jönni kirjoitti:Ei siinä loppujen lopuks kauhee homma oo ottaa tota jakopäänkoteloo pois.
Isompi ongelma tosa jakopäänkotelon irrotuksesa on se et jollain on lähteny kansipahvista palanen irti ku on ton kopan irrottanu.
Jos ny kumminki meinaat ton tiivisteen vaihtaa ni kannattaa vaihtaa venakopan tiivisteet samalla.
Joo en sen enempää tiiä tosta kansipahvi hommasta mut muistan jonku joskus varottaneen et tota tiivistettä ku vaihtaa ni saatta lähtee pahvista palanen
Mut jos kerta kattoit et ei missään tekemisisä toi kotelo kansipahvin kans ni hyvä si
Ei muutaku uutta tiivistettä si vaan paikalle
Ny on pari uutta gummia
Auto kulkee huomattavasti paremmin ny
Ei vetele urisa enää läheskään niin paljoo ku vanhoilla gummeilla Itte epäilen et hanttarin puolen etukumisa olis ollu joku valmistusvika mut paikallisen rengasliikkeen johtaja/omistaja sano et renkaasa ei voi olla vikaa ku on oikeen continenttaalit
Hetken aikaa koitin vängätä sen kans noista gummeista mut ei antanu uusia halvemmalla ja koitti pistää madalluksen ja pyöränkulmien syyks sen et hantin puoleinen etukumi oli kulunu sliksiks kauttaaltaan ja muut renkaat oli viä lähes uuden verosia
Rengaspuljun pitäjä kierteli ja kaarteli ja koitti pehmittää kehumalla mersun ulkonäköö mut rengas asiasa en saanu sitä taipuun ni mulla palo täysin kii ja maksoin laskun ja lähin samantein meneen ja päätin et etin jonku muun liikkeen misä seuraavaks renkaani vaihan
Täälä käyttölintta puunattu huomista rassausta varten ja vapaaehtoiset ammattilaiset saa tulla vaikka auttamaan pikku nykimis ropleeman poistamisessa miitin jälkeen
kavanaki kirjoitti:Täälä käyttölintta puunattu huomista rassausta varten ja vapaaehtoiset ammattilaiset saa tulla vaikka auttamaan pikku nykimis ropleeman poistamisessa miitin jälkeen
Asia selvä
Itekki vaan huitasin vedellä pölyt päältä pois ja samalla pyyhkäsin kojelaudasta pölyt kun nyt ei oikee huvita hingata kunnolla kun on ylitöitä vielä perskules aamupäivällä josta suoraan miittiin.
Voin napata ton "mersun korjaus salkun" messiin ni koitetaan pistää yks c36:nen taas iskuun
Jarrukliineriä ku hankit ja jos paineilmaa on käytösä ni luulisin et hyvä taas tulee
ISO KIITOS jönnille nykiminen väheni jo lähes olemattomiin käyttö lintalla taas mukavampi matkata ja miitissähän löyty ihan uusia ominaisuuksiakin mitä kuntteri oli salaa piilottanu avaimen perään
Ole hyvä vaan Ei toi kaasuläpän putsaus operaatio loppupeleissä kauhee homma oo
Tuli semmonen tosa forssan kohtaalla mieleen et olis voinu ton mun vanhan kaasuläpän laittaa sun mersuun kii ja kokeilla et olisko nykimiset hävinny kokonaan ni olis saanu 100prosenttisen varmuuden et johtuuko kaikki nykimiset kaasuläpästä.
Tarttee joku miitti viä järjestää ennen ku armeija kutsuu mihin pääsis valdoki paikalle ku valdon mersu näyttää kuvisaki jo häijyn hyvältä ni tartteehan toi livenäki päästä tsekkaan:thumbup:
Minkäs merkkisiä renkaita muilla on amgeissa? Meinaan vaan et ku vaihoin masterin pinnotetut kitkat noihin continentaalin contisportteihin ni rupes mielestäni urat löytyyn herkemmin.
jönni kirjoitti:Ole hyvä vaan Ei toi kaasuläpän putsaus operaatio loppupeleissä kauhee homma oo
Tuli semmonen tosa forssan kohtaalla mieleen et olis voinu ton mun vanhan kaasuläpän laittaa sun mersuun kii ja kokeilla et olisko nykimiset hävinny kokonaan ni olis saanu 100prosenttisen varmuuden et johtuuko kaikki nykimiset kaasuläpästä.
Tarttee joku miitti viä järjestää ennen ku armeija kutsuu mihin pääsis valdoki paikalle ku valdon mersu näyttää kuvisaki jo häijyn hyvältä ni tartteehan toi livenäki päästä tsekkaan:thumbup:
Minkäs merkkisiä renkaita muilla on amgeissa? Meinaan vaan et ku vaihoin masterin pinnotetut kitkat noihin continentaalin contisportteihin ni rupes mielestäni urat löytyyn herkemmin.
Riittikös muuten se jarrukliineri kun oli vähän vajaa purkki ?
Seuraavaks alkaa jakopääkopan tiivisteen vaihto ja siitäkin vois kuvia/videota räpsiä.
Ja vähän harmitti ettei Vald0 päässy paikalle kun sitä odotettiin Mutta pistellään kuvia kuhan kerkeen paremmin koneelle.
Kyl hyvin riitti. Ei ton läpän putsaukseen kauheesti kliineriä mee.
Näky olevan kavanakinki kaasuläpän johdoista kuoret murusina ku avattiin läpästä toinen pääty
Gyntteri tehny varmaan ison säästön ku valinnu sähköjohdoiks noi biohajoovalla kuorella varustetut piuhat
ebaysta itte tilasin. Tänään tuli uus tukivarsi ja alapallo Jos huomena tai ylihuomena kerkeis laittaan paikoilleen ja käyttään mersun pyöränsuuntauksesa ni sais sunnuntaina tetsailla et onko ajettavuuteen tullu parannusta ku tarttee äitee heittää helsinki-vantaalle
Noniin itekki ajatelin kyhäillä lauantaina sen stefan ja uuden hihnan paikallee.
Btw Jönni kun käyt kerta Helsinki-Vantaalla niin pitäiskö nähä sen verra et käydää jossai kahveella
Nakitin homman siskolle jo ku ei mersun vetelyt loppunu viäkä
Alapallossa oli niin paljo väljää et konttorin setä ollu täys puusilmä ku ei oo tota huomannu Ja ylätukivarren pultti oli löysäsä
Huomena tarttee mennä käymään toisen paikkakunnan konttorilla ku siä on semmonen se äijjä töisä minkä pitäs tuntee mersut ja mersujen viat paremmin ku hyvin
Putsasin eilen ilmamassa mittarin ja imulämmön anturin ja katastustoimistolle päin kun ajelin niin alkumatkasta pienen pientä nykimistä havaitsin mutta saloon päästyäni nykiminen hävis leima tuli moitteittä ja pohja sai katsurilta kiitosta pois lähtiessä mainitti et voisit alkaa katteleen uutta tuulilasia
Hyvä et rupes mersu toimiin
Itte kävin perjantaina mersut tuntevalla katsastuskonttorilla ja löytyhän ne väljät puslat lopultaki
Suunnitelmisa olis joku viikonloppu pudottaa koko taka-akseli alas ni sais vaihettua kaikki puslat samalla ku ne puslasarjat näky olevan aika halpoja
Hahha, näköjään on eroja konttoreillaki.. Meillä päin on aika tarkkoja mersujen suhteen kun haluavat syynätä kaikki läpi kun niistä löytyy niin "paljon vikoja..."
Joo itellä tuli vaihdettua moniurahihnaki tossa vklpna ja tosiaan ei ole yhtään ylimäärästä tilaa siinä piti soittaa Jönnillekki että onkos tähän jotain konstia miten vaihdetaan hihna ilman että tarvis ottaa konetta pois
En ruvennut jakopää kotelon tiivisteen vaihtoon kun näpit palo saman tien ku piti ensin hurauttaa työpaikalle niin eihän toi lohko kylmene millään ehkä "asteen tunnissa" niin päätin siirtää myöhemmälle.
Joo moniurahihna on tosiaan laitettu hyvin suojaan ettei sitä ihan muuten vaan ruvettas vaihtaan
Lomilla ku kerran oot ni päräytä perjantaina tänne ni äkkiäkös sulle uus tiiviste sinne jakopäänkoppaan vaihetaan