moikka foorumilaiset onko kellekkään tyllut vastaavaa erikoista tapausta vastaan autossa on ilmastointi ja lämpö rullat ja ec nappi kojelaudassa. ja monesta paikasta lukenut että ec olisi economi ja siis sammuttaa ilmastoinnin kopressorin silloinkun on painettuna ja palaa punaista.
mutta ajaessa tulee lämposempää ilmaa kun valo ei pala ja kuin olevinaan sammuttaa ilmastoinnin kompuran niin pikku hiljaa alkaa tulemaan viilempäää ilmaa. plus viellä ilmastointi kaveri laitto juuri kylmä aineetkin sisään hetki sitten.
kuuluuku se toimia noin vai onkko jenkki foorumilaiset nyt hakoteillä. tossa ec napin käytössä.
vai onks mulla ilmann lämmitin kompressori
kulkee tädellä clk 430
eX girls 126 280, ce 300-24 amg 3.4, c202 230 kompressor.
Kokeilitko kaikista suuttimista ilman lämpötiloja vai vaan keskisuuttimista? Se keskisuutin kytkeytyy EC-valon palaessa pois lämpötilasäädetystä ilmavirrasta suoraan ulkoilmaan. Tällöin ulkoilma voi olla viileämpää.
EC-napin valon palaessa kompura ei (ainakaan) pyöri. Jos valoa ei pala niin kompuran magneettiventtiili kytkee kompuran pyörimään tarpeen mukaan jos on kunnossa.
Onko sulla kosteudenpoistonappi myös? Jos on niin laita se päälle (punainen valo palaa) ja lämpötilapyynnit kylmälle, pitäisi alkaa tulemaan kylmää jos järjestelmä on kunnossa. Konetilan puolelta voit tarkistaa että kompuran magneettiventtiili kytkeytyy ja kompura oikeasti kytkeytyy.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
joo ei ole mitään kosteuden poisto nappia en ainakaan tiedosta sellaista. elikkäs vaikuttaa siiltä että tänään kurkataan pyöriikö kompura
onko mangneetti kytkiniä hajonnut ja miltä se saa ohjauksensa. pystyykö kytkemään jompilla ettänäkee toimiiko. siihen asti.
kulkee tädellä clk 430
eX girls 126 280, ce 300-24 amg 3.4, c202 230 kompressor.
Onkohan varmasti oikea määrä kylmäainetta? Nimittäin jos on liikaa niin kompura ei välttämättä jaksa pyöriä. Onkos vuotoja tutkittu ettei oo jo tyhjä? Se koneen tekemä vuototesti ei kerro mitään jos nyt ei satu olemaan letku poikki tai nyrkin mentävä reikä kennossa.
joo kyl mä aineet lisättiin ihan vaan kanssa ja sillon tuntu että laite pelas ja nyt en kyllä saa kompuraa päälle.
sekä tietysti luulisi että järjestelmä ei vuotaisi kun täytön yhteydässä kaveri sanoi että on täällä
viellä tavaraa sisälläkin. mut mut ohjaako tota järjestelmää joku konehuoneessakin vai onkoo
kaikki äly panelin takana kojelaudassa.
kulkee tädellä clk 430
eX girls 126 280, ce 300-24 amg 3.4, c202 230 kompressor.