EeKin s204/w209 + ex mursut
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (ex-w201, s202)
Mulla ei onnistunut Camskillin tilaus electronilla explorerin kautta, vaikka suojaustasot laski. Firefoxilla onnistui......näin mulla puoltoistavuotta sitten.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Jooh, Futurat menin myymään ja pieni myyntikrapula. Noh, RH:sta ajattelin vääntää leveemmät ja vaihtaa väritystä.
Tän vuoden talvilookki, huonot kännykuvat.


Vanteet ehkä vaihtuu 16" kaivonkansiin mihin sitte 205/50 kitkat...
Tän vuoden talvilookki, huonot kännykuvat.


Vanteet ehkä vaihtuu 16" kaivonkansiin mihin sitte 205/50 kitkat...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
http://www.youtube.com/watch?v=FMhy22UErIU" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuttuja autoja löyty,liene jonkun muun kun sun tekemä video?
Tuttuja autoja löyty,liene jonkun muun kun sun tekemä video?
Merseedespents
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Juu ei todellakaan ole mun tekemä
Kyllä se 201 on pakko vielä joskus omistaa...

Kyllä se 201 on pakko vielä joskus omistaa...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Kaveri nappas parit kuvat nykysestä talvilookista. Perse on korkeella, tiedetää.



Ens kesäks meinasin noi RH:t tehdä uusiks, väritys muuttuu ja leveyttä pitäis kasvattaa.
Rengastus samalla tietty uusiks. Katotaan ny.
Jos tällä vielä ens kesä ja syssyllä myyntiin tai jotain, työmatka muuttus suurimmaks osaks satasen alueeseen > bensankulutus noussu.
Joten tämä jossain vaiheessa tulee vaihtumaan 211,202 tai 203. CDI koneinen siis hakusessa, 270:sta aletaan. Tosin jos tota vanhempaa c-koppasta niin 220cdi. Tosin epäilen että w202:sta tuskin tulee löytymään sporttivarusteilla/kaikilla herkuilla ja 220cdi koneella...



Ens kesäks meinasin noi RH:t tehdä uusiks, väritys muuttuu ja leveyttä pitäis kasvattaa.
Rengastus samalla tietty uusiks. Katotaan ny.
Jos tällä vielä ens kesä ja syssyllä myyntiin tai jotain, työmatka muuttus suurimmaks osaks satasen alueeseen > bensankulutus noussu.
Joten tämä jossain vaiheessa tulee vaihtumaan 211,202 tai 203. CDI koneinen siis hakusessa, 270:sta aletaan. Tosin jos tota vanhempaa c-koppasta niin 220cdi. Tosin epäilen että w202:sta tuskin tulee löytymään sporttivarusteilla/kaikilla herkuilla ja 220cdi koneella...
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Oonkohan mä ainoo sekopää joka vaihtaa autojaan vaan vanhempiin ? 

Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Kyllä mä mieluummin ajaisin tätä mis olis 320cdi kone....
Mut mieli ja järki janoaa uudempa vaikka nuoremmissa olekkaan sitä laaduntuntua niin vahvasti mukana.
Harrasteautoks toki vanhempaa.

Harrasteautoks toki vanhempaa.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Vahasin ja muovit/lasit sai myös hoitoa.



Keväällä site kunnon myllytys.
Talvi kyl tehny tepposensa, tuulilasi ku haulikolla ammuttu, maskista ruvennu maalit lähtee kun tarvikemaski ja helmat on iha syöty ja toisella puollla oli tullu reikäki. Noh, käyttöauto tosta piti tehdäkki...
Tarvis sitte noita RH:ta varmaa rupee purkamaan. Tullu lähinnä toisten vanteita tehtyy.



