Noniin, hiukan ihmettelinkin että missä mättää jos tuon tiedät topikin yksilöstä ja myyjä kuitenkin sanoo ettei katsojia oleRH kirjoitti: Juu. sorry.Puhuin omastani. Tarkoitus oli vaan osoittaa, että ihan suht hyvin säilyneitä paavojakin on olemassa, varsinkin kun peilaa asiaa tosiaan sitä tosiasiaa vasten, että tuoreimmatkin yksilöt on jo toisella kympillä.
tuollahan oli myyntipalstalla samassa hintaluokassa toinenkin myynnissä.Taisi olla vähän paremmat varusteetkin.

Mutta näin ne asiat selviää

Niin tuo olisi aina hyvä pitää mielessä että yli kymmenen vuotta vanhaa autoa ostaessa ei saa uutta autoa, eikä sellaista voi odottaa/vaatia, hintakin on tietysti kovin toisenlainen kuin uusissa.
En ole ihan varma mitä yksilöä tarkoitat, ilmeisesti kuitenkin tämän foorumin myyntipalstaa?
Olen kyllä sitäkin katsellut, taisi olla viimeksi eilen mutta ei siellä oikein ole tullut vastaan sellaista mitä olen hakemassa, eivätkä varusteet sinänsä ole niin tärkeitä kun jo aivan
hinnat alkaen classicissakin, taitaa olla ne mitkä haluan, eli automaatti, vakionopeudensäädin ja ilmastointi, tai kai tuohon xenonit voisi lisätä, kun kerran sellaista autoa olen
hankkimassa johon ne on mahdollista saada, toki ne myös mieluusti otan, ja niitähän ei hinnat alkaen luokassa ole.
Muita varusteita en varsinaisesti kaipaa, vaikkei niistä tietysti sinänsä haittaa ole, tosin itse mieluummin otan kangassisustan kuin nahkasisustan, aikoinaan nahkasisustaisella ajaneena
oma mielipiteeni on että jos voin valita, olen ehkä ennemmin ilman sellaista, kun siis nyt puhutaan väyrysistä ja sen aikalaisista, nykyautoista en osaa sanoa josko materiaalin suhteen
olisi tuossa ajassa tapahtunut jotain muutosta mutta ainakaan silloisista en oikein pitänyt.
Ja nyt sitten mahdollisten hinnat alkaen ja classic omistajien ei tarvitse alkaa vaahtoamaan

Myös vannoutuneet nahkasisustan puolestapuhujat voivat lukea edellisen virkkeen ja vetää johtopäätöksiä