V-V:n Airride300CE ja c36 AMG rakentelua.
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
V-V:n Airride300CE ja c36 AMG rakentelua.
Ajattelinpa nyt itekki alottaa topikin nii ei tartte aina uutta aihetta asioista alottaa. Eli pari vuotta sitten tuli hankittua nii kauan mielessä pyörinyt 124 CE mese, ja viel tolla 24 tappisella motilla. Saksan tuonti ja hyvillä varusteilla mm. nahkasasusta, kattoluukku, ilmastointi, vakkari, ajotietokone, sähkösäätöiset penkit. Aluksi auto oli joka päiväisessä ajossa, mutta kuten jo mopo aikana niin eihän sitä nyt ihan ajoon autoa osteta Visioita toki ollut monenlaista mutta kaikkeahan ei heti voi toteuttaa eli lähin ihan perus asioista ja alotin kunnostamalla entisten omistajien kötöstykset uusiksi.
Auto ostokunnossa.
Henkilökohtasesti tykkään autosta joka on suht. kliini, eikä turhia pilipali juttuja. No auton ostaessa tuli ilmi että tyhjäkäynti ei ollut aivan tasaista. Se ei aluksi häirinnyt mutta kas kummaa ongelmat alko eka kesän jälkee, Sytytyksen ohjainlaite pamahti. No entinen omistaja oli käyttänyt boksia saksassa ja siellä oli korjattu. Siinä oli vielä takuu joten lähetin boksin sinne. Kuukausi ja boksi oli takasi ja taas pelas. Kuukauen ainaka tuli sitten osia koneeseen vaihettua enempi ja vähempi. Samalla tuli KE-jetin ongelmat huomattua ja että sen sielun elämä on vielä aika hukassa.
Tyhjäkäynti ongelma ei silti kadonnut mutta auto pelasi. talven sitten auto seisoi pihalla ja kun kevät tuli niin alkoi taas laitto. Auto tuli madallettua ja AMG monoblock vanteetki tuli hankittua 18 tuumasena. Taas pari kuukautta meni ja sytkäboksi hajos taas. Siinä vaiheessa palo hermo ja en korjauttanut sitä enää vaan ostin purkuvehkeestä uuden ja samalla pukkasin auton syvälle talliin. Tuli pohja läpikäytyä, jarrut uusittua, kotelot massattua ja johtosarjat läpikäytyä. Samalla paljastua hieman vikaa siellä täällä ja samalla korjailin ne pois.
Viime talven auto oli hallilla talvisäilössä ja tuli laiteltua mm. jenkkiparkit, xenon-valot, hieman biisivehkeitä parantelin, valot kalvotin ja muuta pikku näpertelyä.
Siinä hieman taustaa ajokista ja nyt tämän kesän asioihin. Eli otin jälleen hyvillä mielin auton ajoon ja kaks päiväähän sillä ehti ajella kun lämmöt pomppas 120 asteeseen ja kannentiiviste palo, no mikä projekti se olis jos sitä ei laiteta Kone irti ja ihmettelemään.
Ajattelin että sama vaihella myös laakerit samalla ja ihan hyvä että vilkaisin...
Nelos sylinteristä männänrengas poikki
No nyt sitte laitetaan kaikki uusiksi ja kasaillaa rauhassa ja maalailen osat ja toki putsaan kaikki. Myös uuet vanteet tuli ostettua.
RH topplinet koossa 9x17 ja 10x17, laittoa vanteet vaatii tarkotuksena lipat kiillottaa ja puolat maalata korinväriin. Myös uuet renkaat tuli jo vanteille ostettua koossa 205/45 ja 215/45
Uudet osat jo tullu hankittua, ainoastaan männänrenkaat on kiven alla. Tuli myös avklta ostettua w202 c36 AMG -96 kirjoittelen myös sen projektin etenemisestä kunhan jotain tapahtuu. Tällä hetkellä käyttiksenä toimii w124 200D joka ainaki toimii.
Seuraavaksi kone kasaan, vanteet valmiiksi ja alle. Kaikkea on mielessä autolle tehdä, mutta kirjotellaa niistä sitte aikanaan. Laittakaahan kommenttia ja parannusehdotuksia tulemaan vaan.
