hismajestics kirjoitti:
Projektini kori on alunperin 250CE moottorilla ja näissä, ja pienemmissä koneissa, olivat tuet tulipellistä runkoaisoihin. 280E ja CE, ja ilmeisesti myös isot dieselit, olivat varustettuja paksummilla sisälokasuojilla ja siksi niissä ei tukitankoja ole ollut.
Tuossa purkamassani W115 240 3.0D:ssä ainakin on nuo tukitangot, liekö niitä sitten vielä isompia tiedä en.
hismajestics kirjoitti:
Jotain tötteröä pitäisi kehittää, että tämänsuuntaisen tangon saisi asennettua.
tango(han) taipuu miten vaan
Vähän asiaakin, ettei mene ihan OT:ksi
Tuo purkamani peli on ollut keulakolarissa, miten kova sitä tiedä en. Onko tuon tukikepin "ansiota" että on revennyt tuosta tulipellistä, lämppärinkennon läpiviennin ympäriltä tuo pelti kohtalaisen hyvin?

Ajattelin, että tuon kun olisi joku "perus" Pentti aikoinaan oikonut liikennekelpoiseksi, olisiko tuota edes tullut ajatelleeksi, tuota ei meinaan havainnut kun tuo eriste oli siinä paikalla. Todennäköisesti olisi vaan vedetty aisa suoraksi ja menoks.
Edit. Väänteleekö nämä alkuperäiset hevosvoimat tuollaista koria miten paljon?