Keväällä site kunnon myllytys.
Talvi kyl tehny tepposensa, tuulilasi ku haulikolla ammuttu, maskista ruvennu maalit lähtee kun tarvikemaski ja helmat on iha syöty ja toisella puollla oli tullu reikäki. Noh, käyttöauto tosta piti tehdäkki...
Tarvis sitte noita RH:ta varmaa rupee purkamaan. Tullu lähinnä toisten vanteita tehtyy.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Hieno. Pitäiskö sit keväämmällä kattoo ne kuvaus systeemit josta oli puhetta ?
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Voisha sitä, kunhan mä saan ton edes johonki edustuskuntoon. Emmä sitä sun farkun maalipinnan vieree tuo tossa kunnossa. 

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Höpö höpö eiköhän se sun auto oo miljoona kertaa siistimpi
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Purettu ja sisäpuolen pohjatyöt ready.

Maalia.


Naamapuoli pohjiin.

Teippiä.

Muotiväriä.


Maalia.


Naamapuoli pohjiin.

Teippiä.

Muotiväriä.

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Tulipa vesihiottuu ja kiilloitettua noi keskiöt.
Peitoksien pois otossa kävi kämmi ja käsi kolahti tuoreeseen pintaan josta tulikin idis että otetaan sit pari hassuu roskaa pois ja tehdää kunnon pinta sit suoraan keskiöihin.
Tohon tipautin tikulla lakkaa vielä että on varaa hiota.

Kämmi hiottu sekä koko keskiön ulkopinta vedetty 1500-3000-6000 laikoilla.

Kämmi on muisto vain.

Karkeella ja hienolla vedetty, valmista pintaa:




Loput kuvat:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... 5+-+17x10/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja pikku videoklippi, ei tota hopean kiiltoa oikeen saa kuviin, videossa se jotenkin näkyy.
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... 5+-+17x10/" onclick="window.open(this.href);return false;ärhoo.m4v
Peitoksien pois otossa kävi kämmi ja käsi kolahti tuoreeseen pintaan josta tulikin idis että otetaan sit pari hassuu roskaa pois ja tehdää kunnon pinta sit suoraan keskiöihin.
Tohon tipautin tikulla lakkaa vielä että on varaa hiota.

Kämmi hiottu sekä koko keskiön ulkopinta vedetty 1500-3000-6000 laikoilla.

Kämmi on muisto vain.

Karkeella ja hienolla vedetty, valmista pintaa:




