juu, eli otsikonmukainen vika olisi kyseessä.
eli perästä kuuluu sananmukaisesti pieni vinkuna, jonka lisäksi perä on levoton suuremmissa nopeuksissa.
eli nyt vähän kaipaisin vihiä että mitä alkaa perästä uusimaan..
W201, perä 'vinkuu'.
W201, perä 'vinkuu'.
"Muista piestä vaimo ja koira kerran viikossa, ne kuitenkin pettää tai suunnittelee jotain"
Jaah, olisko jopa takapyörän laakeri. Oireilu alkaa yleensä ujelluksena tai muuna vastaavana.
Olet varmasti tsekannut että pyörä on oikein ja kaikilla 5 pultilla kunnolla kiinni?
No varmasti olet, onhan tästä kysymyksen esittämisestä jo kohta 3 kuukautta kulunut, huomasin toisaalla että kerroit avanneesi yhden topicin muttei ollut saanut yhtään replyä...
Joten tässä tämä ensimmäinen? 
Olet varmasti tsekannut että pyörä on oikein ja kaikilla 5 pultilla kunnolla kiinni?
No varmasti olet, onhan tästä kysymyksen esittämisestä jo kohta 3 kuukautta kulunut, huomasin toisaalla että kerroit avanneesi yhden topicin muttei ollut saanut yhtään replyä...

niin vinkuu
mulla W201 perä ulisee siten että kovassa vauhdissa (esim 100km/h) kun asettaa kaasupolkimen niin että ei ole vetoa eikä moottorijarrutusta niin päästää pientä ujellusta.
ammattilaiset sanoi että ei ole vaarallista (tämä minun vika) koska ei ulise rasituksessa ollessaan. tiesivät laakerinkin josta ääni lähteee mutta enpäs nyt muista sitä......mut vaihdan sen kohtapuoliin että pääsen äänestä eroon - on vähän mukavampi ajella
ammattilaiset sanoi että ei ole vaarallista (tämä minun vika) koska ei ulise rasituksessa ollessaan. tiesivät laakerinkin josta ääni lähteee mutta enpäs nyt muista sitä......mut vaihdan sen kohtapuoliin että pääsen äänestä eroon - on vähän mukavampi ajella
no itse asiassa, homma on jo selvinnyt., eli laakerit on vikana, ja sain ohjeen ajaa niin paljon kuin korva kestää meteliä
joten sinänsä aika turha topicci.
myös perän öljyjen vähäisellä määrällä on oma osansa vielä asiassa.

myös perän öljyjen vähäisellä määrällä on oma osansa vielä asiassa.
"Muista piestä vaimo ja koira kerran viikossa, ne kuitenkin pettää tai suunnittelee jotain"
Re: niin vinkuu
kuuluustaa tutulta, kaverin autossa samaa vikaa ilmeisestitimo m kirjoitti:mulla W201 perä ulisee siten että kovassa vauhdissa (esim 100km/h) kun asettaa kaasupolkimen niin että ei ole vetoa eikä moottorijarrutusta niin päästää pientä ujellusta.

mitäs mieltä olette ? , auto on 190 2.3 tomaatilla, kävin just ajamassa ja ulina kuuluu parhtaiten tuossa 100 kmh kieppeillä, kun hölllää kaasusta sen verran että ei ole veto päällä ja heti perään antaa vähän kaasua, eli niinkuin antais "nykiä" kaasun kanssa vähäsen.
Sitten kun laittoi kepin n:lle niin ja antoi rullata 100:sta alespäin päin niin ulina kuuluu tasaisena, taisi kuitenkin loppua kun nopeudet laski alle 60:n ?
Takaa ulina siis kuuluu, tarkkaan täytyy kuunnella että kuulee.