Mistä löytyisi rekisterikilven pohja 5-merkkiselle kilvelle?
Koko: 118 mm x 338 mm.
Reikien sijainti: pituussuunnassa 16,75 mm reunasta, pystysuunnassa 59,6 mm reunasta (reiän halkaisija 7 mm).
Uusia EU kilpisille tarkoitettuja on, mutta em ei vaan tunnu löytyvän mistään.
Kun EU:sta lyhennetty ei oli parhaalla mahdollisella tavalla istuva.
Rekisterikilven pohja 5-merkkiselle kilvelle?
Re: Rekisterikilven pohja 5-merkkiselle kilvelle?
Tätä olen itsekin miettinyt, kun pitää kilvet tuohon tulokkaaseen nyt kesällä hommata. Yleensä olen hommannut sellaisen muovisen kilpitelineen, joka on kiinnitetty alkuperäisiin neljään kilvenkiinnitysreikiin, ja kilpi sitten muoviruuveilla tähän telineeseen kiinni.
Ainoa ratkaisu jonka olen keksinyt, että täytyy hommata eu-kilpipohja, ja lyhentää sitä raa'asti sen verran että kilvenkiinnitysreiät passaavat lyhyelle kilvelle. Jollain popniittiratkaisulla kilpipohjan voisi koota takaisin kun on ottanut keskeltä lyhennyspalan pois. Koko telinehän jää kilven taakse piiloon, joten lyhennyssaumaa ei huomaa.
Ainoa ratkaisu jonka olen keksinyt, että täytyy hommata eu-kilpipohja, ja lyhentää sitä raa'asti sen verran että kilvenkiinnitysreiät passaavat lyhyelle kilvelle. Jollain popniittiratkaisulla kilpipohjan voisi koota takaisin kun on ottanut keskeltä lyhennyspalan pois. Koko telinehän jää kilven taakse piiloon, joten lyhennyssaumaa ei huomaa.
1991 420 SE
- sepulaakeri
- Mersumies

Mie leikkautan laserilla 2mm hiotusta rst:tä pohjat omaani, mulle tulee tosin normi kilvet, ehkä eu.
Noh mutta anyway teille tulis varmaan samalla vaivalla. Ottaa yhteyttä jos innostuu.
Noh mutta anyway teille tulis varmaan samalla vaivalla. Ottaa yhteyttä jos innostuu.
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Jonkinlainen tuli kun EU kilpipohjasta sahasi poäistä pätkät pois ja käänti pohjan väärinpäin, tausta kilpeenpäin niin juur sillä kohden oli pokkaukset jotka rajautuvat kilven kanssa. Kiinnitysruuveille piti kehitellä viritys kun ne oli lyhenentyissä paloissa.Wikke kirjoitti: Jollain popniittiratkaisulla kilpipohjan voisi koota takaisin kun on ottanut keskeltä lyhennyspalan pois.