Loput kuvat:
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... 5+-+17x10/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja pikku videoklippi, ei tota hopean kiiltoa oikeen saa kuviin, videossa se jotenkin näkyy.
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis+ ... 5+-+17x10/" onclick="window.open(this.href);return false;ärhoo.m4v
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Miten on mahdollista saada noin kiiltävä maalipinta :OEeKi kirjoitti:Vahasin ja muovit/lasit sai myös hoitoa.
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis%20shit/MB%20s124%20-93/Talvi%202012/IMG_0845.jpg/_medium.jpg ]
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis%20shit/MB%20s124%20-93/Talvi%202012/IMG_0860.jpg/_medium.jpg ]
[ http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/EeKis%20shit/MB%20s124%20-93/Talvi%202012/IMG_0871.jpg/_medium.jpg ]
Keväällä site kunnon myllytys.
Talvi kyl tehny tepposensa, tuulilasi ku haulikolla ammuttu, maskista ruvennu maalit lähtee kun tarvikemaski ja helmat on iha syöty ja toisella puollla oli tullu reikäki. Noh, käyttöauto tosta piti tehdäkki...
Tarvis sitte noita RH:ta varmaa rupee purkamaan. Tullu lähinnä toisten vanteita tehtyy.
Mä en saa käsin vahaamalla läheskää tollasta peilipintaa !!!
Olis hienoo saada oma C36 kiiltäväks näin kesäks
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Ei pelkällä vahalla oo mitenkään mahdollista saada samanlaista pintaaEeKi kirjoitti: Kämmi hiottu sekä koko keskiön ulkopinta vedetty 1500-3000-6000 laikoilla.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Tämä bongattu taas auranlaakson ABC:n kohdalla. On se siisti!
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Siis vanteissa on parempi pinta ku itse autossa, auton pintaan en ole tyytyväinen.
Auton pinnassahan ei ole mitään mikronaarmua pahempaa kiiltoa hävittämässä joten sekin vaikuttaa, pinta on vaan suoraan ruiskusta > tarvis vesihioo ja kiilloittaa (kuten noi vanteet) niin saatais se lopullinen kunnon syvä kiilto.
Tarkoitus olis näin tehdä, katsastuksen jälkeen tosin auto taitaa mennä myyntiin.
Katotaan nyt jos innostuukin pitämään kun on vanteet alla.
Auton pinnassahan ei ole mitään mikronaarmua pahempaa kiiltoa hävittämässä joten sekin vaikuttaa, pinta on vaan suoraan ruiskusta > tarvis vesihioo ja kiilloittaa (kuten noi vanteet) niin saatais se lopullinen kunnon syvä kiilto.
Tarkoitus olis näin tehdä, katsastuksen jälkeen tosin auto taitaa mennä myyntiin.
Katotaan nyt jos innostuukin pitämään kun on vanteet alla.
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Tää vesihionta/kiillotus on vähän kakspiippuinen juttu. Itsekkin olen irto-osia Cadillacciin hionut ja kiillottanut juuri vastaavista syistä eli roskia, valumia ym. Hyväthän niistä tulee ja aina paremmat kuin suoraan ruiskusta oli sitten millainen mestari tahansa maalaamassa. Päätin jo viis vuotta sitten kun Cadillacin hommasin että auto vesihiotaan ja kiillotetaan kun se saapuu maalarilta mutta mutta. Asiassa ja sen puolesta ja vastaan on tullut nyt kommenttia ja ehkä painavapana itse maalarin sana. Hänen mielipiteensä on ettei välttämättä kannata hioa eli toisin sanoen rikkoa pintaa sillä vaikka sen kuinka hyvin kiillottaa se liituuntuu moninkertaisesti nopeampaa kuin suljettu ehjä pinta. Tämä ilmiö on tietenkin huomattavasti yleisempää akryylimaaleilla maalatussa pinnassa jossa ei ole lakkaa suojana, mutta myös lakkapinta käyttäytyy samoin. Se mikä tuosta nyt sitten aiheutuu on se että maalista täytyy kaksinkäsin pitää huolta ja siis huomattavasti useammin kuin normaalisti. Kyllähän sen kestää kun kyseessä on harrasteauto joka istua nököttää tallissa suurimman osan ajasta. Se ei joudu rasitukselle eikä varsinkaan talviajoon kuraan ja suolaan. Toki asiaan vaikuttaa myös se kuinka hyvin se kiillotus on tehty, mutta virheetöntä maalipintaa en ainakaan itse ole vielä onnistunut todistamaan ainakaan kotimaan näyttelyissä. No, ideana vaan se että kuten Eekikin mainitsi on auto talven jäljiltä karseassa kunnossa. Törmäsin itse samaan asiaan kun kilsoja tulee n. 130-150/pv + mahdolliset pohjanmaanreissut viikonloppuna + 1000km. Loppuvuodesta maalatussa keulassa on jo mukavasti kiveniskemää ja viime juhannuksena asennettu tuulilasi on aivan entinen. Siispä onko loppujenlopuksi kannattavaa tehdä helkkarin iso työ käyttöautoon jos sen tuloksena on vain lisää työtä? Uskon kyllä että rannikon miehen jaksaa puunata autoja mutta jaksaako uusi omistaja? Siinä voi tehdä tahtomattaan aika paskamaisen källin jos uus omistaja käyttää vahaa vaan tukkaansa ja ainoat lipat mitkä kiinnostaa huoltaa kuuluu lakkiin. No tarkoitus ei ollut siis torpedoida tuota ajatusta mutta kaikella on kääntöpuoli.. Arvostan jokatapauksessa panostusta jos näin meinaat tehdä. Vielä kun joku tekis sen retromod W108:n kunnon maalauksella ja kiillotuksilla niin alkais olla ..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
äkkiseltään voisi kuvitella että nämä nykyajan "kovapinnoitteet" on se juttu joka vesihionnan yms. jälkeen tekee moiset mietteet turhiksi ? , varmaksi en osaa sanoa mutta huhuja on ruvennut kuuluumaan jopa mustista autoista jotka tuon pinnoitteen jälkeen kestää idiootinkin pesutapoja (jopa siinä mustassa autossa) 

Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Kuulostaa ihan hyvältä. Vaikka itse pesen tuota käyttökotteroa vain käsin, (kertaakaan en ole itseasiassa pessyt omaa autoa koneessa,) mutta siitä huolimatta tuo moottoritie on kyllä armoton. Itse ajattelin käyttää vesihiontaa perehtynyttä kaveria hoitamaan homman tuolta vaasan seudulta. Ilmeisesti kiloeuron verran koituu työlle hintaa mutta "kuulemma" on sitten viimesen päälle. Tosin sitä ennen täytyy vielä katsoa mikä se maalipinta nyt sitten oikeasti on sillä saman maalarin maalaama candy kiihdytys rolssi oli aika hyvä ilman minkäänlaista kiillotusta (ACS12) Tosin kylkien kanssa oli äijillä tullut vähän kiire mutta ne lakattu tänä keväänä uusiksi.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: EeKin puuhanurkkaus - s124 (exät-w201, s202)
Ei se siitä jäis kiinni etteikö auton maalipintaa varjeltaisi.
Ite pesen kahdella ämpärillä, aina esipesua käyttäen, painepesuri ehdoton. Vanteille ja maalipinnalle omat pesukintaat (lammas/mikrokuitu). Pesu aina katosta eteenpäin, kyljet sen jälkeen ja ihan viimiseksi takapää/puskurit/helmat.
Kuivaus mikrokuituliinoja on kolme, yks iso itse auton maalipinnalle, loput kaks sisäosiin ja vanteisiin.
Kuivausliinalla vaakatasot vain "taputellaan" eikä hinkata edes takas, kylkiin joutuu välillä tekee kompromisseja. Jos paineilmaa saatavilla niin sillä koko auto ja liinalla vaan loput.
Ovet suljetaan ovenkahvasta, jos joku kaveri on sulkenut ovenpilarista, se saa kuulla siitä. Tekee samantein naarmut kun vaiks olis pelkkää katupölyä pinassa niin huomaa heti on suljettu ovi "väärästä" kohdasta kun selvästi tullu mikronaarmua vaakatasossa pilariin.
Autoon ei nojata ym ym.
Tota en kyllä allekirjoita että vesihionnan jälkeen pinnasta tulee arempi. Kyllä se vuoden jälkeen pitäis lakka olla täysin kova jo.
Suorakiiltomaaleissa huomaa kyllä että naarmuuntuu helpommin, ne kestää kuivuu lopulliseen kovuuteensa kauemmin. Ja jää "pehmeemmäksi" pinnaksi muutenkin.
Emmä kyllä sitä mitää peilipintaa rupeakkaan, tyyliin konepellin vetäis vähän rankemmin mataks koska se on ensimmäinen asia mikä autossa silmiin pistää.
Tyyliin kevyt hionta 1500 ja sitten mattaus 3000>6000 ja kiiloitus. Näin tulee semmoinen tehdaspinnasta parempi muttei mitään peilipintaa. Mutta kiilto on ihan eri kuin suoraan ruiskusta. Lähtee se pikku utuisuus ja haihtumisrakkulat ym pikkuset shitit.
Ihan jo tällä tavalla tulee ihan eri meininki pintaan.
Ite pesen kahdella ämpärillä, aina esipesua käyttäen, painepesuri ehdoton. Vanteille ja maalipinnalle omat pesukintaat (lammas/mikrokuitu). Pesu aina katosta eteenpäin, kyljet sen jälkeen ja ihan viimiseksi takapää/puskurit/helmat.
Kuivaus mikrokuituliinoja on kolme, yks iso itse auton maalipinnalle, loput kaks sisäosiin ja vanteisiin.
Kuivausliinalla vaakatasot vain "taputellaan" eikä hinkata edes takas, kylkiin joutuu välillä tekee kompromisseja. Jos paineilmaa saatavilla niin sillä koko auto ja liinalla vaan loput.
Ovet suljetaan ovenkahvasta, jos joku kaveri on sulkenut ovenpilarista, se saa kuulla siitä. Tekee samantein naarmut kun vaiks olis pelkkää katupölyä pinassa niin huomaa heti on suljettu ovi "väärästä" kohdasta kun selvästi tullu mikronaarmua vaakatasossa pilariin.
Autoon ei nojata ym ym.

