Elikkäs lähtökohtana on:
2,3 litranen bensiini 5 lovinen manuaali, vaaleansininen coupé ja topicin ideana on etsiä itselle uusia ideoita tai muuttaa vanhoja, tällä hetkellä olen tehnyt seuraavat
muutokset;
Ulkonäköä olen muuttanut sen verran että oranssit vilkut lähtivät pois ja tilalle tuli vaaleat vilkut, johonka asensin "jenkkiparkit" eli vilkkupolttimot hohkaa himmeänä mutta vilkku toimii normaalisti silti. -45mm madallusjouset tilasin Modificars.fi:stä http://www.modificars.fi/tuotteet/gm-me ... 230E-230CE" onclick="window.open(this.href);return false; ja koska aika on ollut koulun takia niin tiukilla niin olen vasta eteen kerennyt vaihtamaan jouset.. Vetokoukku sai lähteä myös heti alkuun..
Sisustaan ei ole tullut ihmeellisempiä muutoksia, keskikonsolista otin sen kasettien säilytys homman pois, musiikista mersussa vastaa 2x12" jbl, jbl:n vahvistin, 1faradin konkka sekä Alpinen soitin.
perus ajatus olisi että koska vähän erikoisemman värinen niin säilyttää väri ainakin aluksi mutta koska kuskinpuolella kylkilistan yläpuolella alkaa olemaan ruostetta hieman niin kai se täytyy ylimaalata jossain kohtaa koko auto koska konepellissä kiveniskeymiä sekä sivuvilkun vieressä ruostepilkku sekä vasemman takavalon alla pientä korroosioo..
17" amg monoblokit ovat omaan silmääni ihan näppärän näköiset, koska itsellä olevat 15" borbetit ei ole omaan makuuni. Olen myös miettinyt lasien tummentamista, joka tulee tapahtumaan tässä jonain päivänä.
Autosta tulee lisää kuvia kun kerkeän ottamaan !