Tästä jatketaan....
Auto ostokunnossa.
Henkilökohtasesti tykkään autosta joka on suht. kliini, eikä turhia pilipali juttuja. No auton ostaessa tuli ilmi että tyhjäkäynti ei ollut aivan tasaista. Se ei aluksi häirinnyt mutta kas kummaa ongelmat alko eka kesän jälkee, Sytytyksen ohjainlaite pamahti. No entinen omistaja oli käyttänyt boksia saksassa ja siellä oli korjattu. Siinä oli vielä takuu joten lähetin boksin sinne. Kuukausi ja boksi oli takasi ja taas pelas. Kuukauen ainaka tuli sitten osia koneeseen vaihettua enempi ja vähempi. Samalla tuli KE-jetin ongelmat huomattua ja että sen sielun elämä on vielä aika hukassa.
Tyhjäkäynti ongelma ei silti kadonnut mutta auto pelasi. talven sitten auto seisoi pihalla ja kun kevät tuli niin alkoi taas laitto. Auto tuli madallettua ja AMG monoblock vanteetki tuli hankittua 18 tuumasena. Taas pari kuukautta meni ja sytkäboksi hajos taas. Siinä vaiheessa palo hermo ja en korjauttanut sitä enää vaan ostin purkuvehkeestä uuden ja samalla pukkasin auton syvälle talliin. Tuli pohja läpikäytyä, jarrut uusittua, kotelot massattua ja johtosarjat läpikäytyä. Samalla paljastua hieman vikaa siellä täällä ja samalla korjailin ne pois.
Viime talven auto oli hallilla talvisäilössä ja tuli laiteltua mm. jenkkiparkit, xenon-valot, hieman biisivehkeitä parantelin, valot kalvotin ja muuta pikku näpertelyä.
Siinä hieman taustaa ajokista ja nyt tämän kesän asioihin. Eli otin jälleen hyvillä mielin auton ajoon ja kaks päiväähän sillä ehti ajella kun lämmöt pomppas 120 asteeseen ja kannentiiviste palo, no mikä projekti se olis jos sitä ei laiteta Kone irti ja ihmettelemään.
Ajattelin että sama vaihella myös laakerit samalla ja ihan hyvä että vilkaisin...
Nelos sylinteristä männänrengas poikki
No nyt sitte laitetaan kaikki uusiksi ja kasaillaa rauhassa ja maalailen osat ja toki putsaan kaikki. Myös uuet vanteet tuli ostettua.
RH topplinet koossa 9x17 ja 10x17, laittoa vanteet vaatii tarkotuksena lipat kiillottaa ja puolat maalata korinväriin. Myös uuet renkaat tuli jo vanteille ostettua koossa 205/45 ja 215/45
Uudet osat jo tullu hankittua, ainoastaan männänrenkaat on kiven alla. Tuli myös avklta ostettua w202 c36 AMG -96 kirjoittelen myös sen projektin etenemisestä kunhan jotain tapahtuu. Tällä hetkellä käyttiksenä toimii w124 200D joka ainaki toimii.
Seuraavaksi kone kasaan, vanteet valmiiksi ja alle. Kaikkea on mielessä autolle tehdä, mutta kirjotellaa niistä sitte aikanaan. Laittakaahan kommenttia ja parannusehdotuksia tulemaan vaan.
Tästä jatketaan....
Viimeksi muokannut ventti-ville, Su 26.10.2014 19:38. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Hyvältä näyttää rojektiventti-ville kirjoitti:
Uudet osat jo tullu hankittua, ainoastaan männänrenkaat on kiven alla.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa topicissa joku oli kirjoittanut että M103 m-renkaat käy myös M104. Tais olla huomattavasti edullisemmat kun M104 renkaat.
