moi.
Ois taas vaihteeksi ongelmaa, mulle ei lähe ilmastointi enää olleskaan päälle, kuuluu koelaudan alta ihme vikinää joka välillä voimistuu ja välillä ei juuri kuulu. tämä vikinä kuuluu siitä pyyhkiöiden olla olevasta kotelosta, no kun käytin pari viikko sitten ilmastointi huollossa niin ne siellä sen testasi ettei vuotoja ole, mutta kylmä ainetta ei ollut yhtään mutta ilmastointi pelas sen jälkeen.
Joten voikohan mikä olla vikana? vai mitäs mieltä olette onkohan jollaki ollu samanaista robleemaa?
w203 ilmastointi
Re: w203 ilmastointi
Mene samaan paikkaan ja käske katsoa onko liemet sisällä ja menet itse katsomaan viereen mitä toheloivat etkä maksa yhtään ylimääräistä jos kylmäaineet on hukas. Helppo katsoa painemittareilla.
Vikinää voi olla monenlaista, mutta yksi kylmäaineista johtuva ääni on kun paisuntaventtiilille ei tule kylmäaine nesteenä koska sitä on niin vähän.
Vikinää voi olla monenlaista, mutta yksi kylmäaineista johtuva ääni on kun paisuntaventtiilille ei tule kylmäaine nesteenä koska sitä on niin vähän.
Toi vikinä/sirinä oli ainakin mun mersus sen merkki että kylmäaine oli vähissä, kun oli vuoto järjestelmässä joka on nyt korjattu.
(EX) MB C200 Kompressor Elegance vm:00 w203
(Ex) MB C230T Kompressor sport vm:98
(Ex) MB C230T Kompressor sport vm:98
nyt se taas alkoi. käytin huollossa viime kesänä loppu vikinä mut taas alkoi ja kuulostaa niinkuin ääni kuuluu koelaudan sisältä.. viimekesänä ne sitä yritti tutkia mutta ei löytänyt mitään. väri aineekin laitettiin mutta ei näy vuotoa missää.