Hyvin keksitty lempinimi uudelle Ässälle, mutta tuossa kuvassa on nykyisen Eemelin, eli W212:n ///AMG-versio. Uusi Ässä on päässyt jo Autozeitungin vertailuun: http://www.autozeitung.de/aktuelles-hef ... ng-12-2013" onclick="window.open(this.href);return false;
Vapaasti suomennettuna tuon kuvan otsikko on kaiketi: Ei voisi olla parempaa
"Rivikuutonen",se on yksi moottorimaailman suurimpia keksintöjä! Liputan rivikuutosen paluun puolesta vahvasti! Olisi hieno paluu niin sanotusti "Bemarin tontille".
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
No, jos katsoo kuinka BMW on onnistunut yhdistämään puhaltimen kuuteen mukiin....ei ihme.
Kyllähän ahtaamaton iso kasi jne on aikansa elänyt, bensa ja diesel maailmassa....mutta edelleen sopii "ei kilpa-autoihin" eli edustusautoihin mainiosti koska näissä liikkumisen äänetön kepeys on se juttu, ei 0-100 lähdöt tai rata-ajat.
Paluu R6:iin olisi ainakin dieseleissä ymmärrettävää, koska näinhän on tehty jo raskassa kalustossa detroittilaisten lohkojen myötä. http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B ... 472/OM_473" onclick="window.open(this.href);return false;
No, jos katsoo kuinka BMW on onnistunut yhdistämään puhaltimen kuuteen mukiin....ei ihme.
Kyllähän ahtaamaton iso kasi jne on aikansa elänyt, bensa ja diesel maailmassa....mutta edelleen sopii "ei kilpa-autoihin" eli edustusautoihin mainiosti koska näissä liikkumisen äänetön kepeys on se juttu, ei 0-100 lähdöt tai rata-ajat.
.
No onhan uudessa E400ssa nimenomaan tupla-ahdettu V6 eli ei se ahtaminen mikään rivimoottoreiden, BMWn tai etuvetoaudien yksinoikeus.
No, jos katsoo kuinka BMW on onnistunut yhdistämään puhaltimen kuuteen mukiin....ei ihme.
Kyllähän ahtaamaton iso kasi jne on aikansa elänyt, bensa ja diesel maailmassa....mutta edelleen sopii "ei kilpa-autoihin" eli edustusautoihin mainiosti koska näissä liikkumisen äänetön kepeys on se juttu, ei 0-100 lähdöt tai rata-ajat.
.
No onhan uudessa E400ssa nimenomaan tupla-ahdettu V6 eli ei se ahtaminen mikään rivimoottoreiden, BMWn tai etuvetoaudien yksinoikeus.
No ei todellakaan ole bemarin alulle laittamaa, lie bemari edes aloittanut sarjatuotantoautoihin turbottamista ennen mersua ?
Mutta hienosti se vaan on bemari onnistunut, sitä tarkoitin. Meni siinä useampi vuosikymmen kun Hondakin tuotantoautoihin alkoi turbodieseleitä tehdä...mutta hyvin lähti heilläkin käyntiin, hienon dieselin rakensivat heti ensimmäiseksi, tuo Cdti2,2 vai onko se tdci, tcdi...mikälie.
Taitaa mersu olla kärkipaikoilla koneiden ahtamisessa tuotantoautoissa....ja aika luonnollinen valinta tuplaturbo systeemi veekoneeseeen ?.
Iso coupe näyttää muuten hienolta, mutta en kaipaisi SL-tyylistä takaluukun sivulinjaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Eilen tuli koeajettua W222 400 hybrid . Hieno auto kaikin puolin , upeita yksityiskohtia paljon . Kojetaulun näyttö + mittaristo on siis samaa ja vaikuttava .
Kaikkea voi säätää mitä vaan halusikin . Hiljainen . Massaa paljon ja sen tuntee ajossa . Totta , sillä ajaessa rauhoittuu ja todellakaan ei enää minnekkään kiire .