Pyysin katsastuksessa mittaamaan ja kirjaamaan vm 1980 arvot. Kone siis 230 bensa M115.
Läpi meni mutta olen sen verran amatööri, ja kuullut vain huonoja asioita Mersujen bensakoneista verrattuna dieseleihin, etten osaa arvioida koneen kuntoa tämän perusteella. Eli osaako sanoa joku onko kone näiden valossa missä kunnossa?
En löytänyt uuden M115 2.3 litraisen arvoja mistään vertailun mahdollistamiseksi.
Onko koneeni vm 1980 kunnossa näillä päästöarvoilla?
Onko koneeni vm 1980 kunnossa näillä päästöarvoilla?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tapani Rauha
trh202@gmail.com
trh202@gmail.com
Re: Onko koneeni vm 1980 kunnossa näillä päästöarvoilla?
Sanoisin että erittäin hyvässä kunnossa päästöarvojen perusteella 

wiimax.fi
Kiitos tiedosta Dealerille!dealer kirjoitti:Sanoisin että erittäin hyvässä kunnossa päästöarvojen perusteella
Tapani Rauha
trh202@gmail.com
trh202@gmail.com
-
- Vakiokalustoa
Lisäksi mittausista ilmenööpi jotta konneella on aikannaan suoriteettu 5000 kilo metrin sissää ajo jonka aikana ei ole ylitettynnä 3500 kiroksen käynt noppeutta.
tämän jälkkeen aatolla on ajettunna lähinnä ala mäkkeen etelän puoleisilla kalkki pittoisilla mua aluella
iliman kostevus onpi ollunna ylleensä aatolla ajaaissa 30 rosenttia ja lämpö tila 15-23 astetta iliman ollesa puol pilvinen
kaaekkki kunnosa

tämän jälkkeen aatolla on ajettunna lähinnä ala mäkkeen etelän puoleisilla kalkki pittoisilla mua aluella

iliman kostevus onpi ollunna ylleensä aatolla ajaaissa 30 rosenttia ja lämpö tila 15-23 astetta iliman ollesa puol pilvinen

kaaekkki kunnosa

Itse asiassa, auton koko historia on tiedossa ja nimenomaan tuo sisäänajo on mennyt juuri noin.Ylermiraita kirjoitti:Lisäksi mittausista ilmenööpi jotta konneella on aikannaan suoriteettu 5000 kilo metrin sissää ajo jonka aikana ei ole ylitettynnä 3500 kiroksen käynt noppeutta.![]()
![]()
tämän jälkkeen aatolla on ajettunna lähinnä ala mäkkeen etelän puoleisilla kalkki pittoisilla mua aluella![]()
![]()
iliman kostevus onpi ollunna ylleensä aatolla ajaaissa 30 rosenttia ja lämpö tila 15-23 astetta iliman ollesa puol pilvinen![]()
![]()
![]()
kaaekkki kunnosa![]()
![]()
Nuori sotilas satsasi ulkomaankomennuksen yhteydessä niin paljon kuin vain sai venymään kukkaroa ja osti unelmiensa auton josta piti todella hyvää ja säntillistä huolta.
Muilta osin kuten lämpötilan ja pölyprosenttien suhteen valitettavasti ei ihan noin hyvin ole mennyt.

Tosin mitä ylämäkiin tulee niin Sindelfingenin korkeus merestä lienee noin 400 metriä ja auto on nyt Turussa enää 30 metriä merenpinnan yläpuolella joten kaiken kaikkiaan auto on alamäkeä mennyt. Bensaa on silti kulunut.
Tapani Rauha
trh202@gmail.com
trh202@gmail.com