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Siisti coupe ja hvällä motilla. täällä tykätään
Näitä ei ole täällä koskaan liikaa
edit. tökkää se c36 kone toho kuuppaan. tämmöstä olen ite suunnitellut enstalveksi jos riittää aika/aika
Näitä ei ole täällä koskaan liikaa
edit. tökkää se c36 kone toho kuuppaan. tämmöstä olen ite suunnitellut enstalveksi jos riittää aika/aika
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE rakentelua
hehe taitaa se tekniikan vaihto jäähä, sen verta hyvässä kunnossa toi c36 että ajoon se pitää laittaa.
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Onpa tutun näköset vanteet Alappa myymään mulle nuo 18"Monoblockit
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Rakenna rakenna ... kuvia vaan sit rojekti vaiheista toivoopi vanha omistajaventti-ville kirjoitti:hehe taitaa se tekniikan vaihto jäähä, sen verta hyvässä kunnossa toi c36 että ajoon se pitää laittaa.
--------------------------------------------------------
Käyttis: Nizzan Almera -02
W202 C36 AMG -94 -> M113 swappi menossa
W201 190E M103 twinturbo -89 -> vikat hommat menossa
Ex:
W124 E300 -91
Citroen Saxo -94
E39 545iA -97
E36 328iA cabrio -96
Silverado 6,5td -94
Toyota corolla 1.6HB -96
W203 C320 CDI -05
W201 190E -88 "talvi rottelo"
W202 AMG C36 -96
Volvo 240 2.0 - 88
Volvo 440 1.7i -94
W201 190 2.0 -88 (ensirakastuminen)
Lada 2107 1.7i - 97
Honda Prelude 2.0i -91
Käyttis: Nizzan Almera -02
W202 C36 AMG -94 -> M113 swappi menossa
W201 190E M103 twinturbo -89 -> vikat hommat menossa
Ex:
W124 E300 -91
Citroen Saxo -94
E39 545iA -97
E36 328iA cabrio -96
Silverado 6,5td -94
Toyota corolla 1.6HB -96
W203 C320 CDI -05
W201 190E -88 "talvi rottelo"
W202 AMG C36 -96
Volvo 240 2.0 - 88
Volvo 440 1.7i -94
W201 190 2.0 -88 (ensirakastuminen)
Lada 2107 1.7i - 97
Honda Prelude 2.0i -91
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE rakentelua
ei niitä raski myyä ja joo kuvia tulee c36 kuhan edistyy.Mäcciz kirjoitti:Onpa tutun näköset vanteet Alappa myymään mulle nuo 18"Monoblockit
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Nonii männänrenkaat löyty ja sit ei muutaku konetta kasaan. No c36 vie nyt näköjää kaiken ajan eli avklta ostettu perään oli ajettu, perä on nyt oikastu, jarrut uusittu, putki korjattu jne. kaiken näköstä pientä. Maanantaina pitäis käyttää leimalla ja sen jälkee katella jotkut vanteet ja hieroa kenttään. Kuvia c36:sta huomenissa kuhan saan pestyä enimmät pölyt pois.
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: V-V:n 300CE rakentelua
oijoi. olispa ollu makia peli 36amg tekniikal tuo coupe. noita w202 amg niitähä o 13 tusinassa muutenki...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Muutama kännykkä räpsy c36:sta
huomenna viiä leimalle ja sitte alkaa kattelee mitä kaikkee tohon keksii, vanteet olis hakusessa ehotuksia??
huomenna viiä leimalle ja sitte alkaa kattelee mitä kaikkee tohon keksii, vanteet olis hakusessa ehotuksia??
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Samanlaiset, mutta tuumaa isommat. Ja leveämmät toki.ventti-ville kirjoitti:vanteet olis hakusessa ehotuksia??
S204
Re: V-V:n 300CE rakentelua
RS replicat kokoa 18"
http://www.slamit.net/product/11400/bbs ... 95x18-1kpl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.slamit.net/product/11400/bbs ... 95x18-1kpl" onclick="window.open(this.href);return false;
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Mielessä pyöriny RH zw2 9 ja 10 leveinä 17" vieläku jostaki löytäs...
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: V-V:n 300CE rakentelua
Foorumin vannespesialisti suosittelee replicoita?!Sergey kirjoitti:RS replicat kokoa 18"
http://www.slamit.net/product/11400/bbs ... 95x18-1kpl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1581414" onclick="window.open(this.href);return false; noitahan on sitte helppo levitellä itte lisääventti-ville kirjoitti:Mielessä pyöriny RH zw2 9 ja 10 leveinä 17" vieläku jostaki löytäs...
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
noi olis kyllä, nyt on c36 katsastettu. Pittää kattella vanteet ja ajellaa nyt vähä aikaa nyt sitte lyödä CE kasaan.
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Jotain tullu taas puuhasteltua, osia tullu pestyä ja konetta oon alkanu niputtaan. Pikkuhiljaa
Uuet laakerit paikallaa.
Ihan oli vaihtokunnossa kuvassa ei edes pahin laakeri.
Laatikko pestynä
Myös männänrenkaat tuli vaihdettua ja kansi kävi koneistamolla painetestissä ja ehjä oli.
Samalla myös uuet venttiilit ja venttiilivarren kumet paikallee. jatketaan...
Uuet laakerit paikallaa.
Ihan oli vaihtokunnossa kuvassa ei edes pahin laakeri.
Laatikko pestynä
Myös männänrenkaat tuli vaihdettua ja kansi kävi koneistamolla painetestissä ja ehjä oli.
Samalla myös uuet venttiilit ja venttiilivarren kumet paikallee. jatketaan...
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Tässä päivän kysymys eli mihin ton johdon pitäisi mennä?
Liitin on samanlaine ku laatikossa kick down liittimessä, mutta toi oli vain irrallisena tuolla?
Liitin on samanlaine ku laatikossa kick down liittimessä, mutta toi oli vain irrallisena tuolla?
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Täysin villi veikkaus!ventti-ville kirjoitti:Tässä päivän kysymys eli mihin ton johdon pitäisi mennä?
[ http://img835.imageshack.us/img835/8792/gyhv.jpg ]
Liitin on samanlaine ku laatikossa kick down liittimessä, mutta toi oli vain irrallisena tuolla?
Mut olisko tällä jotain tekemistä sen vaihteen panttauksen kanssa kun kylmänä lähetään liikkeelle?
Eli panttaa kylmänä isompaa, että katti muka kerkeis lämpiimään paremmin?
Kun omassa (cea300-24) on samannäkönen liitin ja se menee kuskin puolelle lootan kehällä olevaan venttiiliin ja oletan että se on just se?
Painotan veikkaus.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
en kyllä huomannu laatikossa paikkaa tolle
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
AMG monoblockit tulleet myyntiin --->
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Jotaki taas tullu tehtyä, etenee hitaasti mutta hitaasti...
Kansi paikallaa ja jakopää kasassa, piti metästää tota kettingin liittotyökalua jonki aikaa ja yks katsastus rojektiki oli välissä.
Onko kellää tietoa voisko noita pakosarjoja jotenki pinnottaa ja missä? on nii rumat ku ruostunu ja maalauskaa ei niissä kaua kestä??
Kansi paikallaa ja jakopää kasassa, piti metästää tota kettingin liittotyökalua jonki aikaa ja yks katsastus rojektiki oli välissä.
Onko kellää tietoa voisko noita pakosarjoja jotenki pinnottaa ja missä? on nii rumat ku ruostunu ja maalauskaa ei niissä kaua kestä??
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Blacksatin tuote ja löytyy marteliukselta esim. http://www.martelius.com/index.php?id=23" onclick="window.open(this.href);return false;
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1764
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Käviskö tähän C36 pakosarjat? Ainakin pulttikuvio näyttää samalta. Painaisikohan nämä 1/3 noista valurautaisista.ventti-ville kirjoitti:Jotaki taas tullu tehtyä, etenee hitaasti mutta hitaasti...
Kansi paikallaa ja jakopää kasassa, piti metästää tota kettingin liittotyökalua jonki aikaa ja yks katsastus rojektiki oli välissä.
[ http://img809.imageshack.us/img809/1491/o3na.jpg ]
[ http://img541.imageshack.us/img541/8952/nlz5.jpg ]
Onko kellää tietoa voisko noita pakosarjoja jotenki pinnottaa ja missä? on nii rumat ku ruostunu ja maalauskaa ei niissä kaua kestä??
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... &start=330" onclick="window.open(this.href);return false;
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Pitää melkee kokeilla tosta c36 noita, katella jos vaikka ebaysta löytys...
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
hienoa päästä näkemään mitä mun vanhasta autosta saa aikaseksi oot vissii uuden motin ostanut?
--------------------------------------------------------
Käyttis: Nizzan Almera -02
W202 C36 AMG -94 -> M113 swappi menossa
W201 190E M103 twinturbo -89 -> vikat hommat menossa
Ex:
W124 E300 -91
Citroen Saxo -94
E39 545iA -97
E36 328iA cabrio -96
Silverado 6,5td -94
Toyota corolla 1.6HB -96
W203 C320 CDI -05
W201 190E -88 "talvi rottelo"
W202 AMG C36 -96
Volvo 240 2.0 - 88
Volvo 440 1.7i -94
W201 190 2.0 -88 (ensirakastuminen)
Lada 2107 1.7i - 97
Honda Prelude 2.0i -91
Käyttis: Nizzan Almera -02
W202 C36 AMG -94 -> M113 swappi menossa
W201 190E M103 twinturbo -89 -> vikat hommat menossa
Ex:
W124 E300 -91
Citroen Saxo -94
E39 545iA -97
E36 328iA cabrio -96
Silverado 6,5td -94
Toyota corolla 1.6HB -96
W203 C320 CDI -05
W201 190E -88 "talvi rottelo"
W202 AMG C36 -96
Volvo 240 2.0 - 88
Volvo 440 1.7i -94
W201 190 2.0 -88 (ensirakastuminen)
Lada 2107 1.7i - 97
Honda Prelude 2.0i -91
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
en oo ostanu... esimerkki kuva vain. Nyt ollu c36 vaa ajossa, mutta kyllä senki kimppuun viel päästään
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
CE:n motti edistyy koko aja, viel apulaitteet ja laatikko kii ja paikallee. Pikkuhiljaa kyllästyttää toi koneen kasaaminen, tekis mieli jo alustan kimppuu
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Vielä olis hukassa mihin toi menee, vai meneekö mihinkää että olisko laatikko vaihettu?? Tämmönen liitin myös irrallisena?ventti-ville kirjoitti:Tässä päivän kysymys eli mihin ton johdon pitäisi mennä?
[ http://img835.imageshack.us/img835/8792/gyhv.jpg ]
Liitin on samanlaine ku laatikossa kick down liittimessä, mutta toi oli vain irrallisena tuolla?
Roikkunu tossa laatikon vieressä
Moottori alkaa olee valmis paikallee laitettavaksi, vielä ? on noi pakosarjat mut kenties huomenna seki ratkeaa.
e: ja jos jollaki ylimääräsenä öljylauhutinta tähän nii ostaja löytys tästä.
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: V-V:n 300CE ja c36 AMG rakentelua
Noniin taas saatu eteenpäin, pakosarjoiksi tuli c36 pakosarjat ja uus öljynlauhutinki tuli hankittua.
Huonoja puhelinräpsyja...
Sitte vain kone paikallee...
kaikki apulaitteet ja ruiskunosat paikallaa, enää kardaani ja putki ja öljyt sisään ja käyntiin.
Tuli samalla laitettua yks paikkaki pohjaa, joku joskus korjaillu huonolla menestyksellä, nii oli sitte levinny melko rajusti.
Sitten tarvisin viel ohjeet miten toi kaasuvivusto säädetään, sitten myös tarkat ohjeet ehan säädöstä
Huonoja puhelinräpsyja...
Sitte vain kone paikallee...
kaikki apulaitteet ja ruiskunosat paikallaa, enää kardaani ja putki ja öljyt sisään ja käyntiin.
Tuli samalla laitettua yks paikkaki pohjaa, joku joskus korjaillu huonolla menestyksellä, nii oli sitte levinny melko rajusti.
Sitten tarvisin viel ohjeet miten toi kaasuvivusto säädetään, sitten myös tarkat ohjeet ehan säädöstä
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V