Coolerin auton turbo ja pakosarja (osittain) jatkavat elämäänsä omassa pikkumesessäni ja hyvin toimivat. Pakosarjasta oli apua turbon sovituksessa, sillä sehän kävi periaatteessa suoraan nelipyttyiseen koneeseen, kun irrotti peltihaitarin päästä tämän pienemmän pätkän, 5. ja 6. sylinterit. Kahdella vesijohtomutkalla ja laipoilla käännettiin pakosarjan lähtö sopivaksi 201 koriin ja hyvä tuli. Hiukan saattaa viive olla kasvanut, koska pakosarja jatkui, mutta perstuntumalta systeemi toimii hyvin ja kestääkin. Aika ahdas oli laittaa tilojen puolesta KKK ahdin, mutta hyvinhän se sinne meni. Mahtuuhan sinne paljon isompiakin murikoita, tosin en näkemättä ymmärrä miten...
Saa nähdä miten keston kanssa käy, mittarissa on 415tkm, mutta voi olla, että puuttuu jotain...? Kannentiiviste on onneksi vaihdettu pari vuotta sitten ja samalla onneksi oikaistiin kansi ja kasattiinkin uusilla pulteilla.
Autoni ja myös omistaja ovat innokaita näkemään elintenluovuttajan uusilla sisuskaluilla, kunhan se saapuu paikkakunnalle
