Mitä säätöjä tuossa on? Ristiselkä??? Muuta?
Ps. Keräätkö vielä niitä tähtiä? Tuossa oli sellainen poikennut tähti.
Fanfare zweiklangille en ole löytänyt virallista totuutta. Toiset sanovat että toinen taajuus kuuluu paremmin kaupungissa, toinen maantiellä. Jotkut taas kertovat toisen taajuuden olevan parempi lumivyöryalueilla... itse voisin kallistua ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Ristiselän pussin täyttöastetta ja sen asemaa säädetään noista ortopedipenkin säätimistä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:
Fanfare zweiklangille en ole löytänyt virallista totuutta. Toiset sanovat että toinen taajuus kuuluu paremmin kaupungissa, toinen maantiellä. Jotkut taas kertovat toisen taajuuden olevan parempi lumivyöryalueilla... itse voisin kallistua ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Ristiselän pussin täyttöastetta ja sen asemaa säädetään noista ortopedipenkin säätimistä.
Mielenkiinnosta. Onko tuo äänitorven nappi miten yleinen? Itse en ole törmännyt tuollaiseen ennen. Ei kaiketi ole ollut suomeen tuoduissa autoissa lainkaan.
tango kirjoitti:
Mielenkiinnosta. Onko tuo äänitorven nappi miten yleinen? Itse en ole törmännyt tuollaiseen ennen. Ei kaiketi ole ollut suomeen tuoduissa autoissa lainkaan.
eipä ole minuakaan vastaan vielä tullut tuollasta nappia, olen sentään jo usseemman ässän purkanut/ laittanut hyllyyn, mutta ei yhessäkään tuollasta namiskaa
Timo L. jo kertokin sen penkin pullistelu namiskan toiminnasta olishan tuolla vihossa oikein käyttöohojeekki, aika vaatimattomat
tango kirjoitti:
eipä ole minuakaan vastaan vielä tullut tuollasta nappia, olen sentään jo usseemman ässän purkanut/ laittanut hyllyyn, mutta ei yhessäkään tuollasta namiskaa
Minulla on 1987 ja 1988 ässissä ollut tuollainen. Kimeä piippaus tai matala tööttäys
Minulla on myös coupessa tuollainen. Kyllä niitä joissakin Saksan autoissa näkee, harvemmin tosin suomiautoissa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi