Kuvia mistä lähdetään liikenteeseen
IMUSARJA



IRROITETTUJA OSIA

KONETILA

KYSYMYS: TULEEKO NÄMÄ SÄÄTÖMOOTTORILLE? MINKÄ RUUVIN ALLE TUO PRIKKAPÄINEN JOHTO JÄÄ?

TÄMÄKIN SOPINEE JOHONKIN??






















y30harrastaja kirjoitti: Joku vikatila päällä mutta mikä?


Otin rail putken irti ja tarkastelin sen läpikotaisin mutta en kyllä löydä päällisin puolin siitä mitään erikoista. Se mihin banjopultti tulee on ympäryksineen kyllä siisti ei rosoja tms.y30harrastaja kirjoitti:Laitoin nylonit kyllä.
Oikeasti alkaa loppua taas jaksaminen näiden kanssa. Vuotaa dieseliä siitä railin päässä olevasta banjosta ??!!!!
Miksi?? Kaikki on oikein siellä, prikat yms ei auta mikään vaikka koettaa lisätiivistettä sieltä takaa tippluttaa dieseliä ja reilusti, en keksi miksi.
Auttakaa jos tiedätte syyn. Nyt ei ole edes tuuriakaan pelissä pätkääkään. Olen koko viikonlopun korjannut kahta autoa samaan aikaan että jollain pääsisi ajamaan
mutta ei pääse kun seisovat tuossa. Sitä BAS / ABS herjaa edelleen heittää vaikka otin puoleksi tunniksi miinuskaapelin irti. En käynyt ajamassa sillä se diesel vuoto pitää saada kuriin.
Mikä siinä voi olla? halkeama siinä railputkessa vai mikä on vialla?





Kokeilepa näin, pistä auto käyntiin ilman että painat jarrua....kun on käynnissä paina jarrua, syttyykö BAS/ABS valot nyt...jos, vika on jarruvalokatkaisimessa.y30harrastaja kirjoitti:BAS ja ABS herjaa se herjasi kun laitoin käyntiin mutta nollaantuivat kun sammutin ja ajoin. Joku vikatila päällä mutta mikä?

Juu laitoinkin viestiä tuonne toiseen osioon. Vikakoodin luvulle tarve jos joku viitsisi käväistä täällä Järvenpäässä. Korvausta vastaan tietenkin.LopenUupunut kirjoitti:Kokeilepa näin, pistä auto käyntiin ilman että painat jarrua....kun on käynnissä paina jarrua, syttyykö BAS/ABS valot nyt...jos, vika on jarruvalokatkaisimessa.y30harrastaja kirjoitti:BAS ja ABS herjaa se herjasi kun laitoin käyntiin mutta nollaantuivat kun sammutin ja ajoin. Joku vikatila päällä mutta mikä?
jos ei syty, lähde ajamaan hiljaa ryöminen....kuuluuko konehuoneesta "kurnutus" hiljaisessa mateluvauhdissa (ääni tulee ABS yksiköltä)...jos kuuluu ja valot syttyy, vika on melko varmasti jossain ABS tunnistimessa tai kehässä.
nämä molemmat on myös selvitettävissä Carsoftallakin, jos joku sellaisen kanssa sinun kulmillasi.
.

Eihän sinulla vaan ole ne tiivisteprikat samalla puolella banjoliitintä? Yksi per puoli ja banjoliitin jää niiden väliin.y30harrastaja kirjoitti: http://s602.photobucket.com/user/partes ... 5.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kyllä ovat molemmin puolin. Tuossa kuvassa tosin kokeilua kupariprikoilla jotka hieman paksummat.E200kompressor kirjoitti:Eihän sinulla vaan ole ne tiivisteprikat samalla puolella banjoliitintä? Yksi per puoli ja banjoliitin jää niiden väliin.y30harrastaja kirjoitti: http://s602.photobucket.com/user/partes ... 5.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun näyttää niin paksulle tuo liitoskohta.

Juu on kylläpekkovee kirjoitti:tyhmiä kysymyksiä, mutta onhan se banjopultti banjopultti, eikä vaan pultti ? eli reiällä / kanavalla varustettu ?


Eli sitä mitä puhuttiin,y30harrastaja kirjoitti:No niin. Vuotokohta varmaan paikallistettu. Vuotaa kuitenkin siitä ylempää pumpulta tulevan polttoaineletkun pistokkeesta joka tulee railtankoon kiinni ylhäältä päin. Se missä on se muovinen valkoinen holkki mikä lukitsee sen paikoilleen. Kysymys kuuluu miksi vuotaa? Onko se pieni o- rengas siinä tulpan päässä syynä? Entäs jos tuon letkun vaihtaa kokonaan niin saako sen irti pumpulta rikkomatta sitä muoviholkkia?
Ihmettelin myös kun se ei tahdo yltää oikealle paikalleen kovin helposti. Mistähän välistä sen kuuluu tulla. Ilmeisesti olisi pitänyt laittaa kulkemaan termostaatin kotelon välistä ennen kuin sen laittaa paikalleen? Ajattelin vain voiko väärä asento aiheuttaa vuodon? Tosin kokeilin sormin painaa sitä pistoketta ja muuttelin asentoa. Vuoto ei loppunut kokonaan ainoastaan vaan hiljeni.