Tota en kyllä allekirjoita että vesihionnan jälkeen pinnasta tulee arempi. Kyllä se vuoden jälkeen pitäis lakka olla täysin kova jo.

Suorakiiltomaaleissa huomaa kyllä että naarmuuntuu helpommin, ne kestää kuivuu lopulliseen kovuuteensa kauemmin. Ja jää "pehmeemmäksi" pinnaksi muutenkin.
Emmä kyllä sitä mitää peilipintaa rupeakkaan, tyyliin konepellin vetäis vähän rankemmin mataks koska se on ensimmäinen asia mikä autossa silmiin pistää.
Tyyliin kevyt hionta 1500 ja sitten mattaus 3000>6000 ja kiiloitus. Näin tulee semmoinen tehdaspinnasta parempi muttei mitään peilipintaa. Mutta kiilto on ihan eri kuin suoraan ruiskusta. Lähtee se pikku utuisuus ja haihtumisrakkulat ym pikkuset shitit.
Ihan jo tällä tavalla tulee ihan eri meininki pintaan.
Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
Sunnuntaina farkku vaihtoi omistajaa ja koko ajan mielessä että jotain pikkasen erikoisempaa ja vähintää kutosen koneella. Ei siinä kaua menny ku järki heitettiin roskiin ja pihaan tuli tämmöinen. 







Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
tuohan on järkevä peli!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
Vähän liiankin järkevä....
mutta mielenkiinnolla katsellaan mitä tästäkin syntyy 


Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
Noniin Tervetuloa joukkoon
hehhe

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)



Diiiiiiiissseli
Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
No en helvetissä antanu mukaa
Vkl:na tulee sovitus kuvaa.

Vkl:na tulee sovitus kuvaa.
Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
Ei muuta ku äRHoota alle ja stance kohillee ni hyvää tulee.
Vaikkakin mallissa meni pieniin päin, ois luullu et E:stä S:ään. 


Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
Jaajaa.
Soitin vaihtus vähän tuoreempaa. Värit sai vaihdettua aika hyvin että natsaa mittarin oranssi valoihin ja taustavalon sai harmahtavan valkoseks. Vielku maalais noi parit kromiosat soittimesta ni se olis sii.

Usb meni hanskalokeroon ja käsinojan alle meni aux.


Kokeilin ärhooita alle, edessä ei riitä 30mm adapteri, ottaa satulaa kiinni.



Soitin vaihtus vähän tuoreempaa. Värit sai vaihdettua aika hyvin että natsaa mittarin oranssi valoihin ja taustavalon sai harmahtavan valkoseks. Vielku maalais noi parit kromiosat soittimesta ni se olis sii.

Usb meni hanskalokeroon ja käsinojan alle meni aux.


Kokeilin ärhooita alle, edessä ei riitä 30mm adapteri, ottaa satulaa kiinni.



Re: EeKin puuhanurkkaus - c36 AMG (exät-w201, s202, s124)
Hyvä väri!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi