Hemmetin hienoja 60-luvun johtotähtiä kyllä niillä myynnissä, mutta on kyllä hintaakin
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kuva peltipuhtaasta korista ainakin näyttää ettei ulkopuolisissa pelleissä ole isompia ongelmia (tai ne on jo korjattu, mutta tästä ei kyllä ole mitenkään mainittu).Aapo.T kirjoitti:...Tuo teksti on tosiaan aika epäselvä eikä siitä selviä auton alkuperäisestä kunnosta muuta kuin "huono maalipinta"..
Käsite "ongelma" on varsin suhteellinen. Kuvasta selviää, että takapyörän edessä helmassa on ratsupaikka. Ratsupaikka löytyy myös etulokasuojan sivusta, oven etupuolelta. Oven alakulmassa, edessä ruoste on pukannut läpi. Etu alakulma ja taka alakulma näyttävät epämääräisiltä. Kun tiedetään, että kyseessä on Karmann-pajan tuote niin ruostetta on varmasti lisääkin...Havis kirjoitti:Kuva peltipuhtaasta korista ainakin näyttää ettei ulkopuolisissa pelleissä ole isompia ongelmia (tai ne on jo korjattu, mutta tästä ei kyllä ole mitenkään mainittu).Aapo.T kirjoitti:...Tuo teksti on tosiaan aika epäselvä eikä siitä selviä auton alkuperäisestä kunnosta muuta kuin "huono maalipinta"..
Blogi on mielestäni vaikeaselkoinen. Tapahtumien kronologista järjestystä pitää ihan oikeasti miettiä. Kyseessähän on vain toisen osapuolen näkemys asiasta mutta ei blogissa mitenkään mollata Triangle Motor Co:n osaamista. Kirjoittaja kyseenalaistaa palvelun toimittajan laskutuksen oikeellisuuden. Faktoja on tuotu julki vähän ja tämä jättää lukijoille tulkinnan varaa.Jolle kirjoitti:Sen verran mitä olen ollut tekemisissä kyseisen firman kanssa niin jos jotain on sanottu niin se on myös pitänyt.
Jotenkin tuntuu että tuosta blogista on jäänyt paljon olennaista pois kuten että mikä oli alkuperäinen kustannusarvio...
Tuosta blogista saa myöskin käsityksen että kyseessä on joku nyrkkipaja mutta kyseessä on paja joka tekee harvinaisia autoja kokonaan uusiksi, korista sisustaan jokaista pikkunippeliä myöden niin että autosta ei pysty sanomaan että onko se uusi vai ei. Tällä alueella ei myöskään ollut tarpeeksi hyvää maalaamoa niin nykyään sellainen löytyy firman omista tiloista.
Maallikonäkemykseni mukaan kaikki riippuu siitä millainen sopimus työstä on tehty. Vaikka asiakkaan tietämys työn tekomäärästä ja tekniikoista olisikin vajaa, niin mikäli sopimuksessa on lista tehtävistä osuuksista sekä budjettiraamit. olisi yrityksen puolelta kohtuullista ilmoittaa viipymättä mikäliMatti Äyräväinen kirjoitti:...Blogin kirjoittaja on selvästi perehtynyt Bemareihin mutta ei ymmärrä auton laitosta paljoakaan (ainakaan ruostehommista). Hän on luottanut ammattilaiseen ja kokenut tulleensa petetyksi. Oikeuslaitos aikanaan kertoo kuinka asia on.
Ja syystä että?etrade kirjoitti:Olen ollut ko. firman kanssa -90 luvun lopulla Jaguarin kanssa tekemisissä.
Lähes 15v aikaa niin en ala enää hengästymään asian vuoksi, mutta ei kannata olla missään tekemisissä kyseisen firman kanssa. Kannattaa kiertää saatanan kaukaa koko pulju.
Melko massiivinen kunnostusoperaatio 'vain korinvaihto' yksilön elvyttämiseksi. Halvemmaksi kenties olisi varmaan tullut hankkia jostain hyväkuntoinen kokonainen korikin ja tehdä kunnostus sen päälle, ehkä. Itse olisin joka tapauksessa ehkä vienyt autoni muualle kuin yhteen Suomen kalleimmista paikoista.th56307 kirjoitti:Tässä Triangle kertoo mielestäni fiksusti oman versionsa asiasta
http://www.trianglemotor.com/fi/bmw3.htm
Yhtään asiaa tuntematta ei saisi ottaa kantaa, mutta tuntuu että pahiten pieleen on mennyt kommunikointi. Ja se on kaksisuuntainen katu, vaikea sanoa onko vika lähettävässä vai vastaanottavassa päässä.
Kyseenalaistitko hinta/laatusuhteen vai mihin eivät halunneet vastailla?Tape kirjoitti:Yksikään oma kysymys ei saanut vastausta.