c32 amg
Re: c32 amg
Jonkun viestin löysin, että tuon pitäisi olla 1.85L per kierros. Ja oliko se meidän 1.7L kierros jos oikein muistan? Onhan tuokin vähän pieni, saisi olla sen 2L per kierros ainakin, mutta onhan tuokin parempi.
Re: c32 amg
Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Re: c32 amg
Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.
Re: c32 amg
Jos weistecin sivuihin on uskominen, niin tuo olisi 2,1L. Taitaa olla joulupukilta liikaa toivottu tuo 3,0L.Pansu kirjoitti:Jonkun viestin löysin, että tuon pitäisi olla 1.85L per kierros. Ja oliko se meidän 1.7L kierros jos oikein muistan? Onhan tuokin vähän pieni, saisi olla sen 2L per kierros ainakin, mutta onhan tuokin parempi.
W211 E55AMG 2003
Ex W124 300CE 24 1991
Ex W124 300CE 24 1991
Re: c32 amg
No siinä tapauksessa tuo olisi varmaan ihan passeli ratkaisu 32:seen.Vesa V kirjoitti:Jos weistecin sivuihin on uskominen, niin tuo olisi 2,1L. Taitaa olla joulupukilta liikaa toivottu tuo 3,0L.Pansu kirjoitti:Jonkun viestin löysin, että tuon pitäisi olla 1.85L per kierros. Ja oliko se meidän 1.7L kierros jos oikein muistan? Onhan tuokin vähän pieni, saisi olla sen 2L per kierros ainakin, mutta onhan tuokin parempi.
Re: c32 amg
Laitoin tänään uuden pumpun ja Pansun kasaaman säiliön erotetulle kierrolle. Asiallinen setti. Kiitokset tekijälle. Ton yhden letkun joutuu vielä vaihtaa. Orkkiksessa loppu mitta sentillä kesken ja tallista ei löytynyt kuin 10mm:stä.


Re: c32 amg
Kiinnityskin taisi käydä vähän kuten suunnittelin, ainakin jotenkin
Oli vähän arvoitus kun en päässyt omaan sitä sovittamaan, en jaksanut alkaa purkamaan bensaletkuja irti ja olis ollu riski sitten että liitokset jää vuotamaan vaikka pitäis noiden uudelleen kasaustakin kestää. Enpä arvannut että tuo alkuperäinen letku jää sen verran vajaaksi, olisin muuten voinut laittaa letkuakin pätkän mukaan.

Re: c32 amg
Kyllä se niin nätisti paikalleen kävi, että ei tuosta isoa miinusta voi laittaa. 100% parempi istuvuus mitä Kiinan bolt-on seteissäPansu kirjoitti:Kiinnityskin taisi käydä vähän kuten suunnittelin, ainakin jotenkinOli vähän arvoitus kun en päässyt omaan sitä sovittamaan, en jaksanut alkaa purkamaan bensaletkuja irti ja olis ollu riski sitten että liitokset jää vuotamaan vaikka pitäis noiden uudelleen kasaustakin kestää. Enpä arvannut että tuo alkuperäinen letku jää sen verran vajaaksi, olisin muuten voinut laittaa letkuakin pätkän mukaan.

Re: c32 amg
Kakssataset katit paikallaanPansu kirjoitti:Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.
Re: c32 amg
No missä testi otettiin, onko katit poljettu lämpimäksi, jne. Vähän vaikea sanoa mitään ilman taustatietoja, kun kristallipalloa en omista enkä ajatuksiakaan osaa lukea. Jos on katsuri mitannut, niin tuo on omaa typeryyttä viedä suoraan leimalle ilman päästötestilappua. Ei niitä katsureita kiinnosta alkaa katteja lämmittelemään, siksi aina korjaamolta laput missä heillä on aikaa lämmittää katit. Mutta jos katit kuumanakaan ei päästöt satu, niin jotain vikaahan siellä sitten on.AMGE55 kirjoitti:Kakssataset katit paikallaanPansu kirjoitti:Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.
Re: c32 amg
Näyttäs olevan yks c32 Hallissa ajamassa 12 ryhmässä 29 päivä. Joku foorumilaisista? Itellä paikka 13:00 ryhmässä Volvo kavereiden seassa. Ei oo jaksanu laittaa tota toista autoa ajokuntoon, niin taidan huvikseen kattoo mitä vakio c32 kelaa maililla, jos en kerkee saaha rullaa kiinni. Lauantaina luetaan softa mutta pitää lähtee Lappiin kalalle, niin en tiiä kerkeekö vaihtaa rullaa ja uutta softaa ennen tapahtumaa.
Re: c32 amg
Menny nää kenttäajotkin ihan perseelleen, kun kaiken maailman tuuninki corolla jormat haluaa käydä viivalla. Pitäs vissii joulukuussa varata itselleen paikka että pääsis edes kerran ajamaan.
Motoparkissakin käytiin joka kevät ja syksy stripillä, kun kadunmiehen kisoja järjestettiin, nyt ei taida olla muuta kuin hikinen radalle.com juhannuksena.
Motoparkissakin käytiin joka kevät ja syksy stripillä, kun kadunmiehen kisoja järjestettiin, nyt ei taida olla muuta kuin hikinen radalle.com juhannuksena.
Re: c32 amg
Juu onhan noihin tulijoita. Tosin näillä omilla laitteilla pyöritään tuloksissa siellä corolla sarjassa. Evossa ei riitä välitykset ja tässä toisessa loppuu voima, että pääsis kohtuu luvuille. Meillä on tossa samalla mökkimiitti joten tuo ajo omalta osalta on lähinnä ajanvietettä. Mut hauskaahan tuo on testailla ja näkeehän tuolla nopeita laitteita.
Re: c32 amg
Niin milloin piti ilmottautua, että pääsi vielä mukaan?Zamppa kirjoitti:Juu onhan noihin tulijoita. Tosin näillä omilla laitteilla pyöritään tuloksissa siellä corolla sarjassa. Evossa ei riitä välitykset ja tässä toisessa loppuu voima, että pääsis kohtuu luvuille. Meillä on tossa samalla mökkimiitti joten tuo ajo omalta osalta on lähinnä ajanvietettä. Mut hauskaahan tuo on testailla ja näkeehän tuolla nopeita laitteita.
Viimeksi kun Joensuun kentällä kävin ajamassa, niin riitti että ajoi paikanpäälle ja kerkesi vielä ajaa pari vetoakin. Nämä kun on niin suosituiksi muuttuneet, niin saisi olla useammat kesässä jotta ois mahdollisuus osallistua.
Re: c32 amg
En osaa sanoa. Tossa porukassa muutama mitkä ajaa tota mailia vähän enemmän tosissaan, niin ne hoiti koko ryhmän ilmoittautumisen. Saivat tiedon ajoissa.Pansu kirjoitti: Niin milloin piti ilmottautua, että pääsi vielä mukaan?
Viimeksi kun Joensuun kentällä kävin ajamassa, niin riitti että ajoi paikanpäälle ja kerkesi vielä ajaa pari vetoakin. Nämä kun on niin suosituiksi muuttuneet, niin saisi olla useammat kesässä jotta ois mahdollisuus osallistua.
Joinain vuosina ollu kenttä vuokralla porukalle ja omat mittalaitteet. Saanu sahata niin paljon ku haluaa, mutta on siinä järjestelyssä sen verta hommaa, että ei taho aika/into riittää. Tällanen valmis tapahtuma, niin pääsee nopeasti oleelliseen, eli illanviettoon kiroomaan hajonnutta kalustoa

Re: c32 amg
En ole asiantuntija, mutta kyllä mä veikkaisin, että "vika" tässä tapauksessa on se että ahtimen rulla on vaihdettu pienempään mutta autoa ei ole säädetty. Veikkaan, että säädön jälkeen saa läpi ongelmitta kunhan tosiaan hakee sen lapun joltain asiaa ymmärtävältä korjaamolta.AMGE55 kirjoitti:Kakssataset katit paikallaanPansu kirjoitti:Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.
W211 E55AMG 2003
Ex W124 300CE 24 1991
Ex W124 300CE 24 1991
Re: c32 amg
En tiedä mitä autoon on tehty, mutta eihän nyt rulla mitään päästöihin vaikuta. Ahdinhan ei edes pyöri tyhjäkäynnillä, kuin sen verran mitä laakeri vastustaa, eli magneettikytkin ei ole päällä. Minä veikkaan että aika pieleen mennyt veikkausVesa V kirjoitti:En ole asiantuntija, mutta kyllä mä veikkaisin, että "vika" tässä tapauksessa on se että ahtimen rulla on vaihdettu pienempään mutta autoa ei ole säädetty. Veikkaan, että säädön jälkeen saa läpi ongelmitta kunhan tosiaan hakee sen lapun joltain asiaa ymmärtävältä korjaamolta.AMGE55 kirjoitti:Kakssataset katit paikallaanPansu kirjoitti:Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.

Re: c32 amg
AMG clubilaisten piti kaiketi ilmoittautua 15.6 mennessäPansu kirjoitti:Niin milloin piti ilmottautua, että pääsi vielä mukaan?
lisäinfoa saat info@amg-owners-club.fi
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: c32 amg
Oliko joku saanu luettua tuon C32:n softaa ulos eculta? Jos, niin millä protokollalla onnistuu? Ei löydetty millä lukis mutta kirjottaa antas kyllä.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Minkäs ikäinen,Zamppa kirjoitti:Oliko joku saanu luettua tuon C32:n softaa ulos eculta? Jos, niin millä protokollalla onnistuu? Ei löydetty millä lukis mutta kirjottaa antas kyllä.
ecu:un numerot
mikä piiri,
jokus AMG mallin ecu:n lueskellut
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
-01, mutta muita tietoja ei tässä ole. Siis obd:n kautta koitettiin lukea. Kolvin kanssa sen lukeminen kyllä onnistuu. Boksia en vielä lähtenyt avaamaan, kun on vielä yksi ajatus minkä tulos selvinnee huomenna.CDI203 kirjoitti:Minkäs ikäinen,Zamppa kirjoitti:Oliko joku saanu luettua tuon C32:n softaa ulos eculta? Jos, niin millä protokollalla onnistuu? Ei löydetty millä lukis mutta kirjottaa antas kyllä.
ecu:un numerot
mikä piiri,
jokus AMG mallin ecu:n lueskellut
Re: c32 amg
amgentterillä ja Pansulla on piuhat millä pitäs onnistua.
Re: c32 amg
Olen vain tuolla yhdellä ohjelmalla kirjoittanut, lukenut ei sekään. Tai en jaksanut perehtyä miksi luku ei toiminut, kun ei ole tuota tarvinnut lukea, kirjoittaa vain aina yli uudella softalla. Juotos hommilla tuo luku alunperin hoidettiin.Lape kirjoitti:amgentterillä ja Pansulla on piuhat millä pitäs onnistua.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Kolvaus homilla onnistuuZamppa kirjoitti:-01, mutta muita tietoja ei tässä ole. Siis obd:n kautta koitettiin lukea. Kolvin kanssa sen lukeminen kyllä onnistuu. Boksia en vielä lähtenyt avaamaan, kun on vielä yksi ajatus minkä tulos selvinnee huomenna.CDI203 kirjoitti:Minkäs ikäinen,Zamppa kirjoitti:Oliko joku saanu luettua tuon C32:n softaa ulos eculta? Jos, niin millä protokollalla onnistuu? Ei löydetty millä lukis mutta kirjottaa antas kyllä.
ecu:un numerot
mikä piiri,
jokus AMG mallin ecu:n lueskellut
boot modessa luetuissa on joskus koruptoituneet tai jotenkin muuten pilalla mennet
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä toimivaa originaali Nokian puhelinta (kaiketi 6000-sarja), joka tulee keskikonsoliin ja pelittää yhteen Comandin kanssa (-01).? Ostaisin pois.
W124, W202, C32 AMG ja mitä niitä nyt onkaan 

Re: c32 amg
http://www.huuto.net/hakutulos/words/no ... /highprice" onclick="window.open(this.href);return false;wc124 kirjoitti:Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä toimivaa originaali Nokian puhelinta (kaiketi 6000-sarja), joka tulee keskikonsoliin ja pelittää yhteen Comandin kanssa (-01).? Ostaisin pois.
Re: c32 amg
Kiitos linkistä. Kaivelin tuota auton peräosaa ja sieltä löytyy se kiinteä "kännykkäkeskus", joka VIN-koodin mukaan olisi tuollainen puhelin http://nokiamuseum.com/view.php?model=6091%20MB" onclick="window.open(this.href);return false;Lape kirjoitti:http://www.huuto.net/hakutulos/words/no ... /highprice" onclick="window.open(this.href);return false;wc124 kirjoitti:Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä toimivaa originaali Nokian puhelinta (kaiketi 6000-sarja), joka tulee keskikonsoliin ja pelittää yhteen Comandin kanssa (-01).? Ostaisin pois.

W124, W202, C32 AMG ja mitä niitä nyt onkaan 

Re: c32 amg
Vesa V kirjoitti:En ole asiantuntija, mutta kyllä mä veikkaisin, että "vika" tässä tapauksessa on se että ahtimen rulla on vaihdettu pienempään mutta autoa ei ole säädetty. Veikkaan, että säädön jälkeen saa läpi ongelmitta kunhan tosiaan hakee sen lapun joltain asiaa ymmärtävältä korjaamolta.AMGE55 kirjoitti:Kakssataset katit paikallaanPansu kirjoitti:Jos sulla on katit paikoillaan, niin autossa varmaan jotain vialla.AMGE55 kirjoitti:Kuis teillä on noi pakokaasutestit onnistunut?? mulla itellä e55 kompr. ei mene ainakaan nyt läpi. tyhjäkäynnillä co päästöt 0,14 ja kierroksilla 0,93??!!!
Ei mulla ainakaan kattien kanssa ollut mitään ongelmia päästöissä.
Auto oli hoidossa! Nyt päästöt kunnossa.
Re: c32 amg
wc124 kirjoitti:Kiitos linkistä. Kaivelin tuota auton peräosaa ja sieltä löytyy se kiinteä "kännykkäkeskus", joka VIN-koodin mukaan olisi tuollainen puhelin http://nokiamuseum.com/view.php?model=6091%20MB" onclick="window.open(this.href);return false;Lape kirjoitti:http://www.huuto.net/hakutulos/words/no ... /highprice" onclick="window.open(this.href);return false;wc124 kirjoitti:Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä toimivaa originaali Nokian puhelinta (kaiketi 6000-sarja), joka tulee keskikonsoliin ja pelittää yhteen Comandin kanssa (-01).? Ostaisin pois.Keskikonsoliin tulee naaraspuolinen datapiuha eli kapulan lisäksi tarvitsee olla ilmeisesti jonkinlainen teline sille. Toiselta keskustelualueelta luin aiemmin, että periaatteessa ei tarvitsisi tuota kapulaakaan ollenkaan, vaan SIM-kortin voisi laittaa suoraan tuohon "kännykkäkeskukseen" (laatikon kyljessä kylläkin lukee, että pidä tästä näpit irti) ja Comand toimii silloin hands-free puhelimena. En halua bluetooth tms. juttuja, vaan pitäisin auton mahdollisimman originaalina.

Mulla on tuollanen setuppi.
Re: c32 amg
No kiva kun kerroit. Olisit nyt kertonut mitä sille oli tehty, niin olisi jotain asia pitoistakin ja saattaisi auttaa jotain toistakin saman ongelman kanssa painivaaAMGE55 kirjoitti:Auto oli hoidossa! Nyt päästöt kunnossa.
