähtötilanteissa eroa ekan ja tokan välillä IAT:ssa on 14 astetta.
Vastaa Viestiin